Dwudniowe warsztaty "Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy?"
26 Października 2017, 09:30 (Czwartek) - 27 Października 2017, 16:30 (Piątek)
Warszawa,
W dniach 26-27 października 2017 roku w Warszawie (centrum miasta) odbędą się warsztaty dla osób zainteresowanych budowaniem strategii employer brandingowej.
Cel warsztatów:
- Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy jak zdobyć informacje o mocnych i słabych stronach organizacji, jak interpretować dostępne informacje z raportów, rozmów i obserwacji, jakie pytania należy sobie zadać, aby określić co faktycznie wyróżnia firmę spośród innych pracodawców.
Metoda:
- Zastosowana metoda warsztatowa studium przypadku gwarantuje pokazanie i przetestowanie omawianych narzędzi oraz pozwala na wymianę opinii między uczestnikami warsztatów.
- Warsztaty w grupie do 10 osób.
- Warsztat obejmuje 16 godzin lekcyjnych.
- W trakcie zajęć uczestnicy otrzymają gotowe szablony do praktycznego zastosowania, umożliwiające przeprowadzenie diagnozy organizacji.
- Zajęcia ilustrowane przykładami z polskiej i międzynarodowej praktyki
Warsztaty przeznaczone są przede wszystkim dla:
- pracowników działu HR wyższego i średniego szczebla, w tym osób odpowiadających za politykę HR, rekrutację wewnętrzną i zewnętrzną,
- pracowników działu PR i komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- pracowników działu marketingu odpowiadających za markę korporacyjną firmy,
- specjalistów employer brandingu.
Uczestnikami poprzednich edycji byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.
Uczestnicy bedą pracować nad przygotowanie strategii employer brandingowej w oparciu o przedstawione studium przypadku (inspirowane polską praktyką) na podstawie wskazówek trenerów-praktyków. Zajęcia skupiają się na przekazaniu praktycznych informacji, pozwalających od razu zastosować nowo zdobytą wiedzę.
Program skrócony warsztatu:
- Jak dobrze znasz swoją firmę czyli na czym polega diagnoza organizacji, jakie są źródła wiedzy o firmie?
- Jak wyciągać wnioski z posiadanych danych? Jakie informacje o firmie są kluczowe?
- Jakie są oczekiwania pracowników i kandydatów, a jakie są oczekiwania pracodawcy?
- Jakie są wąskie gardła organizacji, które mogą zniwelować podejmowane działania employer brandingowe?
- Czy wybrane cele działań employer brandingowych są właściwe? Czy są realne?
- Jak przekonać zarząd, by uzyskać aprobatę i wsparcie działań employer brandingowych?
- Jak wyróżnić firmę na rynku pracy? Co można obiecać pracownikom i kandydatom?
- Jak optymalnie wykorzystać posiadane zasoby firmy, by budować markę pracodawcy na zewnątrz i od wewnątrz firmy?
- Co będzie najtrudniejszym zadaniem employer brandingowym?
- Jak firma oceni, że osiągnęła sukces i działania employer brandingowe przyniosły oczekiwane rezultaty?