Lider Jutra - Warsztaty z Przywództwa
17 Października 2019, 10:00 (Czwartek) - 18 Października 2019, 16:00 (Piątek)
Nadszedł czas na formowanie Liderów Jutra !!!
INTENSYWNE 2 DNIOWE WARSZTATY Z PRZYWÓDZTWA dla pracodawców, przedsiębiorców oraz menadżerów, którym bliskie są wartości chrześcijańskie.
Dzięki warsztatowi:
🍀 Zwiększysz samoświadomość w kontekście pełnienia roli lidera
🍀 Poznasz wybrane najlepsze praktyki i rozwiązania w zakresie zarządzania organizacją i zespołem
🍀 Zainspirujesz się do zmiany sposobu myślenia, nastawienia i działania
🍀 Wytyczysz dla siebie plan doskonalenia i osobistego rozwoju
Zapraszają Dagmara i Mariola, założycielki #NewCultureInstitute - firmy, która pomaga ludziom i firmom wzrastać.
Interaktywne i intensywne szkolenie o charakterze warsztatowym jest dedykowane liderom, którzy przewodzą innym i zarządzają zespołami ludzi. Jeśli zatrudniasz lub zarządzasz zespołem ludzi lub organizacją i chcesz doskonalić swój sposób przewodzenia - to szkolenie jest dla Ciebie !
Warsztat obejmuje:
🔹 udział w programie składającym się z 6 inspirujących sesji warsztatowych poświęconych takim zagadnieniom jak:
✔ tożsamość lidera
✔ 4 domeny lidera służebnego
✔ zarządzanie strategiczne - wizja, cele, strategia
✔ zarządzanie zespołem
✔ orientacja na klienta
✔ zespołowe rozwiązywanie wyzwań
🔹 pakiet konferencyjny (2 obiady, serwis konferencyjny podczas warsztatów)
🔹 materiały szkoleniowe i dyplom ukończenia warsztatu
🔹1 nocleg i kolację (przy zakupie pakietu 2)
Program merytoryczny odpowiada na pytania w ramach 4 kategorii:
💎 LIDER
✔ jak świadomie kształtować 4 domeny lidera służebnego
✔ jak realizować w praktyce przywództwo służebne
✔ jak zadbać o właściwą intencję i działać zgodnie z wartościami
✔ jak inspirująco wpływać na innych
💎 STRATEGIA
✔ jak zintegrować strategię z wartościami i intencją
✔ jak dobrze określić wizję i cele
✔ jak zdefiniować mierniki
✔ jak komunikować strategię firmy
✔ jak zadbać o operacjonalizację strategii
✔ jak zapewnić efektywny dialog o wynikach
💎 KLIENT
✔ jak myśleć o kliencie
✔ jak zadbać o znajomość potrzeb klientów
✔ jak budować kulturę zorientowaną na klienta
✔ jak działają najbardziej wyjątkowe organizacje
✔ jak budować partnerskie relacje z klientami
💎 ZESPÓŁ
✔ jak identyfikować i wykorzystać dobrze potencjał członków zespołu
✔ jak dbać o ciągły rozwój kompetencji i wzrastanie w postawach
✔ jak motywować i doceniać
✔ jak udzielać informacji zwrotnych
✔ jak rekrutować pracowników
Warunki rezerwacji:
📍Pakiet bez noclegu: 750 PLN + VAT (172,5 PLN)
📍Pakiet z noclegiem: 950 PLN + VAT (218,5 PLN)
📍Potwierdzeniem udziału w wydarzeniu jest opłacony bilet.
📍UWAGA! W przypadku nie zebrania się grupy min. 10 uczestników, wydarzenie może zostać odwołane na 2 tygodnie przed rozpoczęciem.
Miejsce
Warszawska 826, Warszawa/ Borzęcin