Obsługa klienta i współpraca międzyzespołowa - jak to dobrze rozegrać?

21 Października 2016, 09:00 (Piątek) - 21 Listopada 2016, 12:30 (Poniedziałek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bezpłatna wejściówka
już niedostępne -

Weź udział w dwóch angażujących grach szkoleniowych!

Gra "Obcy"

Na co dzień dbasz o satysfakcję swoich klientów? Jakże ciekawym byłoby odwrócenie tej sytuacji i sprawienie, by to oni - klienci, zabiegali o Twoje względy? Tak właśnie jest w tej grze! Przeniesiesz się gdzieś na odległą prowincję. Przyjezdni nie są tu zbyt mile widziani, a podejrzliwe spojrzenia i zdawkowe odpowiedzi, to chyba szczyt zaangażowania tamtejszych sprzedawców. To nie lada wyzwanie dla wędrowców, którzy odwiedzą to miejsce. Sprawdź jakie korzyści przyniesie Ci ten eksperyment.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:

  • Przypomnisz sobie jakie elementy budują dobre, pierwsze wrażenie.
  • Dowiesz się jak jeszcze możesz wzmocnić swój wizerunek poprzez mowę ciała.
  • Sprawdzisz jakimi zachowaniami możesz budować satysfakcję klienta w kontakcie z Tobą.


Gra "Osadnicy"

Wyobraź sobie sytuację - odległe czasy, a Ty jesteś członkiem klanu zamieszkującego niedostępny teren. Coraz częściej docierają do Was informacje o "Nowym lądzie" i tych, którzy odnaleźli tam lepsze życie. Zanim jednak wyruszycie musicie jeszcze zdobyć "przepustkę" umożliwiającą rozpoczęcie podróży.

Gra angażuje i dostarcza wielu okazji do rywalizacji i współpracy, dając pole do rozwoju umiejętności kluczowych w pracy każdego zespołu.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:

  • Poznasz czynniki, które mogą wzmagać rywalizację lub współpracę.
  • Podsumujesz zasady potrzebne do skutecznej współpracy w grupie.
  • Zdobędziesz pomysły na rozwój współpracy z innymi zespołami.


ZAPRASZAMY OSOBY, KTÓRE:

  • Prowadzą własną firmą i szukają inspiracji do budowaniu dobrych relacji z klientami.
  • W swojej pracy obsługują klientów i chcą wzmocnić kompetencje w tym zakresie.
  • Interesują się swoim osobistym i zawodowym rozwojem.
  • Zarządzają zespołem lub są członkami grupy i szukają pomysłów na ulepszenie współpracy.


O ORGANIZATORZE:

GrowinGame Sp. z o.o. - projektujemy gry szkoleniowe i udostępniamy je trenerom, którzy szkolą specjalistów, handlowców i menadżerów. Dzięki tym metodom uczestnicy przenoszą się do innej rzeczywistości, co wyzwala emocje, intensyfikuje doświadczenia i zwiększa efektywność rozwoju kompetencji. Nasze gry poświęcone są takim tematom jak: negocjacje, sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zmianą, umiejętności menedżerskie, czy komunikacja. Więcej na www.graszkoleniowa.pl

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Olsztyn