Pierwsza w Polsce konferencja, na temat "Happines at Work" - najlepsze polskie i światowe praktyki, psychologia pozytywna w praktyce, inspiracje i warsztaty, wspaniała atmosfera!
Na co dzień nie zastanawiamy się, czy jestem szczęśliwy w swojej pracy? Czy ludzie z którymi pracuję są szczęśliwi? Rzadko zadajemy sobie te pytania, gdyż koncepcja szczęścia w pracy, to dopiero raczkująca dziedzina w Polsce. Niemniej jednak odkrycia psychologii pozytywnej z ostatnich kilkunastu lat wyraźnie wskazują, że warto sobie zadawać te pytania i transformować miejsca pracy w kierunku tych szczęśliwszych.
Dlaczego? Badacze z University of Warwick w Wielkiej Brytanii stwierdzili, że ludzie, którzy są szczęśliwi w pracy, są o około 12% bardziej wydajni. Shawn Anchor, autor "The Happiness Advantage", oszacował korzyści szczęśliwej firmy - 37% wzrost sprzedaży, 31% wzrost wydajności oraz 19% wzrost dokładności wykonywanych zadań, jak również znaczną poprawę stanu zdrowia i jakości życia personelu.
Dowiedz się od światowych liderów w dziedzinie Happiness at Work, a także od polskich praktyków, jak z powodzeniem stosować Happiness at Work w Twojej firmie i w Twojej pracy! Z A P R A S Z A M Y !
Przedstawiamy naszych zagranicznych prelegentów:
Alex Kjerulf
Alexander jest założycielem Woohoo inc i jednym z wiodących światowych ekspertów od szczęścia w pracy. Jest mówcą, konsultantem i autorem, prezentującym i prowadzącym warsztaty na temat szczęścia w pracy w firmach i konferencjach na całym świecie. Jego klienci to firmy takie jak Hilton, Microsoft, LEGO, IKEA, Shell, HP i IBM. Alex jest autorem 3 książek, w tym międzynarodowego bestsellera Happy Hour is 9 to 5 - How to Love Your Job, Love Your Life and Kick Butt at Work.
Monika Hilm
Dla Moniki najważniejsze jest szczęście pracowników i szczęśliwe miejsce pracy. Podczas swojej kariery w hotelu natknęła się na wielu dobrych menedżerów, jednak niestety spotkała też wielu destrukcyjnych menedżerów, którzy bezpośrednio doprowadzili pracowników hotelu do opuszczenia firmy. Podczas swojej pracy w grupie Daramis miała wspaniałą okazję przetestować teorie na temat tworzenia szczęśliwego zespołu pracowników i szczęśliwego miejsca pracy. Wyniki były niezwykle satysfakcjonujące i dały odwagę, by podzielić się z swoimi doświadczeniami. Teraz pracuje nad wdrożeniem sprawdzonych sposobów na tworzenie szczęśliwych miejsc pracy w innych firmach.
Randa Farah
Randa Farah jest specjalistą w dziedzinie HR z 14-letnim doświadczeniem w tej dziedzinie i certyfikowanym Happy Officer Menager. Jest założycielką "I Have Learned Academy", a także jest instruktorem uniwersyteckim na Saint Joseph University w Bejrucie (USJ). Jest także pomysłodawcą udanego kalendarza wydarzeń cyfrowych Tech Startup: Lebtivity.com. Randa posiada 3 stopnie naukowe; HRM, Psychologia organizacyjna i biznes, reklama i marketing. Cyklicznie organizuje konferencje "Pierwsze szczęście w pracy" w Bejrucie, z udziałem międzynarodowych prelegentów.
Griet Deca
Griet mieszka i pracuje w Belgii. Wraz ze swoim zespołem organizuje szkolenia, coaching i teambuilding na temat szczęścia i dobrego samopoczucia w pracy. Jako dyrektor ds. Szczęścia w Tryangle ma wiele obowiązków i trudną pracę. Opowie o tym podczas swojego wystąpienia. Omówimy, jakie kompetencje, umiejętności osobiste, wykształcenie i wiedzę powinien posiadać Chief Happiness Officer.
Sarah Metcalfe
Sarah jest ekspertem w zakresie nowego trendu w zarządzaniu klientami jakim jest Happy Customer i cerytfikowanym Chief Happiness Officerem. Sara jest partnerem w Woohoo inc i założycielem i właścicielem firmy Happy Coffee Consulting. Od 2010 Sara jest Head of Customer w Sure Percare, gdzie miała okazję zarządzać zespołem odpowiadajcym za relacje z klientami w czasie wielkich zmian organizacyjnychi rozwoju firmy. Sara jest pasjonatką tematu happiness at work i wie jaki pozytywny efekt atmosfera w pracy ma na pozytywne doświadczenie klientów. Dzięki kontynuowaniu polityki szczęśliwego miejsca pracy i wdrażaniu innowacji Sure Petcare może się pochwalić bardzo wysokimi wynikami zadowolenia klientów ( NPS 90+ (a w nietórych krajach 97) w 20 krajach przez okres 8 lat.W życiu i w codziennej pracy wdraża najlepsze praktyki, które mają zwiększyć produktywność jego i zespołów, z którymi współpracuje. Jako certyfikowany trener Instytutu Gallupa pomaga zwiększyć produktywność i efektywność pracowników. Stara się wykorzystać maksymalnie każdy dzień. Cieszy się swoimi porannymi treningami biegowymi.
W Polsce temat "Happines at Work" jest bardzo ważny w miejscach pracy i chcemy podczas wystąpień polskich prelegentów przedstawić przykłady wprowadzania szczęścia wśród zespołów, aby efektywniej pracować.
Wśród zaproszonych gości z Polski będą:
Ben Guillou
Pierwszy w Polsce Happiness Manager pracujący dla Accenture Operations Poland.Posiada certyfikację Uniwersytetu w Berkeley na kierunku "Wiedza naukowa o Szczęściu w Pracy" ("The Science of Happiness at Work"). Na codzien tworzy oraz wdraża programy związane ze zwiększaniem poczucia szczęścia w pracy i wellbeingu. Mieszkający w Polsce od 13 lat francuz jest rowniez trenerem umiejętności miękkich m.in z obszaru zarządzanie czasem i energi. Prowadzi szkolenie "Train the Trainer" dla trenerów wewnętrzych Accenture. Pasjonuje go czynnik ludzki w biznesie, ciągle rozwijanie stylów pracy menadżerow z ich zespołami oraz wspieranie ludzi na drodze do nawiązywania lepszych relacji z samymi sobą.
Małgorzata Czernecka
Właścicielka Human Power, kilkanaście lat doświadczeń w zarządzaniu zespołami pracowników i rozwoju biznesów, m.in. jako wiceprezes zarządu, psycholog, certyfikowany trener, coach indywidulany i grupowy z ponad 11-letnim doświadczeniem
Dagmara Just
Employee Experience Specialist w Credit Agricole Bank Polska. Absolwentka psychologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej - z branżą HR związana od 3 lat. Na co dzień odpowiedzialna za kreowanie angażującego środowiska pracy, transformację kulturową organizacji i zarządzanie energią pracowników. Współautorka programu #powerON, nagrodzonego Employer Branding Excellence Awards 2019 i wyróżnionego w konkursie Well Power 2018.
Marek Kaszczyc
Prezes krakowskiego oddziału firmy Xceedance, która postawiła na niestandardowe podejście do pracowników oraz sposobu zarządzania opartego na happiness at work. Marek ma bogate doświadczenie w świecie korporacyjnym w Polsce i na świecie, gdzie doświadczył różnorodnych metod zarządzania ludźmi. Gorąco wierzy, że nie tylko w start-upach, ale także w większych firmach można zbudować szczęśliwe miejsce pracy, gdzie czynnik ludzki jest istotnym elementem.
Dominik Juszczyk
W życiu i w codziennej pracy wdraża najlepsze praktyki, które mają zwiększyć produktywność jego i zespołów, z którymi współpracuje. Jako certyfikowany trener Instytutu Gallupa pomaga zwiększyć produktywność i efektywność pracowników. Stara się wykorzystać maksymalnie każdy dzień. Cieszy się swoimi porannymi treningami biegowymi.
Agnieszka Łądka - Barańska
Psycholog organizacji i pracy. Od ponad 13 lat zajmuje się wsparciem swoich Klientów w obszarze zarządzani zasobami ludzkimi i rozwoju osobistym. Wspierała zarząd jak i kierownictwo w codziennych wyzwaniach związanych z budowaniem i zarządzaniem efektywnymi zespołami pracowników. Opracowywała i realizowała programy rozwojowe dla międzynarodowych organizacji, pełniła role Asesora w projektach Development Center. Jako doktorantka Uniwersytetu Gdańskiego, prowadzi badania naukowe w obszarze pozytywnej psychologii pracy w tym: sprawiedliwości organizacyjnej, postaw pracowniczych i poczucia sensu. Łączy wiedzę naukową i doświadczenie HRowe, zajmując się tym, co sprawia, że ludzie czują się szczęśliwi w pracy. Projektuje pozytywne interwencje psychologiczne dla biznesu i edukacji wzmacniające m.in. poziom zaangażowania, poczucie odpowiedzialności i sensu.
Malwina Puchalska - Kamińska
Wykładowczyni akademicka Uniwersytetu SWPS w Warszawie i Sopocie. Łączy pracę naukową i trenerską, zajmując się tym, co sprawia, że ludzie czują się szczęśliwi w pracy. We współpracy z uczelniami i biznesem, projektuje nowoczesne narzędzia zwiększające dobrostan i redukujące stres osób dorosłych. Jako trenerka przepracowała setki godzin szkoleniowych, wspierając uczestników w odkrywaniu swoich osobistych zasobów i rozwijaniu miękkich kompetencji takich jak zarządzanie stresem, kreatywność, komunikacja, radzenie sobie ze zmianami. W ramach pracy doktoranckiej bada zależności między relacjami w pracy a Job Craftingiem. Autorka książek i publikacji naukowych z obszaru efektywności osobistej i zawodowej (m.in. "Skuteczny menedżer", "Rozwojownik"). Jako prelegentka polskich i międzynarodowych konferencji, zachęca firmy i pracowników do dbania o poczucie sensu swojej pracy. Absolwentka kursów Szkoły Trenerów Mentor, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Programu Midnfulness (MBSR). Jako dyrektorka Festiwalu Rozwojowego PROGRESSteron w Trójmieście działała na rzecz integracji i rozwoju zawodowego kobiet. Prywatnie pasjonatka dalekich podróży, wędrówek górskich oraz teatru improwizacji.
Alicja Liczba
Alicja to uśmiechnięty człowiek propagujący ekonomię szczęścia w biznesie i codzienności. Certyfikowany trener biznesu oraz coach ICF i coach prowokatywny. Strateg i 20-letni praktyk komunikacji marki, HR/H2H partner oraz DISC consultant i chief happines officer. Przykładowe osiągnięcia zrealizowane z uśmiechniętym zespołem: 125% wzrost wartości sprzedaży, wzrost liczby klientów o 185%, wzrost ilości odwiedzin w miejscu zakupu o 280%; dwukrotnie nagrodzona Effie za wymierny efekt sprzedażowy koordynowanych kampanii marketingowych. Współpracowała m.in. z: T-Mobile, Nivea, Zelmer, BRE Bank, Med Polonia, Fabryka Formy, City Park Poznań i VW Poznań. Autorka kursu e-learningowego "Zrozumieć Klienta i sprzedać" dedykowany zespołom sprzedażowym i obsługi klienta. Twórca gry "Inkubator paradygmatów w drodze do turkusu". Współtworzy stowarzyszenie Turkusowy Poznań. Jej motto: silniejszy jest ten, kto się uśmiecha /przysłowie japońskie/. Fascynuje ją Japonia wraz z ikigai, kintsugi, ichi-go ichi-e, wabi-sabi, omotewashi, których doświadczyła w swojej japońskiej podróży i korzysta z tych aspektów w codziennej pracy.
Arkadiusz Martyniuk
Arkadiusz Martyniuk - ze znaczenia imienia: "dziecko szczęścia", przedsiębiorca, właściciel i wizjoner marki REHEALTHY, nauczyciel w Akademia REHEALTHY, członek zarządu Towarzystwa Osteopatów Polskich, dyplomowany osteopata i fizjoterapeuta w REHEALTHY Klinika Zdrowia, jedyny Polak podczas International Back and Neck Pain Research Forum 2017 w Oslo i Quebec w 2019, laureat "Wiktorii" 2017 - Znaku Jakości Przedsiębiorców oraz "Najlepszy dla Zdrowia" 2019 podczas VII Kongresu Nowoczesnej Gospodarki, twórca Programu Profilaktyki Kręgosłupa - sprawnykregoslup.pl. Na co dzień szybko i skutecznie leczy przyczyny różnych dolegliwości bólowych u osób prywatnych, przedsiębiorców i w firmach. Pomaga klientom uniknąć operacji kręgosłupa lub kolan. Twórca projektu REHEALTHY Office, który dostarcza firmom usługi zmniejszające ilość zwolnień lekarskich spowodowanych dolegliwościami bólowymi, poprzez innowacyjne rozwiązania oparte na nowoczesnej i zaktualizowanej wiedzy.
Możesz wybrać, czy będziesz z nami przez dwa dni - czyli konferencja i warsztaty, czy decydujesz się na uczestnictwo tylko w konferencji.
Pełny program pobierzesz tu: Program konferencji i warsztatów
Program Konferencji - dzień wykładowy 19.09
Sesja poranna:
Alex Kjerulf - Key Note Speaker - Happiness at Work
Marek Kaszczyc - Xceedance - Happiness at work na polskim gruncie
Monika Hilm - Case study: Happy People - Happy Hotel - Vienna House
Agnieszka Łądka - Barańska i Malwina Puchalska - Kamińska - Job Crafting od badań naukowych do biznesu - metoda budująca poczucie sensu pracy
Ben Guillou - Happiness Menager - Accenture - Czy dążenie do szczęścia w pracy czyni nas nieszczęśliwymi?
Sesja popołudniowa:
Małgorzata Czernecka i Dagmara Just - Energia wśród pracowników a jej wpływ na szczęście. Case study: Credit Agricole Bank Polska
Randa Farah - Jak zapiegać wypaleniu zawodowemu i radzić sobie z stresem w dzisiejszych organizacjach.
Griet Deca - Jak szczęście w pracy wpływa na czynniki absencji i rotacji czyli o szczęściu na twardych danych!
Sarah Metcalfe - Happy Customer - how to do it? Chcesz mieć szczęśliwych klientów? Zacznij od pracowników.
Panel dyskusyjny w którym wezmą udział:
Piotr Lorenz - jeden z pierwszych Chief Happiness Officerów w PL, doświadczony HRowiec
Michał Poniewski - Dyrektor Wroniecki Ośrodek Kultury, jedna z pierwszych osób w Polsce jaka ideę szczęścia promuje w sektorze poza businessowym oraz w harcerstwie
Kasia Kern - moderator
Renata Kucharska - Kawalec - Partner Zarządzający w Sedlak & Sedlak, ekspert w dziedzinie Wynagrodzeń
Alicja Liczba - człowiek uśmiechnięty, doświadczony konsultant biznesowy, promujący ideę szczęścia w organizacjach, nie tylko turkusowych
Alicja Liczba, Renata Kucharska-Kawalec, Piotr Lorenz, Michał Poniewski, Katarzyna Kern
Dzień warsztatowy - 20.09.2019
9:00 - 12:00 Poranne Sesje Warsztatowe
Happy Sesja nr 1 - Alexander Kjerulf, Woohoo Inc - Leading with Happiness
Happy Sesja nr 2 - Dominik Juszczyk - Szczęśliwe zespoły pracują w zgodzie z talentami
Happy Sesja nr 3 - Gosia Luberda - Joga Śmiechu - jako narzędzie budowania szczęśliwych miejsc pracy
12:00 - 13:00 Happy Lunch
13:00 - 15:00 Popołudniowe Sesje Warsztatowe
Happy Sesja nr 1 - Maartje Wolff i Fennande van der Meulen, Happy Office - "How to write and design Team Manifesto"
Happy Sesja nr 2 - Kasia Kern, Chief Happiness Officer - "Narzędzia pracy Happiness Managera i techniki facylitacji"
Happy Sesja nr 3 - Magda Knefel, Projekt Uważność "Mindfulness w Biznesie"
15:00 - 15:30 Popołudniowa Happy Przerwa
15:30 - 16:30 Lego Serious Play dla wszystkich
16:30 Coffee and Networking
Miejsce: Hotel Andels ul.Pawia 3, Kraków
Organizacja wydarzenia:
Konferencja (pierwszy dzień tj. 19.09.2019) będzie tłumaczona i każdy z uczestników będzie miał możliwość skorzystać z tłumaczenia symultanicznego z języka angielskiego na polski, po wcześniejszym zgłoszeniu.
Zaczynam od godzinyn 8.00 - rejestracja, początek konferencji od 9.00 z przerwami kawowymi i przerwą na lunch, przewidywany koniec konferencji o godzinie 17.00
Warsztaty (drugi dzień tj.20.09.2019) prowadzone przez zagranicznych wykładowców nie będą tłumaczone. Zaczynam od 8.00 - rejestracja i kończymy wspólną zabawą zespołową z LEGO.
W cenie biletu, oprócz wartości merytorycznych i networkingowych, przerwy kawowe, lunch oraz materiały po konferencji w formie .pdf.
Regulamin wydarzenia dostępny tutaj: Konferencja Happiness at Work
Jesteśmy do Waszej dyspozycji i jeżeli masz pytania napisz:
mail: [email protected]