Naucz się - krok po kroku - w jaki sposób przygotowywać kampanie 1% za pomocą Google Ad Grants w ramach grantu Google dla organizacji pozarządowych.
CZEGO SIĘ NAUCZYCIE NA SZKOLENIU:
- Jak wykorzystać Google Ad Grants do pozyskania funduszy?
- Jak dobierać słowa kluczowe do reklamy?
- Jak tworzyć reklamy?
- Jak optymalizować konto Ad Grants, żeby nie zostało zawieszone?
- Co należy zrobić, aby reaktywować zawieszone konto Ad Grants?
NA SZKOLENIU BĘDĄ POKAZANE:
- Google Ads
- Planer Słów Kluczowych
- Inne narzędzia służące do tworzenia listy słów kluczowych.
Szkolenie poruszy wszystkie najważniejsze kwestie związane z Google Ad Grants i wykorzystaniem go do pozyskiwania środków z 1%. Będą zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i warsztaty podczas których uczestnicy będą mogli przećwiczyć tworzenie kampanii, doboru słów kluczowych i tworzenia reklam.
PROFIL UCZESTNIKA:
Przedstawiciel(ka) fundacji, stowarzyszenia lub biblioteki, który(a) jeszcze nie potrafi samodzielnie tworzyć kampanii reklamowych Ad Words w ramach Google Ad Grants.
TRENER:
Krzysztof Wroński
Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę - sprzedawały produkty lub usługi. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy semKRK.
Miejsce
ul. Bracka 25, Warszawa