To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Cena brutto. Bilet zawiera:
- Udział w Kongresie sprzedażowym 26.09.2019 (tylko scena główna)
- Miejsce w strefie Silver
- Drukowany imienny certyfikat
Bilet Silver

Cena brutto. Bilet zawiera:
- Udział w Kongresie sprzedażowym 26.09.2019 (tylko scena główna)
- Miejsce w strefie Silver
- Drukowany imienny certyfikat

Wyprzedane 527,67 zł Wyprzedane
Cena brutto. Bilet zawiera:
- Udział w Kongresie sprzedażowym 26.09.2019
- Wstęp do Strefy Networkingowej
- Miejsce w strefie Gold
- Drukowany imienny certyfikat
- Bufet w przerwie kawowej

Liczba biletów ograniczona.
Bilet Gold

Cena brutto. Bilet zawiera:
- Udział w Kongresie sprzedażowym 26.09.2019
- Wstęp do Strefy Networkingowej
- Miejsce w strefie Gold
- Drukowany imienny certyfikat
- Bufet w przerwie kawowej

Liczba biletów ograniczona.

Wyprzedane 736,77 zł Wyprzedane
Cena brutto. Bilet zawiera:
- Udział w Kongresie sprzedażowym 26.09.2019
- Udział w Kongresie Managerów 26.09.2019
- Wstęp do Strefy Networkingowej
- Miejsce w strefie Gold
- Drukowany imienny certyfikat
- Bufet w przerwie kawowej

Liczba biletów ograniczona.
Bilet Gold Plus

Cena brutto. Bilet zawiera:
- Udział w Kongresie sprzedażowym 26.09.2019
- Udział w Kongresie Managerów 26.09.2019
- Wstęp do Strefy Networkingowej
- Miejsce w strefie Gold
- Drukowany imienny certyfikat
- Bufet w przerwie kawowej

Liczba biletów ograniczona.

Wyprzedane 1 105,77 zł Wyprzedane
Cena brutto. Bilet zawiera:
- Udział w Kongresie sprzedażowym 26.09.2019
- Udział w Kongresie Managerów 26.09.2019
- Wstęp do Strefy Networkingowej
- Miejsce w strefie VIP
- Drukowany imienny certyfikat
- Bufet w przerwie kawowej
- Lunch
- Welcomepack

Liczba biletów ograniczona.
Bilet VIP

Cena brutto. Bilet zawiera:
- Udział w Kongresie sprzedażowym 26.09.2019
- Udział w Kongresie Managerów 26.09.2019
- Wstęp do Strefy Networkingowej
- Miejsce w strefie VIP
- Drukowany imienny certyfikat
- Bufet w przerwie kawowej
- Lunch
- Welcomepack

Liczba biletów ograniczona.

Wyprzedane 1 536,27 zł Wyprzedane
Zawartość pakietu Silver + udział w warsztatach Bilet Silver + WARSZTATY

Zawartość pakietu Silver + udział w warsztatach

Wyprzedane 895,44 zł Wyprzedane
Zawartość pakietu Gold + udział w warsztatach Bilet Gold + WARSZTATY

Zawartość pakietu Gold + udział w warsztatach

Wyprzedane 1 104,54 zł Wyprzedane
Zawartość pakietu Gold Plus + udział w warsztatach Bilet Gold Plus + WARSZTATY

Zawartość pakietu Gold Plus + udział w warsztatach

Wyprzedane 1 473,54 zł Wyprzedane

 National Sales Congress Mistrzowskie Strategie Sprzedaży - to już III edycja wydarzenia dedykowanego managerom sprzedaży każdego szczebla oraz osobom zarządzającym sprzedażą i zespołami handlowymi.


Istnieje duża zależność pomiędzy dążeniem do mistrzostwa w sporcie a osiąganiem sukcesu w biznesie. Dyscyplina, wytrwałość, umiejętność podnoszenia się po porażkach - to cechy wspólne dla mistrzów każdej branży. Doświadczeni mówcy motywacyjni, trenerzy sprzedaży, managerowie znanych brandów i sportowcy dostarczą Państwu wartościowych wskazówek do skutecznej realizacji postawionych celów. 

Korzyści z udziału:


• Poznasz najnowsze i najskuteczniejsze techniki sprzedaży, które z sukcesem możesz wykorzystać w swojej pracy

• Nauczysz się motywować swój zespół handlowy

• Nawiążesz nowe kontakty biznesowe i przeprowadzisz ciekawe rozmowy

• Zapoznasz się z najnowszymi trendami w sprzedaży

• Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów

• Dowiesz się jak pozyskać nowych klientów i zatrzymać w organizacji najbardziej wartościowych pracowników

• Zdobędziesz unikatową wiedzę od polskich autorytetów specjalizujących się w sprzedaży i zyskasz motywację od najlepszych mówców i biznesmenów


Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw mniejszym i średnim przedsiębiorstwom oraz każdemu, kto pragnie się rozwijać się w sprzedaży stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży.

Inspiracja i techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży i mistrzostwa oraz wiedza płynąca z praktyki i doświadczenia naszych prelegentów to połączenie, które sprawia, że nasz kongres jest właśnie tym, co pozytywne przełoży się na Państwa sprzedaż i sukces zawodowy.

Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów: Koźmiński Executive Business School oraz Kirov Strategic Negotiatiors


PROGRAM (sprawdź agendę godzinową):

KONGRES MOTYWACYJNO - SPRZEDAŻOWY 

Pełna MOC w Sprzedaży

Jacek Walkiewicz
- Istota sprzedaży czyli jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu
- Psychologia klienta czyli co lubi i czego oczekuje
- Motywacja i pozytywne nastawienie w praktyce
- Co daje siłę a co ją odbiera
- Techniki sprzedaży czyli jak zapanować nad stresem swoim i klienta


 

Techniki sprzedażowe z efektem WOW czyli myślenie klientocentryczne rządzi!

Marek Skała
Wielu na rynku mówi "Klient", wielu "Klientocentryzm". Liczni mają nawet "Klienta w swoim DNA"! A praktycznie? A tak normalnie, w codziennej pracy?
Deklaracje swoje - a życie swoje. Kiedy zamiast obiecanej decyzji otrzymujesz prośbę o 5 wersję tej samej oferty. Kiedy oferta jest potrzebna na wczoraj, a potem zapada głucha cisza na tygodnie. Kiedy błagają o rabat, a potem nawet dziękuję nie usłyszysz. Można znaleźć parę mocnych technik jak z tego wybrnąć. Jak stworzyć platformę współpracy zamiast być tylko lekceważonym dostarczycielem. Poćwiczymy "Chwilę Mocy nr 1" by zbudować pozycję sprzedażową. Zbudujemy "Mosty" by klient widział w nas partnera, a nie dostawcę. Popracujemy nad Efektem WOW, by chciał z nami, a nie z kimś innym. Popracujemy na obiekcjach (MMO, Tywonkowanie). A na koniec wrócimy do Trzech Złotych Zasad klientocentryzmu. Wszystko to można będzie przećwiczyć. Następnie, już tego samego dnia po południu, można będzie dzięki tym technikom zarobić konkretne pieniądze. Bo techniki po to są!


 

Jak zbudować markę osobistą, poświęcając 30 minut dziennie?

Franciszek Georgiew
- Jak wykorzystać dostępne powszechnie dostępne narzędzia i mechanizmy social media w celach biznesowych?
- Jak pogodzić aktywne działania sprzedażowe z długoterminowym budowaniem marki?
- Jakie proste, szybkie działania możesz wykonywać każdego dnia, by zwiększyć swoją rozpoznawalność?
- A wreszcie - jak zaprojektować prostą i użyteczną strategię obecności w social mediach, aby klienci zgłaszali się sami?


Zafascynuj słowem a zrealizujesz swój cel

Olga Kozierowska
W jaki sposób obudzić świadomość siebie, swojego ciała, głosu i swojej prawdy, chcąc mieć wpływ na innych.
Jakie są struktury wypowiedzi budujące zainteresowanie i napięcie.
Co magicznego niesie w sobie pauza i inne narzędzia perswazji.



Jak podejmować dobre decyzje w trudnych momentach

Karol Bielecki
U szczytu kariery, w sezonie marzeń, kiedy wydawało mi się, że mam już wszystko, o czym może marzyć młody sportowiec - w wyniku wypadku na boisku straciłem oko. Stanąłem przed najtrudniejszą jak dotąd decyzją w swoim życiu: co dalej z Karolem Bieleckim? Czy posłuchać pierwszej diagnozy: to koniec kariery, nie będziesz już nigdy grał? - czy też może skupić się na kolejnej: w zasadzie możesz próbować, tylko od Ciebie zależy, co z tym zrobisz.
Pomyślałem, faktycznie - nic nie zrobię z tym, czego nie mam. Ale mogę w 100% wykorzystać to, co posiadam.
Oczywiście - spróbowałem. Nie mogłem pozwolić na to, aby to splot nieszczęśliwych zdarzeń spowodował, że muszę zrezygnować z tego, co jest całym moim życiem. Nie wyobrażałem sobie, że odejdę w zapomnienie, jako ten, który "kiedyś grał nieźle, ale wypadek przerwał jego karierę".
Mogę powiedzieć, że udało mi się wrócić do gry - dosłownie i w przenośni. Grając bez oka rzucałem po kilkanaście bramek w meczu, zdobywałem drużynowe i indywidualne tytuły i puchary, zostałem królem strzelców na Igrzyskach Olimpijskich w Rio de Janeiro.
Czy było łatwo? Nie. Czy znając cenę spróbował bym jeszcze raz? Tak. Jak to zrobiłem i skąd czerpałem siłę i motywację? O tym właśnie chcę rozmawiać ze słuchaczami. Moje przeżycia, wiedza i umiejętności, które zdobywałem w czasie całej kariery sportowej, doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu i wytrwałość w realizacji nawet najbardziej nieprawdopodobnych celów i założeń - stanowią mocną podstawę do twierdzenia, że o motywacji wiem naprawdę dużo.



Sprzedaż i budowanie relacji w oparciu o myślenia FRIS

Nikolay Kirov
- Jak psychologia poznawcza może nam się przydać w rozumieniu relacji w procesie sprzedaży?
- Jak nasze myślenia wpływają na sposób komunikowania się z klientem i wyniki sprzedażowe?
- Dlaczego handlowcy bywają mało skuteczni i jak ich rozwijać, żeby zostali mistrzami sprzedaży, jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując swoje naturalne predyspozycje.
- Jak dział sprzedaży skoncentrowany wyłącznie na wyrabianiu targetów przekształcić w zespół skupiony na relacjach z klientami i odwrotnie, jak handlowców zbyt mocno nastawionych na relacje z klientami przekształcić w zespół ludzi zorientowanych na wynik.


 

Nowoczesny Cold Calling B2B w służbie skutecznej sprzedaży 

Karol Bartkowski
Cold Calling w wielu zespołach sprzedażowych budzi coraz mniej przerażenia, a coraz więcej podziwu, gdyż właściwie żadna inna ścieżka dotarcia do potencjalnego klienta nie daje:- tak błyskawicznych rezultatów - dzwonisz i wiesz natychmiast- tak dużej skuteczności i praktycznie braku konkurencji - przedstawię polskie badania na ten temat- prawie zerowych kosztów finansowych - przy dzisiejszych kosztach abonamentów...Dlatego podczas wystąpienia dowiesz się:- jak pozbyć się strachu i niechęci do dzwonienia- od czego zacząć Cold Calling, aby był skuteczny- do kogo dzwonić i jak to robić- jak wspierać się Social SellingiemCold Calling to nadal bardzo skuteczny kanał komunikacji i nawiązywania relacji z potencjalnymi klientami, a wspierany Social Sellingiem jest praktycznie bezkonkurencyjny. Dlatego managerowie i handlowcy, którzy zaczną stosować Cold Calling regularnie odniosą duży i trwały sukces - przyjdź i dowiedz się jak to zrobić.


Jak skalować sprzedaż B2B

Marcin Stańczak
Mierzalne, powtarzalne i skalowalne wyniki sprzedażowe to sen niejednego handlowca, managera i szefa sprzedaży. Kluczem do osiągnięcia tego celu jest podjęcie trzech kroków, aby uporządkować i usystematyzować działania - zaczynając od opisania procesów przez wprowadzenie zarządzania przez cele aż po dobranie narzędzi, które pozwolą przełożyć strategię na codzienną pracę handlowców. Podczas prelekcji dowiesz się, jak zaprojektować proces sprzedaży, do czego wykorzystać kartę celów i wyników oraz jak optymalizować i usprawniać działania, żeby skalować sprzedaż B2B.


Debata NSC Best Practices

Debata wieńcząca program "The Best Sales Director of 2019" który jest przeznaczony dla charyzmatycznych menadżerów i dyrektorów sprzedaży oraz właścicieli firm, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy m.in. kwestie takie jak trendy i innowacje w sprzedaży - jak sprawdzają się w praktyce, relacji marketing - sprzedaż, rozwiązywaniu spornych kwestii na linii handlowiec - manager/ dyrektor.



KONGRES MANAGERÓW

Mistrzowskie strategie zarządzania

Bez dobrego lidera nawet najlepsze zespoły handlowe mogą osiągać przeciętne wyniki. Jak motywować pracowników i na co zwracać uwagę będąc managerem?

Odpowiedź znajdą Państwo w profesjonalnych wykładach dla managerów, które dostarczą Państwu praktycznej wiedzy z zakresu skutecznego zarządzania zespołem i planowania strategii sprzedaży. 

Kreatywność i komunikacja w zespołach różnych generacji

Bogdan Sosnowski
1. Generacje
  • Opis wartości i zachowań generacji BB, X, Y, Z wynikające ze zmiany ustrojowych i technologicznych w Polsce
  • Wartości: Praca, Firma, Autorytety, Relacje, Technologie, Cele, Pieniądze, Wiedza, Umiejętności miękkie, Zespół i leadership
2. Sposób komunikacji zależny od systemu wartości każdego z pokoleń
  • Jak komunikować aby zostać usłyszanym
  • Jak słuchać i zadawać pytania o sens
3. Kreatywność
  • Wykorzystanie potencjału
  • Co wzbudza kreatywność
  • Jak wytworzyć stan flow
  • Jak prowadzić do mistrzostwa każdego z członków zespołu


Jak podnieść wyniki sprzedaży poprzez skrócenie procesu sprzedażowego

Barbara Piasek
- Jak skutecznie automatyzować proces pozyskiwania klienta i ich kwalifikacji
- Jak wykorzystać prostą do wdrożenia technologię, która zaoszczędzi nawet kilka godzin sprzedawcy dziennie
- Jak łatwo połączyć komunikacje z innych kanałów z klientem np. w mediach społecznościowych, aby sprzedawca mógł to wykorzystać w rozmowie


Jak zatrudnić skutecznego handlowca

Natalia Bogdan
Osobowość, charyzma i wrodzony talent - to cechy, które w dużej mierze decydują o sukcesie handlowca. Szukając do zespołu sprzedawcy, który uwierzy w nasz produkt lub usługę i znajdzie grono entuzjastów chcących go zakupić, to nie lada wyzwanie. Jak dotrzeć do najbardziej utalentowanych kandydatów i zaangażować ich w proces rekrutacji? Na co zwrócić uwagę, by ze zdobytych CV wyłonić absolutną "gwiazdę" sprzedaży? Tego dowiesz się z tych warsztatów.

Budowanie zaangażowania w zespole i jego wpływ na efektywność

Radosław Żemło
- Kim jesteś? Leaderem czy managerem - kluczowe różnice
- komunikacji - umiejętne dotarcie do odbiorcy
- Kształt zespołu - rekrutacja i doby onboarding - dlaczego to takie ważne?
- Realność celów i wzrost efektywności
- Grupy projektowe a zwiększenie motywacji, zaangażowania i wpływ ich pracy na zmiany w organizacji

Czy motywowanie w sprzedaży ma sens?

Grzegorz Radłowski
Podczas tej sesji pokażę, jaki wpływ na motywowanie zespołu sprzedaży o wysokich standardach osobistych, doradczych i profesjonalnych mają naturalne predyspozycje obserwowane od momentu pojawienia się kandydata do pracy na doradcę czy sprzedawcę. Wskazuję na kompetencje krytyczne, których znaczenie przekłada się na to, w jaki sposób realizujemy plany sprzedaży w firmach. Środowisko sprzedaży to środowisko o wysokiej dynamice zadań, transferu wiedzy oraz działań doradczych, które jest zarezerwowane dla wszystkich... pod warunkiem, że wiedzą na co się decydują. Motywowanie rozpoczyna się od sensu czyli odpowiedzi na pytania... czy wiesz, dlaczego pracujesz w sprzedaży, czy wiedzą o tym Twoi ludzie drogi Liderze... czy znasz swoje naturalne źródła motywacji, sensu i efektywności osobistej.

Platformizacja produktów a sprzedaż wielokanałowa

Zbigniew Wierzchołowski
Platformizacja i sprzedaż wielokanałowa (omnichannel) to gorące tematy w biznesie, ze względu na wzmacnianie podejścia kliento-centrycznego. Oba tematy mogą się znakomicie wzmacniać lub działać na siebie hamująco. Chciałbym na prezentacji podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą jak w praktyce tworzyć model biznesowy, który powoduje rozwój obu kluczowych aspektów budowania organizacji zorientowanej na klienta.


WARSZTATY

Budowanie efektywnej sieci kontaktów - warsztaty networkingowe

Prowadzącym warsztaty będzie Artur Sójka - praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji.Zajmuje się również tematyką komunikacji i wystąpień publicznych. W latach 2008 - 2016 prowadził jako trener wewnętrzny wiele szkoleń z zakresu pozyskiwania klientów za pomocą networkingu i rekomendacji dla klientów firmy BNI Polska.Moderował sesje networkingowe m.in. dla 800 klientów IBM Polska czy absolwentów studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego.

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:- sprzedaży za pomocą networkingu i rekomendacji;- jak przygotować się do eventów i wszelkich spotkań biznesowych, aby z nich skorzystać w najwyższym wymiarze;- jak zachowywać się podczas eventów i spotkań biznesowych, czym jest mingling i jak z niego korzystać;- jaka jest rola figur networkingowych, jak kulturalnie podejść i włączyć się do rozmowy, jak odejść, by nie urazić rozmówców;- jak profesjonalnie używać wizytówek;- elevator pitch: jak zaprezentować się w 30-60 sekund, aby wzbudzić zainteresowanie rozmówców;- jak zachowywać się po eventach, by nie "spalić" relacji: zmiana kontaktów w kontrakty i sprzedaż; - jak zarządzać pozyskanymi kontaktami biznesowymi; - jak skutecznie pozyskiwać rekomendacje i zamieniać je w sprzedaż. 
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:- sprzedawać dzięki uczestnictwu w eventach,- wyszukiwać potencjalnych klientów podczas eventów,- zapanować nad swoim introwertyzmem/ekstrawertyzmem oraz "przełamywać lody" pomiędzy uczestnikami eventów;- zastosować w praktyce zagadnienia i techniki networkingowe;- efektywnie budować sieć kontaktów i zarządzić swoimi relacjami;- budować sojusze oraz skutecznie pracować w grupie;- zamieniać kontakty w kontrakty.Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:- aktywnym wychodzeniu ze swojej strefy komfortu podczas eventów,- aktywnym pozyskiwaniu kontaktów biznesowych do swojej sieci,- chęci zarządzania kontaktami z korzyścią dla firmy,- byciu aktywnym networkerem, sprzedającym dzięki rekomendacjom.

NETWORKING BIZNESOWY

"Networking to danie szansy przypadkowi."

Grzegorz Turniak

Stanley Milgram w swoim eksperymencie o nazwie "Świat jest mały", empirycznie potwierdził hipotezę, że członkowie jakiejkolwiek dużej społeczności mogą być powiązani poprzez sieci pośrednich znajomych.
I tak na przykład, od prezydenta Stanów Zjednoczonych dzieli nas maksymalnie
SZEŚĆ STOPNI ODDALENIA!
Oznacza to, że dzięki pośrednim relacjom znanych nam osób jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego z kim chcielibyśmy nawiązać współpracę.
Networking biznesowy podczas NSC z pewnością otworzy dla Państwa wiele możliwości kontaktów i dotarcia nawet do najtrudniejszych klientów.
Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał Grzegorz Turniak - niestrudzony orędownik wartościowych idei:
  • networkingu,
  • minglingu,
  • zarządzania talentami i karierą,
W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska.
Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club.
Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa Jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager - SAP Polska, Managing Director - Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.


REGULAMIN KONGRESU


Poprzednie edycje:


 

 

 

 

 


Zobacz również:

szkolenia Motywacja Negocjacje Networking Sprzedaż Sprzedaż B2B Strategia w biznesie Strategie sprzedaży Zamykanie sprzedaży Zarządzanie Zarządzanie sprzedażą wydarzenia Warszawa