To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Szkolenie Google Data Studio
już niedostępne 499,00 zł -
  Szkolenie Google Data Studio (przedsprzedaż 10 szt.)
już niedostępne 399,00 zł -

Praktyczne 6-godzinne szkolenie z raportowania w Google Data Studio!

19 września- godzina: 9.30 - 15.50 - Rzeszów


Opis szkolenia:

➡️ Google Data Studio
👉 Podczas szkolenia dowiesz się jak przeprowadzić konfigurację i dodać niezbędne źródła danych, jak krok po kroku budować raporty, jak dopasować je do swoich potrzeb a także w jaki sposób skutecznie agregować te najważniejsze dane do analiz.
👉 Nauczysz się jak skutecznie wykorzystywać Google Data Studio na co dzień aby analizować efektywność stron docelowych, poznać swoich użytkowników oraz w podstawowym zakresie analizować efekty kampanii w różnych kanałach.
👉 Ponadto utworzymy razem raport, które pozwoli Ci na jeszcze skuteczniejsze badanie konwersji w witrynie. Poznasz także możliwości szerszego zastosowania tego narzędzia w praktyce.



Szkolenie przeznaczone dla:

  • marketerów,
  • przedsiębiorców
  • pracowników e-commerce
  • osób prowadzących działalność w sieci
  • wszystkich zainteresowanych tematyką analityki internetowej i raportowania

Co zyskujesz biorąc udział w szkoleniu?

➡️ 6-godzinne zajęcia z doświadczonym trenerem z zakresu analityki webowej
➡️ Praktyczne rozwiązania i porady o tym jak skutecznie wykorzystać narzędzia analityczne w swoich działaniach 📊
➡️ Certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu 🥇
➡️ W cenie biletu zapewniamy materiały szkoleniowe📒



+ bonus 🔥 każdy z uczestników otrzyma gotowy szablon raportu 🎯


O prowadzącym:

Monika Kołodziejczyk - ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek.
Prowadzi szkolenia oraz występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych. Od ponad 7 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet, przez 2,5 roku na stanowisku Head of Digital Analytics Department w Semahead (Grupa Interia). Obecnie CEO agencji digital marketingu #ThinkDigital oraz ThinkDigital Academy.



Serdecznie zapraszamy!

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia 36-002 Jasionka