Szkolenie całodniowe z Google Data Studio w Rzeszowie
19 Września 2019, 09:30-16:00 (Czwartek)
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Praktyczne 6-godzinne szkolenie z raportowania w Google Data Studio!
19 września- godzina: 9.30 - 15.50 - Rzeszów
Opis szkolenia:
➡️ Google Data Studio👉 Podczas szkolenia dowiesz się jak przeprowadzić konfigurację i dodać niezbędne źródła danych, jak krok po kroku budować raporty, jak dopasować je do swoich potrzeb a także w jaki sposób skutecznie agregować te najważniejsze dane do analiz.
👉 Nauczysz się jak skutecznie wykorzystywać Google Data Studio na co dzień aby analizować efektywność stron docelowych, poznać swoich użytkowników oraz w podstawowym zakresie analizować efekty kampanii w różnych kanałach.
👉 Ponadto utworzymy razem raport, które pozwoli Ci na jeszcze skuteczniejsze badanie konwersji w witrynie. Poznasz także możliwości szerszego zastosowania tego narzędzia w praktyce.
Szkolenie przeznaczone dla:
- marketerów,
- przedsiębiorców
- pracowników e-commerce
- osób prowadzących działalność w sieci
- wszystkich zainteresowanych tematyką analityki internetowej i raportowania
Co zyskujesz biorąc udział w szkoleniu?
➡️ 6-godzinne zajęcia z doświadczonym trenerem z zakresu analityki webowej➡️ Praktyczne rozwiązania i porady o tym jak skutecznie wykorzystać narzędzia analityczne w swoich działaniach 📊
➡️ Certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu 🥇
➡️ W cenie biletu zapewniamy materiały szkoleniowe📒
+ bonus 🔥 każdy z uczestników otrzyma gotowy szablon raportu 🎯
O prowadzącym:
Monika Kołodziejczyk - ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek.Prowadzi szkolenia oraz występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych. Od ponad 7 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet, przez 2,5 roku na stanowisku Head of Digital Analytics Department w Semahead (Grupa Interia). Obecnie CEO agencji digital marketingu #ThinkDigital oraz ThinkDigital Academy.
Serdecznie zapraszamy!
Miejsce
Inkubator Technologiczny - (bud. IT 1)
Jasionka 954, 36-002 Jasionka
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
Jasionka 954, 36-002 Jasionka