MarketingŁowcy #Łódź

5 Grudnia 2019, 18:00-21:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Bilety dla ekspertów marketingu. MarketingŁowca - Bilet eksperta

Bilety dla ekspertów marketingu.

już niedostępne 123,00 zł -
Bilety dla studentów, którzy okażą się aktualną legitymacją studencką w dniu wydarzenia. MarketingŁowcy - Bilet studencki

Bilety dla studentów, którzy okażą się aktualną legitymacją studencką w dniu wydarzenia.

już niedostępne 61,50 zł -

Już 5 grudnia, w centrum Łodzi, zapraszamy na inaugurację cyklu wymiany doświadczeń dla MarketingŁowców. Będzie to jedno z ważnych wydarzeń dla miłośników marketingu. Spotkamy się w gronie praktyków, specjalistów oraz osób stawiających pierwsze kroki w marketingu. Do udziału zapraszamy przedstawicieli małych i średnich firm, Nasi eksperci podczas swoich wystąpień podzielą się dobrymi praktykami i zaprezentują ciekawe projekty marketingowe (case study). 

Ponieważ święta za pasem tematyką najbliższego spotkania będzie "Akcja Święta!". O czym warto pamiętać podczas planowania komunikacji mrkg w okresie świątecznym? Na jakie działania warto postawić, wizerunkowe czy sprzedażowe?

Ekspertami będą:

Grzegorz Miecznikowski opowie o "21 świątecznych pomysłach marketingowych, dzięki którym zwiększysz swoją sprzedaż"

LinkedIn Hacker, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Social Media Geek pełną gębą.


Sebastian Sitkowski podzieli się wiedzą "Jak przeżyć święta w Trade Marketingu"
Menadżera ds. Marketingu Handlowego w branży Home Improvement. Swoje doświadczenie zawodowe zbudował pracując w jednej z największych sieci handlowych w Polsce. Specjalizuje się w Trade Marketingu. Tworzy mechanizmy promocji i zarządza nimi.


Kamil Porembiński opowie o "Jak nie dać się okraść w święta!"

Architekt systemowy, administrator Linux, a czasem Windows. Lubi tematykę security. Obecnie właściciel firmy http://thecamels.org, zajmującej się projektowaniem systemów o wysokiej dostępności. Zajmuje się skalowaniem dużych aplikacji internetowych, wspieraniem startupów w kwestiach serwerowych. Po godzinach zajmuje się żeglowaniem po morzach, lataniem, fotografią i podróżami. Prowadzi bloga viaxe.pl

Filip Iwański odpowie na pytanie "Czy design da się skalować? Nowe wyzwania dla dużych marek w erze digitalizacji."

20 - letnie doświadczenie w branży digital. Przez wiele lat grafik, póżniej Art Director w AMG.net. Od 2009 właściciel i prezes zarządu agencji digitalowej IMAGINE, która pracuje dla największych klientów w Polsce i za granicą, takich jak Orange, PKO PB, Bank Pocztowy, mBank, Mitsubishi, ESA i wiele innych.



Marcin Olejnik zamieni się w chat bota czyli "Czy chatbot może zastąpić Świetego Mikołaja?"
Ekspert w dziedzinie chatbotów, pasjonat messenger marketingu - konsultuje, kreuje i wdraża boty dla popularnych marek uwzględniając je w ich planach strategicznych.

Przemysław Mroczek  zaprezentuję temat "Czy można zbudować lojalność klientów w okresie świątecznym i jakimi narzędziami?"

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w dużych korporacjach. Odpowiadał za strategie promocji i komunikacji marki, koncepty sklepów, strategie merchandising-mix (produkt-mix), elementy polityki cenowej, employer branding (EB) oraz międzynarodowe projekty rekrutacyjne.

Do zobaczenia 5 grudnia w samym centrum Łodzi. 


Agenda



Biorąc udział w wydarzeniu wyrażam zgodę na:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Mro Przemysław Mroczek z siedzibą przy ul. Górniczej 35/39/6; 91-765 Łódź moich danych osobowych w celu obsługi Pana/i zgłoszenia na wydarzenia. Dane będą przetwarzane bezterminowo; tj. do czasu wyrażenia sprzeciwu. Zgoda jest dobrowolna; aczkolwiek niezbędna do realizacji zgłoszenia na wydarzenie. 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Mro Przemysław Mroczek z siedzibą przy ul. Górniczej 35/39/6; 91-765 Łódź moich danych osobowych w celach handlowych (marketing bezpośredni) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (mailing, sms). Dane będą przetwarzane bezterminowo; tj. do czasu wyrażenia sprzeciwu. Zgoda jest dobrowolna. 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Mro Przemysław Mroczek z siedzibą przy ul. Górniczej 35/39/6; 91-765 Łódź, moich danych osobowych w celu udostępnienia Partnerom współpracującym przy wydarzeniu. Zgodnie z umową na udostępnienie danych, Partner będzie miał obowiązek poinformować Panią/Pana o udostępnieniu danych przez Mro Przemysław Mroczek i wystąpić o stosowną zgodę na przetwarzanie Pian/Pana danych osobowych. Dane będą przetwarzane bezterminowo, tj. do czasu wyrażenia sprzeciwu. Zgoda jest dobrowolna, aczkolwiek niezbędna do realizacji zgłoszenia na wydarzenie. 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Mro Przemysław Mroczek z siedzibą przy ul. Górniczej 35/39/6; 91-765 Łódź mojego wizerunku, w szczególności fotografii i filmów z moim udziałem, które zostaną wykonane w trakcie wydarzania "MarketingŁowcy". Wizerunek będzie przetwarzany w celach promocyjnych wydarzenia, w szczególności może być wykorzystany podczas promocji i reklamy w dowolnych mediach. Dane będą przetwarzane bezterminowo do czasu wyrażenia sprzeciwu. 

Zobacz również:

konferencje Facebook Ads Google Ads (Adwords) LinkedIn Ads Marketing Reklama SEO Warsztaty wydarzenia Łódź