GDD2016 I Trzeci wymiar - warsztat poświęcony grafice trójwymiarowej i mapowaniu 3D I warsztaty
2 Lipca 2016, 10:00-18:00 (Sobota)
Warsztat poświęcony grafice trójwymiarowej i mapowaniu 3D
Warsztaty będą podzielone na 3 części:
- Pierwszym zadaniem będzie zaprojektowanie oraz przygotowanie rysunku aksonometrycznego bryły złożonej z sześciu prostopadłościanów. Spośród wszystkich przygotowanych projektów wyłonimy jeden, który posłuży nam w kolejnych etapach warsztatów.
- W drugiej części uczestnicy będą mieli za zadanie przygotować w programie do grafiki 3d (Blender) wizualizację wcześniej wybranej bryły.
- Ostatnia część warsztatu będzie polegała na przygotowaniu mappingu 3d z wykorzystaniem wcześniej przygotowanych materiałów video.
Warsztaty będą odbywały się na Sali Audytoryjnej, gdzie do 7 lipca odwiedzający będę mogli oglądać efekty wspólnej pracy. Każdy z uczestników zobowiązany jest przyjść na warsztat z własnym komputerem, na którym zainstalowane zostanie odpowiednie oprogramowanie: https://www.blender.org/download/; http://resolume.com/download/. W przypadku braku znajomości interfejsu blendera, uczestnicy przed warsztatem proszeni będą o obejrzenie kilku tutoriali dotyczących oprogramowania.
PROWADZĄCY: Denis Grzechnik
Realizator dźwięku, muzyk, artysta wizualny. Na co dzień technik w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Działa w ramach koncertowej odsłony projektu "Dalekie", odpowiadając za oprawę wizualną. Autor wizualizacji solowego projektu Romana Wróblewskiego "Totally Together". Prywatnie rozwija swój autorski projekt audiowizualny o nazwie "Miraże". W swoich kompozycjach muzycznych kładzie nacisk na melodyjność, zaś w klipach wideo stara się podkreślić kontrasty, bardzo często opierając swoje pracę tylko i wyłącznie na grze światła i cienia.
Miejsce
Al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia