LinkedIn Local Toruń #2

9 Stycznia 2019, 18:00-21:00 (środa)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  LinkedIn Local Toruń #2
już niedostępne -

Już 9 stycznia druga edycja LinkedIn Local Toruń!


#LinkedInLocal to globalna oddolna inicjatywa założona przez Australijkę Annę McAfee w 2017 roku. Do dziś #LinkedInLocal aktywnie działa już w ponad 600 miastach, w 80 krajach. Celem spotkań jest łączenie ludzi - aktywnych i potencjalnych użytkowników LinkedIn. Tu nie chodzi o sprzedaż czy marketing, a o to, aby Twoja wirtualna sieć LinkedIn stała się Twoją realną siecią znajomych.

Wydarzenie skierowane jest do: 

  • osób, które chcą skorzystać z potencjału LinkedIn w swojej pracy i karierze;
  • przedsiębiorców;
  • osób głodnych wiedzy w tematach: marketing, sprzedaż, media społecznościowe, personal branding, social selling;
  • osób chcących nawiązać nowe relacje

Data: 9 stycznia, godz. 18:00-21:00 (prosimy o punktualność) 

Miejsce: Hotel Bulwar**** ul. Bulwar Filadelfijski 18

Wstęp: Bezpłatny (uwaga! warunkiem uczestnictwa jest posiadanie konta na LinkedIn)


AGENDA

18:00 - 18:15 Rejestracja i networking

18:15 - 18:20 Otwarcie spotkania Anna Wankiewicz & Sandra Jedynak

18:20 - 18:50 Adrian Gamoń "Budowanie marki osobistej i social selling na LinkedIn"

18:50 - 19:35 Networking moderowany przez Artura Sójkę (nie zapomnijcie wziąć wizytówek!)

19:35 - 20:05 Monika Czaplicka "5 mitów o tworzeniu treści na Linkedin"

20:05 - 20:35 Artur Smolicki "LinkedIn oczami freelancera"

20:35 - 21:00 Networking

Podczas spotkania, Hotel Bulwar będzie serwował darmową kawę i herbatę ☕ ponadto będzie obowiązywała zniżka na barze 🍸🍹

Zachęcamy do obserwowania profilu społeczności LinkedInLocal Polska oraz LinkedIn Local Toruń


GOŚCIE SPECJALNI



Adrian Gamoń - strateg i konsultant ds. brandingu i social media / mówca i trener / filmowiec. WIERZY W MOC SŁÓW I ZNACZENIE NARRACJI, dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom budować wartościowe relacje i doświadczenia ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym. Ponad 6 lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie marketingowe i wysokiej jakości treści. Współpracował z takimi markami jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Śnieżka, sieć hoteli ibis, Jerónimo Martins, Region Małopolska i Miasto Kraków. Utworzył również 2 unikatowe w Polsce kierunki studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: "Social Media & Content Marketing" i "Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych". Jako host organizuje spotkania LinkedIn Local Kraków.  


Artur Sójka - praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Zajmuje się również tematyką komunikacji i wystąpień publicznych. Doświadczony networker, który przeprowadził ponad 1000 sesji networkingowych podczas biznesowych eventów. Prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Sójka Consulting. Jest również Dyrektorem Operacyjnym w spółce Arena Biznesu. Wraz z Bernardem Frugą napisał książkę pt. Eventworking. Jak efektywnie korzystać z konferencji, targów i innych eventów. Poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców.


Monika Czaplicka - W branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage "Kryzysy wybu­chają w social media w week­endy" czy akcja "Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka". Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji. Jej debiu­tancka książka "Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media" doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.


Artur Smolicki - specjalista marketingu internetowego, od ponad 8 lat zajmuje się rozbudowanymi kampaniami Google Ads dla sektora MŚP oraz e-commerce. Współpracuje z polskimi oraz zagranicznymi markami, prowadząc w tym czasie działania reklamowe w 27 krajach świata. Pomaga przedsiębiorcom wdrażać analityczne podejście do biznesu, optymalizując konwersję wszelkimi dostępnymi narzędziami. Prelegent oraz szkoleniowiec, mentor w trakcie programu akceleracji dla startupów Starter Rocket. Autor publikacji oraz artykułów w takich magazynach jak Marketing w Praktyce, Marketer Plus, Online Marketing Polska czy też Bloomberg Businessweek Polska.


PARTNERZY

Miejsce: Hotel Bulwar****

Relacja video: Krzysztof Matłosz (Happy New Media)

Upominek dla najaktywniejszych uczestników: sprawny.marketing



Uwaga! Spotkania mają charakter niekomercyjny. Nie sprzedajemy na nich swoich towarów i usług. Ewentualne rozmowy biznesowe prosimy odbywać po spotkaniu.


Biorąc udział w wydarzeniu, wyrażasz zgodę na dokumentację wydarzenia w formie zdjęć i wideo oraz wykorzystanie Twojego wizerunku przez LinkedIn Local Toruń oraz LinkedIn Local Polska w celach promocyjnych w mediach społecznościowych.

Zobacz również:

szkolenia Kontakty biznesowe LinkedIn Networking wydarzenia Toruń