KONFLIKTY W PRACY. 50 skutecznych technik rozwiązywania konfliktów. OneDayTraining©
21 Sierpnia 2015, 09:30-16:00 (Piątek)
KONFLIKTY W PRACY
50 skutecznych technik rozwiązywania konfliktów.
Warsztaty szkoleniowe w formule OneDayTraining©
Konflikt to naturalny proces społeczny zachodzący między ludźmi lub ich grupami, wynikający zwykle z kolizji sprzecznych interesów, celów, poglądów, wartości czy powinności; aby można było mówić o konflikcie, strony muszą także mieć świadomość, że do owej kolizji doszło. Konflikty pojawiają się we wszelkiego rodzaju grupach i społecznościach ludzkich. Nie są od nich wolne także zespoły zadaniowe. Niemal każdy nieuchronnie wchodzi w fazę, w której nasilają się spory i nieporozumienia pomiędzy jego członkami. Jest to proces naturalny i zwykle świadczący o prawidłowym rozwoju procesów społecznych zachodzących w zespole. Pozostawione same sobie, nierozwiązywane, niewłaściwie kierowane czy eskalujące konflikty ograniczają jednak efektywność jego poczynań. Skutki procesów związanych z konfliktami mogą bowiem mieć charakter konstruktywny bądź destrukcyjny.
Warsztaty "Skuteczne rozwiązywanie konfliktów w zespole" przegląd najlepszych technik wybranych na podstawie wielu lat coachingów, prowadzonych z zarządami i managerami największych polskich firm. Zaprezentowane techniki są zbiorem narzędzi, jakie stosują w sytuacjach konfliktowych najlepsi polscy menadżerowie.
OneDayTraining©. Dynamiczna formuła szkolenia dla ludzi ceniących swój czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.
Program szkolenia
WPROWADZENIE
- Dlaczego ludzie tacy są?
- FILM i wnioski
- Konflikty - o co naprawdę chodzi?
- Twój umysł
- Myślenie racjonalna vs emocjonalne
KONFLIKTY
- Rodzaje konfliktów
- Rozpoznawanie przyczyny konfliktów
- Konsekwencje pozytywne i negatywne
- Komunikowanie się w konflikcie
- Metody doprowadzania do zmiany
- Zniekształcenia komunikacji
TECHNIKI ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
- Partycypacja w podejmowaniu decyzji
- Technika przeciwnych reakcji
- Integratywne rozwiązywanie sporów
- Negocjacje oparte na zasadach
- Spotkanie w milczeniu
- Wspólny cel
- Święty Mikołaj
- Wywiad z osobistością
- Wymiana wizerunków
- Kruszenie obiektu
- Plus - minus - interesujące?
- Oczami niezależnego fachowca
- Prowokowanie wątpliwości
- Przypadkowe słowa
- Burza mózgów
- Kruszenie lodu
PSEUDOROZWIĄZANIA KONFLIKTÓW
ZASTOSOWANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ W KONFLIKTACH
- Rodzaje stanów "ja"
- Sterowanie relacją poprzez tworzenie komunikatów typu dorosły - dorosły
- Budowanie komplementarnych relacji między stronami w konflikcie
- Rozpoznawanie i demaskowanie gier oraz manipulacji
TRUDNE SYTUACJE
PODSUMOWANIE / ZAKOŃCZENIE
Materiały szkoleniowe
- Materiały dydaktyczne/podręcznik dokumentujące przekazaną wiedzę
- Testy i analizy własnych możliwości
- Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Organizacja
- Czas trwania: 1 dzień
- Godzina: 09.30-16.00
- Inwestycja zawiera: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat
Metody szkoleniowe
- Elementy coachingu i Mindmappingu
- Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
- Dyskusje i burze mózgów
- Studia przypadków
- Kwestionariusze i testy zachowań
Dodatkowe informacje
- Menadżer projektu: Anna Andruczyk
[email protected]
Prowadzący
Tomasz Franczak. Charyzmatyczny trener, niezwykle inspirujący coach biznesowy, specjalista w dziedzinie zarządzania zespołami handlowymi. Karierę zawodową rozpoczął na początku lat dziewięćdziesiątych, zdobywając specjalistyczne doświadczenie w handlu produktami inwestycyjnymi poprzez zróżnicowane kanały dystrybucji oraz budując relacje z klientami ze sfer push i pull. Następnie, po objęciu stanowiska szefa działu marketingu w koncernie SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA, przez kolejne lata zdobył bogate i unikalne doświadczenie w zarządzaniu projektami, wdrażaniem na rynek nowych produktów oraz organizacji ogólnopolskich i regionalnych akcji promocyjnych. Objęcie stanowiska dyrektora sprzedaży w prężnej firmie FMCG, zajmującej się dystrybucją parafarmaceutyków na rynku masowym, umożliwiło pogłębienie wiedzy dotyczącej funkcjonowania zespołów handlowych oraz narzędzi sprzedaży na tym najbardziej drapieżnym i dynamicznie rozwijającym się rynku, co zaowocowało wieloma projektami z zakresu zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedawców, negocjacji, a także wykorzystania technik wywierania wpływu oraz skutecznej argumentacji.
Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia zawodowego i prawie 400 osobiście realizowanych i nadzorowanych projektów doradczych, szkoleniowych i badawczych między innymi dla:
AGORA, ALIOR BANK, AMBRA, BRE LEASING, CANAL+, CANON POLSKA , DELPHI, HOTEL BRISTOL, KOMATSU, NESTLE, PLAY/(P4), AMER SPORT, ASTER, AUCHAN POLSKA, BAKOMA, BNP PARIBAS (FORTIS BANK), BRITISH AMERICAN TOBACCO POLSKA, BRVZ, CANAL+, CARRIER, CARREFOUR, CARLSBERG, PEKAO SA, CHANEL, CITIBANK, POLSAT, DEICHMANN, DIOR, DUKA, EUROZET, FED-EX, HBO, HENKEL, ING COMMERCIAL FINANCE, ING CAR LEASE, ING LEASE, INTERCHAMP, ITI NEOVISION, JAPAN TOBACCO INTERNATIONAL, KOTLIN, SPOŁEM, LOTOS, LEKKERLAND, MEDIA SATURN, MILLENIUM LEASING, MILLENNIUM BANK, MULTIMEDIA, NESPRESSO, NESTLÉ WATERS, NOKIA, OTIS, PHILIP MORRIS POLSKA, POLPHARMA, SCANIA, SCHIEDEL, SEPHORA, SHERATRON, SODEXHO PASS, STORCK, STRABAG, UBISOFT, UCB PHARMA, UPC, VATTENFALL, VIASAT, VISION EXPRESS, VOBIS
Jest członkiem następujących organizacji: ABSEL (Association for Business Simulation and Experiential Learning), ACTO (Association of Coach Training Organizations), ASTD (American Society for Training & Development), IBDC (International Business Development Center), IPPP (Instytut Partnerstwa Prywatno Publicznego), EBDA (European Business Development Association), WABC (Worldwide Association of Business Coaches)
www.asset.pl
Nasze Referencje
----------------------------------------------------------------------------------
"Nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdziły wysoki profesjonalizm, kompetencje i wiedzę trenerów, a interaktywny sposób prowadzenia szkoleń był bardzo pozytywnie oceniony przez pracowników."
Ewa Hołopiak
Kierownik Działu Kadr i Administracji,
Nestlé Waters Polska
----------------------------------------------------------------------------------
"Wysoka jakość usług szkoleniowych świadczonych przez firmę ASSET Business Development, jej profesjonalizm i rzetelność stanowią modelowy przykład najwyższej jakości usług sektora B2B w Polsce."
Ewa Zamojska
Dyrektor Sprzedaży,
CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.
----------------------------------------------------------------------------------
"...mogę polecić firmę Asset Business Development wszystkim pracodawcom, których celem jest sprawne i najwyższej jakości realizowanie swoich projektów szkoleniowych i rozwojowych."
Anna Hyży
HR Manager,
Bakoma Sp. z.o.o.
----------------------------------------------------------------------------------
"Bez żadnych wątpliwości stwierdzamy, że firma Asset realizuje zakontraktowane usługi w sposób rzetelny i profesjonalny, w związku z czym DII rekomenduje usługi szkoleniowe świadczone przez Asset Business Development Sp. z.o.o."
Jakub Bartkiewicz
Prezes Zarządu,
Dom Inwestycyjny Investors S.A.
----------------------------------------------------------------------------------
"Polecam firmę Asset Business Development jako profesjonalnego partnera wspierającego swoich klientów w rozwoju kompetencji pracowników oraz świadczącego usługi szkoleniowe na najwyższym poziomie."
Anna Kwiatek
Kierownik Działu Personalnego,
Lekkerland Polska Sp. z.o.o.
----------------------------------------------------------------------------------
"Szkolenia zostały bardzo pozytywnie odebrane przez uczestników. Trenerzy wnieśli ciekawy, bogaty, nowatorski program i sympatyczną atmosferę. Prowadząc szkolenia wykazali się solidnością, profesjonalizmem, wysokim poziomem wiedzy fachowej, doświadczeniem i zaangażowaniem."
Henryk Tomaszek
Prezes Zarządu,
Fabryka Narzędzi
"FANAR" S.A.
----------------------------------------------------------------------------------
"Dzięki wysokim kompetencjom Trenerów firmy Asset oraz osobom koordynującym organizację szkoleń mieliśmy poczucie bezpieczeństwa w zakresie realizacji ustalonych terminów oraz programu. Warto zwrócić uwagę na bardzo dobry kontakt oraz elastyczność realizacji zleconych szkoleń z gwarancją rzetelnego i profesjonalnego ich przeprowadzenia."
Iwona Syroka
Kierownik ds. Personalnych,
Vision Express SP Sp. z.o.o.
----------------------------------------------------------------------------------