To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Konstruktywne słuchanie
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Zdarza Ci się być świadkiem codziennych nieporozumień i konfliktów? Uczestniczysz w spotkaniach zabierających czas i energię uczestników, z których niewiele wynika, a projekt utknął z niewiadomych powodów? Nie rozumiesz, dlaczego coś, o czym mówisz, jest realizowane inaczej, niż to, co przekazałeś? Wychodzisz z pracy ze zmęczeniem, a satysfakcja, jeżeli się pojawia, jest krótkotrwała? Akceptujesz taki stan rzeczy, ale czasami przychodzi to pytanie… Czy naprawdę tak musi być?

Zapraszamy Cię do przyjrzenia się, aktualnym i ważnym dla Ciebie sytuacjom z pracy, z nowej perspektywy - przez pryzmat Konstruktywnej Komunikacji i modelu 4 kroków.

W trakcie warsztatu:

●poznasz model 4 kroków - główne narzędzie Konstruktywnej Komunikacji

●poznasz i doświadczysz rozróżnień w modelu 4 kroków między:

●faktami a ocenami i interpretacjami

●uczuciami a myślami

●potrzebami a strategiami

●prośbami a żądaniami

●dowiesz się, za co odpowiadasz, a za co nie odpowiadasz w rozmowie

●dowiesz się, co sprzyja a co nie sprzyja empatycznemu kontaktowi

●doświadczysz empatycznego słuchania, w otwartości, życzliwości i ciekawości

●będziesz mieć okazję do praktyki konstruktywnej komunikacji na konkretnych przykładach, aktualnie ważnych dla Ciebie

●doświadczysz energii grupy w kontakcie z innymi uczestnikami

Pracujemy w grupie do 16 osób - decyduje kolejność zgłoszeń.

Dla kogo?

●Jesteś właścicielem, menadżerem, prowadzisz zespół?

●Zależy Ci na rozwoju siebie i swojego zespołu?

●Bliskie są Ci nowoczesne trendy w zarządzaniu zespołami?

●Jesteś na etapie zmiany w organizacji?

●Chcesz poznać efekty, jakie może przynieść komunikacja konstruktywna w biznesie?

Te warsztaty są dla Ciebie!

Zapraszamy osoby, pracujące w branżach: IT, R&D, UX, nowych technologii oraz z tych wszystkich, które mają potrzebę rozwoju w pracy z ludźmi i klientami.


Wierzymy, że świadome rozwijanie umiejętności konstruktywnej komunikacji opartej na empatii wprowadza konkretne zmiany w organizacjach, takie jak zwiększenie poziomu:

●zaufania,

●współpracy,

●odpowiedzialności i samodzielności,

●kreatywności i innowacyjności wynikających z szacunku i otwartości dla różnorodności.

Wzrost powyższych czynników przekłada się na satysfakcję z pracy, wizerunek firmy wśród pracowników i klientów oraz przyczynia się do sprawniejszej realizacji projektów, dynamicznego rozwoju i lepszych wyników finansowych firmy.


Prowadzący:

Dominika Derewicz - trenerka komunikacji, business & life coach pracująca w duchu NVC (nonviolent communication) i Komuni­kacji Konstruktywnej. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii w partne­rstwie merytorycznym z Polskim Towarzystwem Psychologicznym. Łącząca wieloletnie doświadczenie w biznesie, w zarządzaniu zespołami i projektami, z wprowadzaniem dobrych praktyk komunikacji konstruktywnej. Specjalizuje się w transformacjach środowisk biznesowych wprowadzając do organizacji empatię, która jest kluczem do budowania szacunku, zaangażowania, odpowiedzialności i autentycznej współpracy. "Fascynuje mnie istota konfliktu i sytuacji kryzysowych, ich twórcza i budująca siła, która wypływa na powierzchnię dzięki empatii, dotarciu do potrzeb i podjęciu wyzwania znalezienia wspólnych strategii ich realizacji." Praktykująca jogę oraz forest mindfulness.

[email protected]

510 022 286

Jakub Nowierski - trener komunikacji, business & life coach pracujący w duchu NVC (nonviolent communication) i Komunikacji Konstruktywnej. Ukończył Studia Podyplomowe Porozumienia bez Przemocy na Collegium Civitas w Warszawie, łącząc z umiejętnościami ze Szkoły Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii w partner­stwie merytorycznym z Polskim Towarzystwem Psychologicznym. Uczestnik warsztatów prowadzonych przez Certyfikowanych Trenerów NVC: Joanny Berendt, Agnieszki Rzewuskiej-Pacy, Magdy Sendor. Specjalizuje się w pracy grupowej i indywidualnej w oparciu o ideę komunikacji bez przemocy. Zdobyte doświadczenie w pracy biznesowej, zarządzania projektami i zespołami, łączy wprowadzając do organizacji konstruktywną komunikację. Wspierający ideę szerzenia NVC wśród mężczyzn.

[email protected]

695 101 974

sensUsens - esencja komunikacji

Team stworzony z potrzeby dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, tworzenia przestrzeni dla rozwoju osobistego i zawodowego. Powstałe z marzenia, aby ludzie żyli w świecie wzajemnej akceptacji dla siebie, we współistnieniu, umieli odnajdywać siłę do działania w każdej chwili ich życia, w szacunku dla siebie i innych.

kiedy: 20.02.2020 (czwartek), godz. 9:00-15:00
trzy moduły zajęć:
9:00-10:30 - moduł I
10:30-10:45 - przerwa 15 min
10:45-12:30 - moduł II
12:30-13:30 - przerwa na lunch 1h
13:30-15:00 - moduł III

gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking

wstęp wolny, obowiązują zapisy

Zobacz również:

szkolenia Komunikacja Komunikacja w biznesie wydarzenia Gdynia