To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Early bird - bilet jednoosobowy
już niedostępne 450,00 zł -
  Early bird - bilet na szkolenie + 1h konsultacja z trenerem
już niedostępne 550,00 zł -
  Early bird - bilet dla dwóch osób
już niedostępne 770,00 zł -
  Bilet jednoosobowy
już niedostępne 590,00 zł -
  Bilet na szkolenie + 1h konsultacji z trenerem
już niedostępne 700,00 zł -
  Bilet dwuosobowy
już niedostępne 1 200,00 zł -

DLACZEGO LINKEDIN?

LinkedIn jest największą siecią profesjonalistów na świecie, która w Polsce przeżywa swój Złoty Wiek.

LinkedIn ułatwia dotarcie do osób decyzyjnych bezpośrednio i szybko, co w realnym świecie często poprzedzone jest wieloma warownymi murami, niekiedy nie do sforsowania. Panująca na LinkedIn kultura sprzedażowa umożliwia szybkie nawiązywanie relacji biznesowych.


DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

Na szkolenie zapraszamy:
  • osoby związane z marketingiem i PR
  • specjalistow merytorycznych 
  • początkujących przedsiębiorców 
  • startupowców tudzież startuperów


CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest dokładne zapoznanie uczestników z narzędziem jakim jest LinekedIn oraz nabycie przez niech umiejętności sprawnego posługiwania się nim.


ZAKRES SZKOLENIA

Podczas szkolenia omówione zostaną wszystkie elementy profilu. Słuchacze zdobędą praktyczną wiedzę co i jak zrobić, by tak uatrakcyjnić swój profil tak, by w pełni wykorzystać jego potencjał.

Omówiona zostanie również strategia związana ze wszystkimi aktywnościami jakie można podjąć, by zwiększyć świadomość marki wśród potencjalnych klientów rozumianych zarówno jako nabywców dóbr i usług jak i potencjalnych przyszłych pracodawców.


O TRENERZE

Julia Daroszewska od ośmiu lat zajmuje się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafi skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przez nią marek.

Główną dziedziną działań Julii Daroszewskiej jest wsparcie firm w zakresie ogólnie pojętego marketingu i strategii przedsiębiorstwa. Jako konsultant pomaga w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.Social Media traktuje jako obowiązkowe narzędzia marketera, które ma opanowane do perfekcji. Główny nacisk kładzie na LinkedIn i Facebooka - największe media wspierające biznes.

Social Media traktuje jako obowiązkowe narzędzia marketera, które ma opanowane do perfekcji. Główny nacisk kładzie na LinkedIn i Facebooka - największe media wspierające biznes.


Co ją wyróżnia?

Julia jest bardzo skuteczna w budowaniu zaangażowanej sieci kontaktów i obserwatorów. Swoją rozpoznawalność na portalu LinkedIn osiągnęła w przeciągu niecałego pół roku mocno angażując się w to medium i poznając je od podszewki.

Połączenie wiedzy z obszaru strategii i marketingu wraz ze skuteczną komunikacją i wiedzą z obszaru PR i budowania marki osobistej czyni ją jednym z lepszych specjalistów od LinkedIn w Polsce.

Julia Daroszewska jest absolwentką Politechniki Wrocławskiej, którą ukończyła z podwójnym tytułem Mgr inż. na kierunku Zarządzanie oraz Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Tytuł licencjata zdobyła na pierwszej międzynarodowej uczelni w Europie, the Neisse University ze specjalizacji Information and Communication Management.
Walcząc o tytuł Technika Organizacji Reklamy (będąc jednocześnie studentką) zdobyła praktyczne umiejętności dotyczące promocji i PR-u.


KTO TO ORGANIZUJE

Agencja Marketingowa POMELOGO swoją działalność zaczęła od stworzenia logotypu Akademickich Mistrzostw Świata w Kolarstwie Jelenia Góra 2014 i wspierając wydarzenie w kwestiach organizacyjnych i PR-owych.

Firma specjalizuje się w szeroko pojętym marketingu począwszy od planowania strategicznego wprowadzenia marki na rynek, tworzeniu strategii marketingowej poprzez kompleksowe tworzenie marki (branding) oraz wcielanie opracowanych planów w życie, czyli promocję i PR.

Do promocji produktów i marek firma wykorzystuje różnego rodzaju kanały zarówno te konwencjonalne i oczywiste (w tym Media Społecznościowe) jak i bardziej wyszukane i ambientowe (np. w przypadku B2B promowanie klienta w ramach wydarzeń branżowych wśród jego grupy docelowej, a dla grupy B2C - współpraca z blogerami).

W kwestii Social Mediów firma specjalizuje się w prowadzeniu kont w Mediach Społecznościowych dla branż B2B oraz B2C ze szczególnym naciskiem na Facebooka i LinkedIna.

Agencja Marketingowa POMELOGO ma na swoim koncie stworzenie i wprowadzenie na rynek kilku marek, dla których zbudowała skuteczne strategie i efektywną promocję.

Są wśród nich min.:

- Babeczkowa Poczta COOKIE WITH LOVE

- Dżemster (tą markę obecnie wprowadzamy na rynki zagraniczne)

- iNdependy

W swoim portfolio POMELOGO ma największy cykl imprez bezgotówkowej wymiany ubrań z cyklu SWAP (SWAP Wrocław / SWAP Warszawa / Jelenia Góra), który jest świetną platformą do promocji kobiecych marek.

Posiada również inne własne platformy do promocji, a dzięki współpracy z kinami ma możliwość zaoferowania swoim klientom najtańszej reklamy w kinie i na dużym ekranie.

Zobacz również:

szkolenia LinkedIn PR Personal branding wydarzenia Wrocław