Działania marketingowe w sektorze B2B, które zwiększają sprzedaż. Marketingowe Tłuste Czwartki #8
20 Lutego 2020, 17:45-20:00 (Czwartek)
MTC #8: Jak prowadzić działania marketingowe w sektorze B2B, które zwiększają sprzedaż?
Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu Marketingowe Tłuste Czwartki, gdzie Łukasz Kosuniak pokaże jak prowadzić działania marketingowe, które przełożą się na spektakularne wyniki sprzedażowe w sektorze B2B.
Nie zabraknie: porad, trików, a także case study.
Czego możesz się spodziewać na spotkaniu:
- Na przykładach poznasz narzędzia/metody/praktyki, które wpływają na konwersje w sektorze B2B
- Dowiesz się, czym różni się marketing do klienta indywidualnego i biznesowego
- Poznasz dobre i złe praktyki prowadzenia działań marketingowych w sektorze B2B
Dla kogo to spotkanie:
- dla marketerów B2B
- dla sprzedawców
- dla właścicieli firm oraz startupów
- dla freelancerów
Aniołem spotkania będzie Łukasz Kosuniak,
CEO | Head of Consulting w Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft).
Współpracował z takimi markami jak : Autodesk, Cisco, Microsoft, Samsung, VmWare, Oracle, Sodexo, Comarch. Przeszkolił ponad 3 tysiące sprzedawców i marketerów B2B
Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej B2B z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement.
Autor książki "ABC Marketingu B2B" i kilkudziesięciu branżowych publikacji z obszaru Marketingu B2B, Marketing Automation, Sales Enablement. Autor kursów online: "Social Selling Master", "Podstawy strategii marketing B2B"
Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.
Gdzie i kiedy?
HubHub Nowogrodzka Square, Al. Jerozolimskie 93 (2 piętro), Warszawa.
20 lutego 2020, godz. 17:45-20:00
17:45-18:00 Rejestracja
18:00-18:30 Speed networking
18:30-19:45 Wykład
19:45-20:00 Q&A
Ilość miejsc ograniczona, prosimy o rejestrację.
więcej informacji: www.marketingowetlusteczwartki.pl
Miejsce
Al. Jerozolimskie 93 (2 piętro), Warszawa