LinkedIn. Jak zbudować markę eksperta? Marketingowe Tłuste Czwartki #6
12 Grudnia 2019, 17:45-20:00 (Czwartek)
MTC #6: LinkedIn. Jak zbudować markę eksperta?
Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu Marketingowe Tłuste Czwartki, gdzie Rafał Szymański pokaże dlaczego jedni działają skutecznie na LinkedIn a inni nie, pokaże jak się zmieniła rola sprzedawcy i co robić na LN, żeby lepiej sprzedawać oraz jak zbudować swój wizerunek online.
Nie zabraknie: konkretów, porad, realnych case study z polskiego rynku, a także niezbędnej teorii.
Czego możesz się spodziewać na spotkaniu:
- Poznasz metodologię, mierzenie wartości marki osobistej i wyznaczanie jej celów.
- Dowiesz się jakie są najważniejsze składowe marki osobistej, wskaźniki i wartości.
- Nauczysz się jak dostosować wszystkie kanały komunikacji, także LinkedIn do zbudowania indywidualnej pozycji eksperta w sieci, z zadbaniem o spójność przekazów pomiędzy kanałami.
- Poznasz metodologię budowania pozycji eksperta poprzez dobór tematyki (wg. autorskiej metody 4-1-1) i zasady komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki i ograniczeń portalu LinkedIn.
Po spotkaniu:
- Zdobędziesz wiedzę o budowaniu marek eksperckich za pomocą kanałów cyfrowych, z naciskiem na LinkedIn.
- Zdobędziesz umiejętność systemowego patrzenia na budowanie marki własnej w sieci
Dla kogo to spotkanie:
- dla marketerów, HRowców i sprzedawców
- dla właścicieli firm oraz startupów
- dla freelancerów
Aniołem spotkania będzie Rafał Szymański,
Ekspert Digital Marketingu, twórca autorskiego systemu do automatyzacji działań na LinkedIn. Budował od podstaw działy Digital w Sanofi, Roche Diagnostics i Neckermanie którymi następnie kierował.
Ostatnio jako eCommerce Pilar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży elektronicznej B2B i B2C w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
Użytkownik LinkedIn od 13 lat, od 2016 roku aktywny użytkownik LinkedIn Sales Nawigator, gdzie przeprowadził pierwsze korporacyjne wdrożenie w Philips.
Prelegent konferencji na temat digital marketingu i budowania marek osobistych. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie marketingowe.
Od 2018 roku prowadzi inicjatywę Marka Eksperta w której przewodzi grupie specjalistów pomagających firmom z obszaru HR, ich klientom oraz managerom budować marki osobiste, które pozwalają osiągać ich cele biznesowe.
Gdzie i kiedy?
HubHub Nowogrodzka Square, Al. Jerozolimskie 93 (2 piętro), Warszawa.
12 grudnia 2019, godz. 17:45-20:00
17:45-18:30 zapraszamy na speed networking
Ilość miejsc ograniczona, prosimy o rejestrację.
więcej informacji: www.marketingowetlusteczwartki.pl
Miejsce
Al. Jerozolimskie 93 (2 piętro), Warszawa