Marketing z zerowym budżetem dla NGO

13 Lutego 2020, 09:00-17:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet wstępu na szkolenie dla NGO
już niedostępne 399,00 zł -

Czyli jak mając bardzo mały lub zerowy budżet skutecznie komunikować Wasze działania i zbierać na nie fundusze?

Na szkoleniu omówione zostaną metody skutecznej komunikacji w przypadku małego budżetu lub braku funduszy. Jak skutecznie zbierać środki finansowe. Jak efektywnie promować się w sieci?

Na szkoleniu zdobędziecie praktyczne umiejętności w zakresie promowania organizacji bez nakładów finansowych.

Poziom szkolenia: podstawowy

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie? Kto najbardziej skorzysta ze szkolenia?

- Wolontariusz
- Specjalista od komunikacji
- Koordynator szkolenia
- Specjalista IT

Czy warto, by w szkoleniu uczestniczyła więcej niż 1 osoba z organizacji?

Tak

Jakie umiejętności i wiedzę uczestnicy zyskają dzięki szkoleniu?
- skuteczna komunikacja
- prowadzenie działań marketingowych
- planowanie stategii kampanii marketingowych

Jakie narzędzia zostaną pokazane podczas szkolenia?

Facebook, Google, fora, grupy, Quora

Przebieg szkolenia:

1. Poznanie trenera
2. Definicje i założenia
3. Poznanie metod i narzędzi
4. Promocja treścią: SEO, copywriting, outreach, PR internetowy, dyskusje, blog, treści pisane przez użytkowników
5. Promocja wiązana: partnerstwa i współpraca, internetowa promocja spotkan i wydarzeń, Mapy Google, katalogi i raporty
6. Promocja kreatywna: virale, akcje w mediach społecznościowych, nowe platformy, strategie rozwoju i trendy na najbliższą przyszłość.
7. Układanie strategii krótko- i długoterminowych
8. Część praktyczna: plan i egzekucja pierwszych kroków bezbudżetowej kampanii.

Szkolenie poprowadzi Matt Jagiełło


CEO Agencji Marketingowej "Warszawa". Autor licznych tekstów dotyczących nowych technologii i 1 książki branżowej. Zdobywca wielu dla blogerów IT. Pracując dla czołowych agencji rozwijał w Polsce takie marki jak Intel, ASUS, Huawei, Nikon czy Schneider Electric. Webdeveloper. Obecnie na rachunek własnej firmy Growth Hacker startupów i koordynator gigantycznych kampanii digitalowych.


CENA SZKOLENIA:

Cena rynkowa*:Cena w Fundacji TechSoup:
1000-1400 zł399 zł

*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu

Skąd ta różnica?

W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku. Cena szkolenia pokrywa koszty związane z organizacją szkolenia (wynagrodzenie trenera, sala, materiały, poczęstunek etc.)

DODATKOWE INFORMACJE:

  • W czasie szkolenia zapewniamy kawę, herbatę, wodę, ciasteczka oraz obiad w przerwie
    (daj nam znać o szczególnych wymaganiach np. diecie wegetariańskiej, bezglutenowej itd).
  • Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
  • Na szkolenie należy przynieść swoje laptopy.

ORGANIZATOR:

  • Jesteśmy Fundacją TechSoup.
  • Wspieramy organizacje pozarządowe w rozwoju poprzez oferowanie tańszego lub bezpłatnego oprogramowania, sprzętu komputerowego i szkoleń.
  • Więcej szkoleń na: www.techsoup.pl/szkolenia

Decyduje kolejność wnoszenia opłat za szkolenie.

Fundacja TechSoup wspiera: organizacje pożytku publicznego, organizacje non-profit, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje pozarządowe, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje charytatywne i inne społecznie użyteczne organizacje. Tylko przedstawiciele powyższych organizacji mogą wziąć udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych w ramach odpłatnej działalności statutowej Fundacji TechSoup.

Zamówienie i opłacenie biletu na szkolenie oznacza zaakceptowanie przez uczestnika Regulaminu Szkoleń Fundacji TechSoup.

Zapraszamy i do zobaczenia!

Zobacz również:

szkolenia Budżet Marketing NGO Organizacja Social Media wydarzenia Warszawa