Łódź Jungle Web 2018

19 Kwietnia 2018, 08:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet wstępu na Łódź Jungle Web 2018

dostępnych: 16

już niedostępne bezpłatny -
Wymagania: smartfon, ładowarka.
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.
20 kwietnia - 08:00 - 10:00 / WARSZTAT - UX (Myśląc wstecz, działasz w przód. UX - podstawy projektowania dobrych doświadczeń)

Wymagania: smartfon, ładowarka.
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.

dostępnych: 2

już niedostępne 25,00 zł -
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej. 20 kwietnia - 08:30 - 10:00 / WARSZTAT - FACEBOOK ADS (Typy kampanii FB Ads i ich efektywność w różnych branżach (case studies: motoryzacja, wystrój wnętrz, uroda, IT, materiały biurowe, reklama zewnętrzna))

Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.

dostępnych: 0

Wyprzedane 25,00 zł Wyprzedane
Wymagania: laptop, własny fanpage (zdecydowanie sugerujemy założenie testowego na potrzeby warsztatu).
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.
20 kwietnia - 10:10 - 12:10 / WARSZTAT - CHATBOT (Kontakt z klientem w dobie Messengera 2.0, czyli budujemy chatbota na Facebooku)

Wymagania: laptop, własny fanpage (zdecydowanie sugerujemy założenie testowego na potrzeby warsztatu).
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.

dostępnych: 0

Wyprzedane 25,00 zł Wyprzedane
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej. 20 kwietnia - 10:10 - 12:10 / WARSZTAT - GOOGLE ADWORDS (AdWords WIWISEKCJA - wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google AdWords, ale boicie się zapytać)

Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.

dostępnych: 0

Wyprzedane 25,00 zł Wyprzedane
  20 kwietnia - 10:10 - 11:40 / WARSZTAT - FACEBOOK ADS (Typy kampanii FB Ads i ich efektywność w różnych branżach (case studies: motoryzacja, wystrój wnętrz, uroda, IT, materiały biurowe, reklama zewnętrzna))

dostępnych: 11

już niedostępne 25,00 zł -
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej. 20 kwietnia - 12:20 - 14:20 / WARSZTAT - FACEBOOK ADS (Marki, a nie lajki, czyli dlaczego warto inwestować na Facebooku w działania komunikacyjne budujące siłę naszego brandu?)

Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.

dostępnych: 0

Wyprzedane 25,00 zł Wyprzedane
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej. 20 kwietnia - 12:20 - 14:20 / WARSZTAT - INSTAGRAM (Instagram - jak wykorzystać jego potencjał w promocji marki? (ze szczególnym uwzględnieniem Instagram Stories)

Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.

dostępnych: 0

Wyprzedane 25,00 zł Wyprzedane
  20 kwietnia - 12:20 - 14:20 / WARSZTAT - GOOGLE MAPS (Poznaj główne czynniki wpływające na pozycjonowanie firm w Mapach Google)

dostępnych: 18

już niedostępne 25,00 zł -
Wymagania: laptop, program do obróbki grafiki Adobe Photoshop lub inny o podobnym standardzie. (Skontaktuj się z nami jeżeli nie posiadasz tego programu, a chcesz wziąć udział w warsztatach)
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.
20 kwietnia - 14:30 - 16:30 / WARSZTAT - ADOBE PHOTOSHOP (Podstawy projektowania graficznego w Social Media)

Wymagania: laptop, program do obróbki grafiki Adobe Photoshop lub inny o podobnym standardzie. (Skontaktuj się z nami jeżeli nie posiadasz tego programu, a chcesz wziąć udział w warsztatach)
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.

dostępnych: 11

już niedostępne 25,00 zł -
Wymagania: komputer, tablet
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.
20 kwietnia - 14:30 - 16:30 / WARSZTAT - BRAND24 (Wiesz co o Tobie mówią w Internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu Internetu)

Wymagania: komputer, tablet
Dokładny opis warsztatu znajdziesz poniżej.

dostępnych: 3

już niedostępne 25,00 zł -
  20 kwietnia - 14:30 - 16:30 / WARSZTAT - BRIEF (Praca z briefem. Jak zrobić to dobrze? Best practices & practicing your best, czyli jak być kreatywnym, którego chcemy zatrudnić.)

dostępnych: 6

już niedostępne 25,00 zł -

Potrzebujesz zaświadczenia na uczelnię lub do pracy by móc przybyć na wydarzenie? Zgłoś to przy rejestracji w dniu wydarzenia, a otrzymasz je od nas po zakończeniu ostatniej prelekcji lub warsztatu, który zakupiłeś. 

TO WYDARZENIE OBJĘTE JEST AKREDYTACJĄ DIMAQ! :)


Łódź Jungle Web  to największa studencka konferencja marketingowa w Polsce organizowana przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. 

To wydarzenie jest dla Ciebie, jeżeli:

  • planujesz założyć firmę lub już jesteś jej właścicielem
  • tworzysz start-up
  • pracujesz w dziale marketingu, public relations, sprzedaży 
  • zaczynasz swoją przygodę z marketingiem
Pamiętaj, nigdy nie wiesz kiedy marketing Ci się przyda! Zacznij być na bieżąco już dziś :)
Co nas wyróżnia?
  • zapewniamy bezpłatne prelekcje z najlepszymi specjalistami w branży
  • organizujemy certyfikowane warsztaty 
  • tworzymy niepowtarzalny klimat zamieniając Wydział Zarządzania w dżunglę!
  • promujemy nowe technologie

A wiemy co robimy, bo stawiamy dżunglę już po raz VII, co roku biorąc do serca wasze uwagi z poprzednich edycji i wykorzystując zdobyte wcześniej doświadczenie. 

W tym roku czekać Was będzie 1 dzień prelekcji i 1 dzień całkowicie poświęcony warsztatom:


PRELEKCJE - 19 KWIETNIA

08:00 - 10:00    Rejestracja, śniadanie i networking
10:00 - 10:15    Rozpoczęcie konferencji
10:15 - 10:40    Michał Sadowski (Brand24) - 11 kroków budowy biznesu online
10:40 - 11:05    Filip Miłoszewski (Listonic) - Jak sprawić by z twojej appki zaczął korzystać cały świat - case study Listonic.
11:05 - 11:30    Cezary Stacewicz (Zaznaj Łodzi) - Virality isn't born, it's made.
11:30 - 12:00    Przerwa kawowa
12:00 - 12:25    Mateusz Czech (Brand24) - Boty na Messengerze. Jak wykorzystać ich potencjał?
12:25 - 12:50    Szymon Bukowicz (Bluerank) - Fakty, nie domysły. Data-driven marketing w praktyce.
12:50 - 13:15    Tomasz Maciejewski (Tam gdzie chcę) - Jak żyć, podróżować i zarabiać niezależnie od lokalizacji? O cyfrowym nomadyzmie i wolności
13:15 - 14:00    Przerwa obiadowa
14:00 - 14:35    Jakub i Anna Zając (Fashionable) / Magdalena Urbaniak / Łukasz Głombicki - Panel - Influencer Marketing
14:35 - 15:00    Dagmara Pakulska - Co oni śpiewają? Czyli jaką wiedzą tajemną na temat pracy marketerów dzielą się z nami autorzy polskich hitów.
15:00 - 15:25    Kacper Sawicki (Papaya Films) - Branded video content - nowa generacja reklam
15:25 - 15:35    Przerwa kawowa
15:35 - 16:00    Artur Roguski - O co chodzi z wyświetlaniem postów na Facebooku?
16:00 - 16:25    Izabela Kwiatkowska (mBank) - Lovebrand - sentyment w sieci, spraw by ludzie mówili o Twojej marce inaczej!



WARSZTATY - 20 KWIETNIA REJESTRACJA NA WARSZTATY: https://jungleweb2018W.evenea.pl

1. UX - Myśląc wstecz, działasz w przód. UX - podstawy projektowania dobrych doświadczeń. / IMAGINE
Warsztat będzie się składał z trzech części: 1. Teoria, czyli co jest czym w UX, 2. Praktyka - projektowanie ratingu na mobile (np. takiego, jak ocena filmu na Filmwebie), 3. Prezentacja pomysłów. Przewidziane są nagrody! Wymagania: smartfon, ładowarka.

2. FACEBOOK ADS - Typy kampanii Facebook Ads i ich efektywność w różnych branżach (case studies: motoryzacja, wystrój wnętrz, uroda, IT, materiały biurowe, reklama zewnętrzna) / MakoLab
Niektóre branże w social mediach są mniej lub bardziej wdzięczne do promowania. Jak za pośrednictwem social mediów zebrać grupę odbiorców zainteresowanych z pozoru mało emocjonującym tematem? Podczas warsztatów dowiesz się, jak prowadzić efektywne działania reklamowe na Facebooku zarówno w branżach, które promują się same, jak i w tych mniej popularnych, które wymagają szczególnego podejścia. Poznasz skuteczne sposoby targetowania, posty, które sprzedają oraz krok po kroku zaplanujesz strategię promocji z wykorzystaniem możliwości reklamowych Facebooka.

3. CHATBOT - Kontakt z klientem w dobie Messengera 2.0, czyli budujemy chatbota na Facebooku. / Bluerank

Skupiając się na, jakże istotnym, wizerunku marki i prowadzeniu angażującej komunikacji nie wykorzystujemy w pełni potencjału, jakim jest budowanie platformy kontaktu na fanpage'u. Podczas warsztatu uczestnicy zaprogramują i zintegrują z fanpage'em własnego chatbota, będącego podstawą automatyzacji kontaktu na fanpage'u. Wymagania: laptop, własny fanpage (zdecydowanie sugerujemy założenie testowego na potrzeby warsztatu).


4. GOOGLE ADWORDS - AdWords WIWISEKCJA - wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google AdWords, ale boicie się zapytać / Echo Marketing

Podczas warsztatu dowiecie się jak korzystać z Google AdWords, jak wygląda praca SEM Specjalisty, jakie narzędzia są wykorzystywane podczas tej pracy oraz skąd czerpać wiedzę i inspiracje.


5. FACEBOOK ADS - Marki, a nie lajki, czyli dlaczego warto inwestować na Facebooku w działania komunikacyjne budujące siłę naszego brandu? / K2 Media

Omówienie przykładów kampanii, sposobów pomiaru/mediach oraz dlaczego warto spoglądać na działania tego typu w dłuższej perspektywie.


6. INSTAGRAM - jak wykorzystać jego potencjał w promocji marki? (ze szczególnym uwzględnieniem Instagram Stories) / OSOM Studio

Wiesz, że Instagram ma już ponad 800 mln aktywnych użytkowników każdego miesiąca? Lifestylowy content jak magnes przyciąga kolejnych userów. Nic w tym dziwnego, skoro serwis nie zwalnia tempa i wprowadza coraz to nowsze formaty angażujących postów. Do niedawna wszystko kręciło się wokół zdjęć i wideo, teraz na marki czeka nowe wyzwanie - Insta Stories. Dowiedz się, co i kiedy pokazywać na swoim feedzie, jak umiejętnie prowadzić live'y oraz zwiększać efektywność działań na Instagramie za pomocą płatnej promocji.


7. ADOBE PHOTOSHOP - Podstawy projektowania graficznego w digital'u. / 38Digital

Warsztat dotyczy standardów i procesu przygotowywania grafik na potrzeby: Social Media, AdWords i innych obszarów digital. Omówimy podstawy kompozycji, typografii, dopasowania do marki itd. Uczestnicy przygotują kilka prostych grafik oraz dostaną profesjonalną korektę i feedback. Warsztaty skierowane są do osób rozpoczynających swoją przygodę z tworzeniem grafik. Wymagania: laptop, program do obróbki grafiki Adobe Photoshop lub inny o podobnym standardzie. (Skontaktuj się z nami jeżeli nie posiadasz tego programu, a chcesz wziąć udział w warsztatach)


8. Wiesz co o Tobie mówią w Internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu Internetu. / BRAND24

Brand24 to najbardziej efektywna metoda monitorowania tego, co o Twojej marce, produkcie mówi się w Internecie. To również narzędzie do pomiaru natężenia szumu (buzz), który pojawia się wokół wybranej marki, produktu lub słowa kluczowego. Serwis zapewnia pełne archiwum tego, co o Twoim produkcie lub marce mówiło i mówi się w sieci, a zostało zebrane od chwili rozpoczęcia monitoringu. Na warsztatach nauczysz się jak w pełni wykorzystać możliwości tego narzędzia.


9. Praca z briefem. Jak zrobić to dobrze / VML

Od briefu zaczyna się wszystko. Dla wielu na nim też się kończy. Jak nie ugrząźć? Jak wymyślić? Jak nie pogubić się w rzeczach prostych i popłynąć w sprawach trudnych? Jak rozpykać brief, zanim on rozpyka nas? Best practices & practicing your best, czyli jak być kreatywnym, którego chcemy zatrudnić.


10. Jak pozystkiwać lokalnych klientów z internetu? Poznaj sekret wizytówek Google. / Pierwszy na mapie

Na warsztacie dowiesz się, jak utworzyć, edytować i zarządzać wizytówką lokalnej firmy w Google. Poznasz główne czynniki wpływające na pozycjonowanie firm w Mapach Google. Otrzymasz konkretne wskazówki, które pozwolą Ci zbudować silną markę lokalną online.



Zajmijcie swoją miejscówkę na wydarzeniu już teraz i śledźcie przygotowania Łódź Jungle Web na Facebooku i wydarzeniu :)

Kompletna agenda dostępna na: JUNGLEWEB.PL


Zapraszamy Was na Łódź Jungle Web już 19 i 20 kwietnia 2018 r.!

Zobacz również:

konferencje Budowa marki w biznesie Komunikacja w biznesie Marketing PR Podstawy biznesu Social Media Sprzedaż Sprzedaż online Startup Strategia w biznesie wydarzenia Łódź