HRD Expo: How do organizations TRULY work?
1 Października 2019, 09:00-10:00 (Wtorek)
Uczelnia Łazarskiego, Warszawa Zobacz na mapie
Discussion panel: How do organizations TRULY work?
PL
Na tej prelekcji będzie tłumaczenie na język polski.
DLA KOGO?
Zapraszamy właścicieli firm, przedstawicieli rad nadzorczych i członków zarządu, dyrektorów, managerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za funkcjonowanie organizacji.
O CZYM BĘDZIE PANEL?
Dyskusja dotyczyć będzie funkcjonowania organizacji:
- Dlaczego organizacje działają tak, jak działają?
- Kto tak naprawdę nimi zarządza?
- W jaki sposób podejmowane są kluczowe decyzje?
- Jak najlepiej wywierać wpływ?
ILE POTRWA SPOTKANIE?
Prelekcja potrwa 1 godzinę.
WHO IS THIS PANEL FOR?
This session is valuable for:
- Board Members,
- Directors,
- Executives,
- Managers,
and everyone who would like to learn about different perspectives on organizations, its governance and management.
WHAT DO YOU BENEFIT FROM THIS SESSION?
From this discussion panel you will learn different perspectives of science, business and supervision on:
- Why do organizations work the way they do?
- Who in fact runs them?
- How are key decisions made?
- How best to influence that?
From exhibitors and partners of this event you may get a discount code that reduces the ticket price by 33%. A daily conference ticket (multi-sessions) is available here at HRD Expo 2019
WHAT WILL BE THE PANEL SUBJECT?
We will discuss following matters:
1. Based on Games of Thrones anecdote, questions:
- Who is really in charge of organisations? CEO? Board? Top management? Middle management? Someone else? Or is it nobody in particular, is it just a system?
2. 60-70% of projects fail. Why is that?
- Why have we learnt to do our everyday duties, and we do them pretty well, but when it comes to something extraordinary, we keep on failing? Despite all the methodologies and all the research that goes into this subject?
3. The key to success is corporate governance - how does it work?
4. Positive attitude towards risk management.
- When and why does it change? And how to make sure it changes the way we want it to?
WHO WILL PARTICIPATE?
List of participants:
Simon Ashby
Professor of Financial Services, Vlerick Business School
Profile: https://www.vlerick.com/en/research-and-faculty/fa...
Dr Simon Ashby is Associate Professor of Financial Services at Vlerick Business School. Prior to this he was professor at the Plymouth Business School (UK) and he worked as a financial regulator (writing policy on risk management for the UK Financial Services Authority) and a senior risk manager in a number of top UK financial institutions (covering both credit and operational risk). Simon has a PhD in corporate risk management and has published many academic papers and reports on risk, financial services regulation, banking and insurance. His current research interests include the global financial crisis, the Basel III and Solvency II regulatory reforms and risk management concepts such as risk culture and risk appetite.
In UK, Simon was involved in the financial services sector and was a regular speaker at industry conferences and seminars. He also provided occasional training and consultancy services to financial institutions and their regulators. Simon is a Fellow and former Chairman of the Institute of Operational Risk (www.ior-institute.org) and a Senior Research Fellow at the Centre for Risk, Banking and Financial Services at the University of Nottingham. Simon also is a Director of Plymouth Community Homes, where he is Audit and Risk Committee Chair.
Matylda Stasiuk
Manager, HR expert and director, coach, trainer
[Profile in Polish] Ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w branżach finanse i bankowość, rozrywka i rekreacja, kultura i sztuka. Specjalizuje się w budowaniu etycznego środowiska pracy i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości.
Prowadzi projekty rozwojowe z zakresu budowania postaw etycznych, uwalniania potencjału indywidualnego i zespołowego oraz budowania zaangażowania, dla menedżerów i zespołów. Jej doświadczenie obejmuje prowadzenie projektów w transformacji kulturowej, coaching menedżerski i zespołowy, team building, talent management, performance management i rekrutację oraz przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w organizacjach. Przygotowywała i wdrażała wewnętrzne polityki przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji, we współpracy z przedstawicielami kadry menedżerskiej oraz strony społecznej. Była członkiem wewnętrznych komisji ds. przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji mediując w sporach pomiędzy pracownikiem a pracodawcą.
Doradza organizacjom w projektach budowania etycznego środowiska pracy oraz wdrażania wewnętrznych zasad przeciwdziałania zachowaniom niepożądanym.
Ponadto pomaga menedżerom we wzmacnianiu ich efektywności osobistej i biznesowej oraz budowaniu zaangażowania zespołów w oparciu o wartości, talenty i indywidualne predyspozycje. Ułatwia tworzenie platformy współpracy i porozumienia w oparciu o wartości.
Pracuje systemowo i kontekstowo - analizuje elementy systemu i powiązania pomiędzy nimi oraz bieżący kontekst organizacyjny i osobisty, by dostarczyć najlepszych rozwiązań dla Klientów. Zwraca szczególną uwagę na budowanie relacji, będących drogą do osiągania sukcesów.
Marek Wzorek
Manager, coach, the author of "Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku"
[Profile in Polish] Executive, biznes i turkus coach, przedsiębiorca, wykładowca, keynote speaker, wieloletni menadżer, praktyk zarządzania i tworzenia turkusowych organizacji oraz samo-zarządzania. Autor książki "Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku" która rewolucjonizuje sposób zarządzania w polskich firmach.
Ma 20-letnie doświadczenie w rozwijaniu zespołów sprzedażowych i firm w Polsce, Europie, Rosji oraz Azji. Wieloletni prezes firmy igus sp. z o.o., którą rozwinął od 8 do 100-osobowego zespołu, wprowadzając turkusowy styl zarządzania i budując kulturę przedsiębiorczości, samo-zarządzania i tworząc kolejnych liderów. Współtworzył innowacyjną, przestrzenną, samo-zarządzającą się strukturę organizacyjną - Układ Solarny w której w centrum jest klient a która jest dobrą alternatywą dla struktur organizacji o kształcie hierarchicznej piramidy.
Założył firmę ecoCoach, jako turkusową organizację, która wspiera inne zespoły i firmy na drodze do turkusu i tworzenia turkusowej kultury organizacyjnej. Z sukcesami wspiera jako executive coach innych prezesów, dyrektorów, właścicieli firm w rozwijaniu biznesu i w tworzeniu kolejnych liderów.
HOW LONG WILL THE PANEL LAST?
Panel will take 60 minutes.
There are at least 30 people required for this panel to run. The organizer reserves a right to cancel this event if the requirement is not met by 27/09.
WHO WILL BE THE PANEL MODERATOR?
Maciej Piołunowicz
Head of Internal Audit at Bank Gospodarstwa Krajowego, where he supervises a team of 22 people. Public speaker at a number of conferences and seminars. Author of a number of publications in leading polish magazines. Lecturer at post-graduate studies at SGH. Certified Internal Auditor.
Attention: the panel may be recorded, simultaneous translation will be arranged. .
Partners:
Miejsce
ul. Świeradowska 43, Warszawa