
Potrzebujesz zaświadczenia na uczelnię lub do pracy by móc przybyć na wydarzenie? Zgłoś to przy rejestracji w dniu wydarzenia, a otrzymasz je od nas po zakończeniu ostatniej prelekcji lub warsztatu, który zakupiłeś.
TO WYDARZENIE OBJĘTE JEST AKREDYTACJĄ DIMAQ! :)
Łódź Jungle Web to największa studencka konferencja marketingowa w Polsce organizowana przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
To wydarzenie jest dla Ciebie, jeżeli:
- planujesz założyć firmę lub już jesteś jej właścicielem
- tworzysz start-up
- pracujesz w dziale marketingu, public relations, sprzedaży
- zaczynasz swoją przygodę z marketingiem
- zapewniamy bezpłatne prelekcje z najlepszymi specjalistami w branży
- organizujemy certyfikowane warsztaty
- tworzymy niepowtarzalny klimat zamieniając Wydział Zarządzania w dżunglę!
- promujemy nowe technologie
A wiemy co robimy, bo stawiamy dżunglę już po raz VII, co roku biorąc do serca wasze uwagi z poprzednich edycji i wykorzystując zdobyte wcześniej doświadczenie.
W tym roku czekać Was będzie 1 dzień prelekcji i 1 dzień całkowicie poświęcony warsztatom:
PRELEKCJE - 19 KWIETNIA
08:00 - 10:00 Rejestracja, śniadanie i networking |
10:00 - 10:15 Rozpoczęcie konferencji |
10:15 - 10:40 Michał Sadowski (Brand24) - 11 kroków budowy biznesu online |
10:40 - 11:05 Filip Miłoszewski (Listonic) - Jak sprawić by z twojej appki zaczął korzystać cały świat - case study Listonic. |
11:05 - 11:30 Cezary Stacewicz (Zaznaj Łodzi) - Virality isn't born, it's made. |
11:30 - 12:00 Przerwa kawowa |
12:00 - 12:25 Mateusz Czech (Brand24) - Boty na Messengerze. Jak wykorzystać ich potencjał? |
12:25 - 12:50 Szymon Bukowicz (Bluerank) - Fakty, nie domysły. Data-driven marketing w praktyce. |
12:50 - 13:15 Tomasz Maciejewski (Tam gdzie chcę) - Jak żyć, podróżować i zarabiać niezależnie od lokalizacji? O cyfrowym nomadyzmie i wolności |
13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa |
14:00 - 14:35 Jakub i Anna Zając (Fashionable) / Magdalena Urbaniak / Łukasz Głombicki - Panel - Influencer Marketing |
14:35 - 15:00 Dagmara Pakulska - Co oni śpiewają? Czyli jaką wiedzą tajemną na temat pracy marketerów dzielą się z nami autorzy polskich hitów. |
15:00 - 15:25 Kacper Sawicki (Papaya Films) - Branded video content - nowa generacja reklam |
15:25 - 15:35 Przerwa kawowa |
15:35 - 16:00 Artur Roguski - O co chodzi z wyświetlaniem postów na Facebooku? |
16:00 - 16:25 Izabela Kwiatkowska (mBank) - Lovebrand - sentyment w sieci, spraw by ludzie mówili o Twojej marce inaczej! |
3. CHATBOT - Kontakt z klientem w dobie Messengera 2.0, czyli budujemy chatbota na Facebooku. / Bluerank
Skupiając się na, jakże istotnym, wizerunku marki i prowadzeniu angażującej komunikacji nie wykorzystujemy w pełni potencjału, jakim jest budowanie platformy kontaktu na fanpage'u. Podczas warsztatu uczestnicy zaprogramują i zintegrują z fanpage'em własnego chatbota, będącego podstawą automatyzacji kontaktu na fanpage'u. Wymagania: laptop, własny fanpage (zdecydowanie sugerujemy założenie testowego na potrzeby warsztatu).
4. GOOGLE ADWORDS - AdWords WIWISEKCJA - wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google AdWords, ale boicie się zapytać / Echo Marketing
Podczas warsztatu dowiecie się jak korzystać z Google AdWords, jak wygląda praca SEM Specjalisty, jakie narzędzia są wykorzystywane podczas tej pracy oraz skąd czerpać wiedzę i inspiracje.
5. FACEBOOK ADS - Marki, a nie lajki, czyli dlaczego warto inwestować na Facebooku w działania komunikacyjne budujące siłę naszego brandu? / K2 Media
Omówienie przykładów kampanii, sposobów pomiaru/mediach oraz dlaczego warto spoglądać na działania tego typu w dłuższej perspektywie.
6. INSTAGRAM - jak wykorzystać jego potencjał w promocji marki? (ze szczególnym uwzględnieniem Instagram Stories) / OSOM Studio
Wiesz, że Instagram ma już ponad 800 mln aktywnych użytkowników każdego miesiąca? Lifestylowy content jak magnes przyciąga kolejnych userów. Nic w tym dziwnego, skoro serwis nie zwalnia tempa i wprowadza coraz to nowsze formaty angażujących postów. Do niedawna wszystko kręciło się wokół zdjęć i wideo, teraz na marki czeka nowe wyzwanie - Insta Stories. Dowiedz się, co i kiedy pokazywać na swoim feedzie, jak umiejętnie prowadzić live'y oraz zwiększać efektywność działań na Instagramie za pomocą płatnej promocji.
7. ADOBE PHOTOSHOP - Podstawy projektowania graficznego w digital'u. / 38Digital
Warsztat dotyczy standardów i procesu przygotowywania grafik na potrzeby: Social Media, AdWords i innych obszarów digital. Omówimy podstawy kompozycji, typografii, dopasowania do marki itd. Uczestnicy przygotują kilka prostych grafik oraz dostaną profesjonalną korektę i feedback. Warsztaty skierowane są do osób rozpoczynających swoją przygodę z tworzeniem grafik. Wymagania: laptop, program do obróbki grafiki Adobe Photoshop lub inny o podobnym standardzie. (Skontaktuj się z nami jeżeli nie posiadasz tego programu, a chcesz wziąć udział w warsztatach)
8. Wiesz co o Tobie mówią w Internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu Internetu. / BRAND24
Brand24 to najbardziej efektywna metoda monitorowania tego, co o Twojej marce, produkcie mówi się w Internecie. To również narzędzie do pomiaru natężenia szumu (buzz), który pojawia się wokół wybranej marki, produktu lub słowa kluczowego. Serwis zapewnia pełne archiwum tego, co o Twoim produkcie lub marce mówiło i mówi się w sieci, a zostało zebrane od chwili rozpoczęcia monitoringu. Na warsztatach nauczysz się jak w pełni wykorzystać możliwości tego narzędzia.
9. Praca z briefem. Jak zrobić to dobrze? / VML
Od briefu zaczyna się wszystko. Dla wielu na nim też się kończy. Jak nie ugrząźć? Jak wymyślić? Jak nie pogubić się w rzeczach prostych i popłynąć w sprawach trudnych? Jak rozpykać brief, zanim on rozpyka nas? Best practices & practicing your best, czyli jak być kreatywnym, którego chcemy zatrudnić.
10. Jak pozystkiwać lokalnych klientów z internetu? Poznaj sekret wizytówek Google. / Pierwszy na mapie
Na warsztacie dowiesz się, jak utworzyć, edytować i zarządzać wizytówką lokalnej firmy w Google. Poznasz główne czynniki wpływające na pozycjonowanie firm w Mapach Google. Otrzymasz konkretne wskazówki, które pozwolą Ci zbudować silną markę lokalną online.
Zajmijcie swoją miejscówkę na wydarzeniu już teraz i śledźcie przygotowania Łódź Jungle Web na Facebooku i wydarzeniu :)
Kompletna agenda dostępna na: JUNGLEWEB.PL
Miejsce
Matejki 22/26, Łódź