BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ W BIZNESIE - Kulisy Sukcesu Kobiet

19 Września 2020, 10:00-16:00 (Sobota)

Hotel **** Kossak, Krakow, Poland, Kraków Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
W cenę biletu wchodzą:
- udział we wszystkich szkoleniach i prelekcjach,
- dostęp do strefy networkingowej,
- welcome pack,
- catering (finger food'y na słodko i na słono, napoje),
- dostęp do zdjęć z konferencji po wydarzeniu.
Bilet PROMO

W cenę biletu wchodzą:
- udział we wszystkich szkoleniach i prelekcjach,
- dostęp do strefy networkingowej,
- welcome pack,
- catering (finger food'y na słodko i na słono, napoje),
- dostęp do zdjęć z konferencji po wydarzeniu.

już niedostępne 399,00 zł -

Budowanie marki osobistej w biznesie - Kulisy Sukcesu Kobiet to konferencja stworzona dla pań, które chcą rozwinąć swój biznes lub awansować poprzez zbudowanie wiarygodnej marki osobistej. Jest adresowana do kobiet, które prowadzą własną firmę, ale także do tych pracujących w korporacjach, czy mniejszych firmach. Wiek nie ma znaczenia :) 

Budowanie marki osobistej jest w dzisiejszych czasach nie tyle modą, co wymogiem. Zwłaszcza, gdy prowadzisz własny biznes lub masz plan na owocną karierę w korporacji. Na projektowanie marki osobistej składa się wiele czynników - zachowanie, wygląd, mowa, gestykulacja, pewność siebie. Można jeszcze długo wymieniać, ale po co? Przyjdźcie na naszą konferencję, a wszystkiego się dowiecie.

Nowa data konferencji: 19.09.2020


Dla kogo jest to wydarzenie?

Konferencja Kulisy Sukcesu Kobiet jest adresowana do kobiet, które chcą:

  • zwiększyć pewność siebie,
  • rozwinąć swoją markę osobistą,
  • dopracować swój wizerunek,
  • dowiedzieć się, jak w odpowiedni sposób zaprezentować swoje umiejętności, produkty, usługi przed klientem,
  • nauczyć się eksponować swoje mocne strony,
  • dowiedzieć się, jak odpowiednio ubrać się na biznesowe spotkanie,
  • poznać tajniki savoir-vivre w biznesie,
  • zarabiać więcej pieniędzy,
  • poszerzyć sieć kontaktów biznesowych (networking),
  • zmienić swoją ścieżkę kariery. 

Mówiąc w skrócie: Ta konferencja jest #SpecjalnieDlaCiebie 


Co da Ci udział w konferencji?

Podczas konferencji dowiesz się między innymi:

  • jak wzmocnić swoją samoocenę,
  • jak się prezentować, by ludzie postrzegali Cię, jako profesjonalistkę,
  • jak się zachowywać w sytuacjach biznesowych,
  • jak dbać o swój wizerunek,
  • jak powinna wyglądać i wypowiadać się kobieta sukcesu,
  • jak stworzyć dobrze prosperujący biznes

...ale co chyba najważniejsze podczas konferencji będziesz miała szansę poznać bardzo wartościowe kobiety, dzięki sesjom networkingu będzie okazja porozmawiać, wymienić się wizytówkami z prelegentami oraz innymi uczestniczkami konferencji.


Nasi EKSPERCI

Sylwia z wykształcenia jest psychologiem, z zawodu trenerem biznesu, a z zamiłowania Supernianią Liderów. Współpracuje z największymi firmami w Polsce i na świecie, a do grona jej stałych klientów należą chociażby: Facebook, EY, BNP Paribas, Shell, IBM, Heineken, Lufthansa, Unilever czy InPost. W swojej karierze przeszkoliła ponad 20 000 menedżerów i liderów. Jest autorem 3 książek: Siedmiu Wyzwań Lidera, podręcznika po 7 najważniejszych wyzwaniach nowoczesnego lidera, Modelu P.R.O.M.O.T.E, która pomaga awansować szybciej i zarabiać więcej oraz książki Silna Płeć.

Certyfikowany trener biznesu, mentor, twórca i koordynator "Akademii Menedżera" - innowacyjnych studiów podyplomowych. Od ponad 17 lat wspiera menedżerów, HR i działy sprzedaży w rozwoju ich kompetencji. Prowadził zaawansowane projekty szkoleniowe m.in. dla Samsung Electronics Polska, Huawei Polska, PZU oraz Banku Zachodniego WBK. Od 2007 roku jest ekspertem wielopoziomowego testu kompetencji zawodowych Master Person Analysis. Jego artykuły publikowano, a wypowiedzi cytowano w magazynach: "Sukces", "Szef Sprzedaży", "As Sprzedaży", Nowa Sprzedaż" i "World Business Class Magazine". Jest również autorem książki "Nowa psychologia zarządzania", która ukaże się w wydawnictwie Onepress w marcu 2020 roku.

Stylista, coach kariery, trener biznesu, menadżer sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji. Wspiera klientów w procesach zmiany kariery w programach outplacementowych. Przygotowuje do pracy przyszłych stylistów pracując, jako wykładowca kreowania wizerunku w krakowskiej szkole Artystyczna Alternatywa. Autorka stylizacji do programów TVN. Prowadzi szkolenia dla grup i sesje indywidualne, towarzysząc w poszukiwaniu własnego stylu i oswajaniu funkcjonujących w biznesie zasad dress code'u.

Kobieta sukcesu, dyrektor generalna firmy Oriens Bijou, stoi za wprowadzeniem na różne rynki (polski, czeski, słowacki, rumuński) ekskluzywnej, hiszpańskiej marki biżuteryjnej TOUS. Swoje doświadczenia zawodowe rozpoczęła jako agentka nieruchomości, jednak szybko zdecydowała się na otwarcie własnej firmy. Łącząc pasję do mody z pasją do biznesu, postanowiła skupić swoje działania na stworzeniu silnej, liczącej się na rynku marki. Jej wybór padł właśnie na TOUS, który mimo, iż cieszył się dużą popularnością na świecie, nie był rozpoznawalny w Polsce, obecnie konkuruje z największymi, lokalnymi graczami, posiada 65 salonów oraz zatrudnia ponad 200 osób.


AGENDA

10.00 - 10.20 Rozpoczęcie wydarzenia + marka osobista w biznesie - Angelika Wielgus-Lach

10.20 - 11.20 Biznesowy savoir-vivre, czyli jak budować swoją markę osobistą w biznesowym towarzystwie - Sylwia Królikowska 

11.20 - 11.40 Networking (rozmowy, przerwa na kawę, na jedzenie) 

11.40 - 13.00 Stabilna samoocena - wrota do kariery zawodowej i spełnienia prywatnego - Tomasz Gordon 

13.00 - 13.20 Networking (rozmowy, przerwa na kawę, na jedzenie) 

13.20 - 14.20 Wizerunek - pomost czy bariera - Mariola Boczar 

14.20 - 14.50 Networking (rozmowy, przerwa na kawę, na jedzenie) 

14.50 - 15.30 Historia kobiecego sukcesu - Agnieszka Pala-Jasikowska 

15.30 Podsumowanie konferencji - losowanie nagród


*Godziny wystąpień mogą zostać zmienione.

Konferencję poprowadzi Angelika Wielgus-Lach.


W cenę biletu wchodzą:

  • udział we wszystkich szkoleniach i prelekcjach,
  • dostęp do strefy networkingowej,
  • welcome pack,
  • catering (finger food'y na słodko i na słono, napoje),
  • dostęp do zdjęć z konferencji po wydarzeniu.


CENA PROMOCYJNA! 399 zł 499 zł

(II pula biletów, organizatorzy mogą zmieniać cenę biletu w trakcie trwania sprzedaży)

*dla uczestniczek naszej konferencji mamy specjalną zniżkę na nocleg w Hotelu Kossak (na hasło "Kulisy Sukcesu Kobiet")


ORGANIZATORZY

Cześć! Nazywam się Angelika Wielgus-Lach, pracuję w radiu RMF MAXXX, gdzie przygotowuję i czytam serwisy informacyjne. Poza tym, od niedawna prowadzę kanał na YouTube Kulisy Sukcesu (przeprowadzam wywiady z ludźmi, którzy osiągnęli sukces w biznesie, ale nie tylko). Profesjonalnie zajmuję się również prowadzeniem konferencji, gal, wydarzeń firmowych, m.in. stąd inspiracja do organizacji wydarzenia Kulisy Sukcesu Kobiet.

Witaj! Nazywam się Karolina Olchawa, z wykształcenia i zamiłowania jestem programistą, a moją pasją są nowe technologie. Przy konferencji Kulisy Sukcesu Kobiet odpowiadam za jej stronę techniczną. Masz pytanie? Skontaktuj się ze mną poprzez mail [email protected] lub tel. 502 411 670.

Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej oraz na profilu Facebook.


Zobacz również:

konferencje Budowa marki w biznesie Budowanie wizerunku Budowanie zaufania Charyzma Coaching biznesowy Dress code Działania promocyjne Edukacja Etykieta Inspiracja Kobiety w biznesie Korporacja Marka osobista Marketing Społecznościowy Mowa ciała Pewność siebie Prezentacja Przywództwo Savoir vivre Szkolenie pracowników wydarzenia Kraków