To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rejestracja
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
           Znalezione obrazy dla zapytania social i makers logo      Znalezione obrazy dla zapytania regionalny osrodek polityki spolecznej w poznaniu   


  • Jesteś innowatorem społecznym lub rozwijasz start-up pozytywnego wpływu?
  • Reprezentujesz firmę, która działa zgodnie z zasadami etycznego biznesu?
  • A może po prostu tworzysz swój własny projekt społeczny?


Jeśli tak, serdecznie zapraszamy Cię na konferencję "DO BUSINESS, MAKE IMPACT" - czyli jak rozwijać firmę z pozytywnym wpływem społecznym.


Podczas spotkania dowiesz się:

  • Czym dokładnie jest wpływ społeczny,
  • Jak go analizować i definiować w Twojej organizacji/firmy,
  • Jak go komunikować,
  • Jak udoskonalić swój model biznesowy,
  • Jak utrzymywać swoją motywację do odpowiedzialnego działania pomimo przeszkód i niepowodzeń,
  • Jak angażować różne grupy interesariuszy.

Ponadto, poznasz też najnowsze narzędzia stworzone dla organizacji pozytywnego wpływu tj:

  • Platforma Skyrocket
  • Fundusze VC z impactem społecznym
  • Certyfikacja B-Corporation

Inspirujące wykłady oraz warsztaty poprowadzą eksperci praktycy, m.in: Agata Stafiej-Bartosik, dyrektorka międzynarodowej organizacji innowatorów społecznych Ashoka; Wojciech Bagiński, międzynarodowy przedsiębiorca, promotor ruchu B- Corporations w Polsce; Agata Frankiewicz, założycielka platformy upcyklingowej Dekoeko.com oraz Katarzyna Wierzbowska, twórczyni "Sieci Przedsiębiorczych Kobiet".


Gdzie i kiedy?

Konferencja odbędzie się: 

28 października (poniedziałek) 2019 r. w godz. 10:00-16.00 w Centrum Konferencyjnym Zielna, ul. Zielna 37 w Warszawie.


-------------------

PROGRAM:

10.00- 10.20 Rejestracja

10.20- 10.40 Powitanie i oficjalne otwarcie

IMPACT STAND-UP (część merytoryczna)

10.40- 11.10 Agata Stafiej- Bartosik, Ashoka
Czym jest impact społeczny? Jak go zdefiniować? Wstęp do metanarracji - jak komunikować działalność i impact społeczny mojej organizacji/firmy?

11.10- 11.40 Agata Frankiewicz, Deko Eko
Jak udoskonalić swój model biznesowy myśląc o różnych grupach interesariuszy? Jak prowadzić komunikację z interesariuszami? Jak angażować interesariuszy? (przykłady dobrych praktyk)

11.40- 12.10 Katarzyna Wierzbowska, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
O sile niepowodzeń, czyli dlaczego fuck-upy są potrzebne?

12.10- 12.40 Lunch

ROZWIJANIE WPŁYWU SPOŁECZNEGO I BUDOWA STRATEGII KOMUNIKACJI (część warsztatowa)

12.40- 13.40 Karolina Błońska - BETTER, Wojciech Bagiński - Promotor ruchu B-Corporation w Polsce

Jaki jest społeczny impact mojej organizacji/firmy? Analiza i projektowanie wpływu społecznego. 

13.30- 14.40 Kinga Sowik, Tomasz Stemplewski - BETTER

Metanarracja w praktyce - ćwiczenia dotyczące komunikowania działań organizacji oraz jej impact-u.

14.40- 15.00 Przerwa

15.00- 15.50 Prezentacje grup i krótkie omówienia, pytania publiczności. 
Panel ekspertów: Tomasz Stemplewski, Wojciech Bagiński, Kinga Sowik. Ocena prezentacji.

15.50- 16.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji

-----------------------

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. 

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. 


Konferencja organizowana jest przez Fundację Fundusz Współpracy oraz Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu i jest częścią międzynarodowego projektu Social(i)Makers.Wydarzenie objęte zostało patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Wydarzenie objęte jest patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Krajowej Izby Gospodarczej





Zobacz również:

konferencje wydarzenia Warszawa