Game Music Festival 2019 Edu Path - Debates, Lectures, Masterclass.

18 Października 2019, 16:00 (Piątek) - 19 Października 2019, 19:30 (Sobota)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
16:00 - 17:30 | Masterclass with Gareth Cooker | Chamber Hall 2nd floor

Title: Musical Identity and Themes : An Exploration

A talk that goes into some of the different ways one can give a game its musical identity, using several in-depth examples from the composer's previous and current work, in completely different styles and genres. It also explores how and why giving a game a strong musical identity can help make the player feel closer to the world they are spending time in.
Masterclass with Gareth Coker

16:00 - 17:30 | Masterclass with Gareth Cooker | Chamber Hall 2nd floor

Title: Musical Identity and Themes : An Exploration

A talk that goes into some of the different ways one can give a game its musical identity, using several in-depth examples from the composer's previous and current work, in completely different styles and genres. It also explores how and why giving a game a strong musical identity can help make the player feel closer to the world they are spending time in.

już niedostępne -
17:45 - 18:30 | Prelection with Kow Otani | Chamber Hall 2nd floor Prelection with Kow Otani

17:45 - 18:30 | Prelection with Kow Otani | Chamber Hall 2nd floor

już niedostępne -
11:00 - 12:00 | Prelection with Marcin "Cedyń" Czartyński | Chamber Hall 2nd floor

Title: From recording zippers to a world-class studio. Bulletstorm post mortem

Marcin "Cedyń" Czartyński of People Can Fly tells the story of an ambitious project with a need for ambitious sound design and how it led to building the probably first professional recording studio in European gamedev!


Tytuł prelekcji: Od nagrywania suwaków po światowej klasy studio. Bulletstorm post mortem.

Marcin "Cedyń" Czartyński z People Can Fly opowie historię ambitnego projektu, który wręcz prosił się o ambitne udźwiękowienie, co doprowadziło do zbudowania prawdopodobnie pierwszego, profesjonalnego studia nagrań w europejskim gamedevie!
Prelection with Marcin "Cedyń" Czartyński

11:00 - 12:00 | Prelection with Marcin "Cedyń" Czartyński | Chamber Hall 2nd floor

Title: From recording zippers to a world-class studio. Bulletstorm post mortem

Marcin "Cedyń" Czartyński of People Can Fly tells the story of an ambitious project with a need for ambitious sound design and how it led to building the probably first professional recording studio in European gamedev!


Tytuł prelekcji: Od nagrywania suwaków po światowej klasy studio. Bulletstorm post mortem.

Marcin "Cedyń" Czartyński z People Can Fly opowie historię ambitnego projektu, który wręcz prosił się o ambitne udźwiękowienie, co doprowadziło do zbudowania prawdopodobnie pierwszego, profesjonalnego studia nagrań w europejskim gamedevie!

już niedostępne -
12:15 - 13:45 | Masterclass with Austin Wintory | Chamber Hall 2nd floor

Title: From JOURNEY to ERICA: How interactive music works.

Composer Austin Wintory will look at examples of his work from games like JOURNEY, THE BANNER SAGA, ASSASSIN'S CREED SYNDICATE and ERICA to explore how the interactive musical systems work and how he approached writing the music.
Masterclass with Austin Wintory

12:15 - 13:45 | Masterclass with Austin Wintory | Chamber Hall 2nd floor

Title: From JOURNEY to ERICA: How interactive music works.

Composer Austin Wintory will look at examples of his work from games like JOURNEY, THE BANNER SAGA, ASSASSIN'S CREED SYNDICATE and ERICA to explore how the interactive musical systems work and how he approached writing the music.

już niedostępne -
14:00 -15:00 | One to one with Jesper Kyd & David Bateson | Chamber Hall 2nd floor One to one with Jesper Kyd & David Bateson

14:00 -15:00 | One to one with Jesper Kyd & David Bateson | Chamber Hall 2nd floor

już niedostępne -
18:30 - 19:30 | Panel discussion - Jesper Kyd, Austin Wintory, Gareth Coker, Kow Otani and Arek Reikowski | Chamber Hall 2nd floor Panel discussion - Jesper Kyd, Austin Wintory, Gareth Coker, Kow Otani and Arek Reikowski

18:30 - 19:30 | Panel discussion - Jesper Kyd, Austin Wintory, Gareth Coker, Kow Otani and Arek Reikowski | Chamber Hall 2nd floor

już niedostępne -

Warsztaty Masterclass prowadzone przez kompozytorów będących gośćmi specjalnymi Game Music Festival 2019 to niepowtarzalna okazja, by poznać świat profesjonalnej sfery game audio - z bliska i od zaplecza. To także unikatowa szansa na podniesienie własnych kompetencji w zakresie produkcji dźwięku, tworzenia muzyki, budowania ścieżki kariery i rozwoju zawodowego w branży kompozytorskiej mediów interaktywnych. Dla niektórych zawodowców prowadzących sesje Masterclass będzie to pierwsza wizyta w Polsce, co czyni je wartościowym przeżyciem dla każdej osoby zainteresowanej tą branżą od podszewki.

The Masterclass workshops conducted by composers who are special guests of the Game Music Festival 2019 are a unique opportunity to go behind the scenes of professional game audio industry. They also represent a great chance to improve your own competencies in sound production, music composition, career planning, and professional development in the art of composing music for video games. For many composers who will be delivering speeches at our Masterclass sessions, this will be the first visit in Poland, making this an amazing experience for anyone interested in having profound knowledge of the industry.


BILETY/TICKETS

  • Bilety są bezpłatne, jednak obowiązuje rejestracja. Po wysłaniu rezerwacji prosimy o oczekiwanie na potwierdzenie uczestnictwa ze strony organizatora
  • Pierwszeństwo wstępu otrzymują osoby z karnetami VIP oraz zwykłymi karnetami festiwalowymi.
  • The admission is free of charge however registration is mandatory. After submitting your registration form, please wait for the confirmation.
  • Attendees having a VIP pass or a standard festival pass receive the priority to participate.


Austin Wintory

Zawodowo interesuję się muzyką - tak mówi o sobie Austin Wintory, wielokrotnie nagradzany kompozytor muzyki do gier i filmów, które- go twórczość możemy usłyszeć m.in. w The Banner Saga, Journey czy Abzû. Dzięki niesamowitemu wyczuciu oraz nietuzinkowemu podejściu jego kompozycje od lat wzruszają publiczność na całym świecie. Jest również od- powiedzialny za powszechnie uznaną muzykę do Assassin's Creed: Syndicate.
Jego pasja ma korzenie w twórczości Jerry'ego Goldsmitha. Patton oraz W cieniu dobrego drzewa to dwie partytury, które poruszyły dziesięcioletniego wtedy kompozytora. Od tamtej pory jego światem rządzi muzyka. Studiował kompozycję na uniwersytecie w Nowym Jorku oraz Uniwersytecie Południowej Kalifornii, obok Mortena Lauridsena i Charlesa Fussella.

Professionally curious about music - this is how Austin Wintory de- scribes himself. The award-winning composer for film and video games has scored such titles as The Banner Saga, Journey and Abzû. Through his understanding of music and extraordinary approach, his compo- sitions have for years moved audiences across the globe. He is also responsi- ble for the critically acclaimed soundtrack from Assassin's Creed: Syndicate. His passion has its roots in the works of Jerry Goldsmith. Patton and A Patch of Blue are two scores that moved the 10-year-old composer so much so that music has become his world ever since. Austin Wintory studied at the New York University and University of South California, among Morten Lauridsen and Charles Fussell.



Jesper Kyd

Jesper Kyd jest duńskim kompozytorem aktywnym w przemyśle gier wideo od późnych lat 80., którego pionierski, nowoczesny styl zapewnił mu obecność w wielu najlepszych grach naszych czasów. Od wczesnych lat zaczął sam uczyć się kompozycji klasycznej i czytania nut, zaś w wieku 14 lat zaczął grać na syntezatorach, korzystając z komputera Commodore 64. Przez pewien okres związany był także z demosceną, by potem w pełni oddać się komponowaniu do gier. Kyd pracował przez lata 90. (m.in. przy grze The Adventures of Batman and Robin), w końcu napotykając okazję do przygotowania oprawy muzycznej do pierwszej gry z serii Hitman i otwierając nowy rozdział w swojej karierze.

Jesper Kyd is a Danish composer active within the industry since late 80's and whose modern, pioneer style paved the way for him into many great games of our times. Having started teaching himself classi- cal composition and note reading early on, he began playing synths being fourteen years old using Commodore 64. After being associated with the demo scene for some time, he moved on to fully dedicate himself to composing for video games. Kyd worked through the 90's (at projects such as Subterrania and The Adven- tures of Batman and Robin) to finally meet the opportunity to score the first game in the Hit- man franchise, entering a new stage in his long and fruitful career. Later chosen by UbiSoft thanks to his achievements, he produced the remark- able score for Assassin's Creed, which later led him to making the music for Assassin's Creed II — one of his most valued soundtracks, considered by some to be the pinnacle of the franchise and his greatest composition. The following years have seen Kyd appear in Borderlands, Darksiders and War- hammer series, all bearing his recognizable touch in the form of inventive, electronic sounds and memorable themes.



Kow Otani

Ten japoński kompozytor urodzony w Tokio swoją karierę muzyczną rozpoczął jako autor muzyki do seriali animowanych (City Hunter, Mobile Suit Gundam Wing etc.) w tym cenionego przez fanów tego gatunku Haibane Renmei, a także do filmów spod znaku Godzilla i gier na konsole stacjonarne. Wiedza zdobyta przy pisaniu ilustracji muzycznej do Hai- bane Renmei umożliwiła powstanie niektórych kompozycji, jakie mamy okazję obecnie usłyszeć w Shadow of the Colossus i dała kompozytorowi na Zachodzie największy rozgłos. Kow Otani, choć głównie swoją karierę oparł na pisaniu muzyki do seriali oraz filmów, obecnie rozpoznawany jest jako autor onirycznej muzyki do gry Shadow of the Colossus.

This Japanese composer born in Tokyo began his career as a musi- cian by writing music to animated series (City Hunter, Mobile Suit Gundam Wing etc.), including fan favorite Hai- bane Renmei, as well as Godzilla movies and video games. The experience he ac- quired through illustrating Haibane Ren- mei with a soundtrack allowed him later to create the compositions heard in Shad- ow of the Colossus which in turn gave him much publicity among Western audi- ences. Even though Kow Otani built his career around the music for films and anime, nowadays he is recognized fore- most as the author of the oneiric score to Shadow of the Colossus.



Gareth Coker

Młody i utalentowany kompozytor brytyjski, który zasłynął wśród graczy i krytyków swoją ścieżką dźwiękową do gry Ori and the Blind Forest. Ta produkcja zapewniła Cokerowi liczne nagrody za soundtrack roku, zaś obecnie pracuje on nad Ori and the Will of the Wisps.

This young and very talented British composer received universal acclaim from players and critics alike upon the release of his soundtrack for Ori and the Blind Forest. The game itself is still being praised among the community, and the beautiful melodies have won Coker multiple awards for the best soundtrack. Currently, he is working on the music for the sequel, Ori and the Will of the Wisps.


David Bateson


Urodzony w Południowej Afryce, jako aktor rozpoczął swoją karierę od filmu Prince of Jutland (Royal Deceit), po którym zyskał międzynarodową popularność. Aczkolwiek specjalnością aktora są role serialowe, teatralne oraz narracyjne, gdzie głosem zwraca na siebie szczególną uwagę. Największą rozpoznawalność zyskał, jako jedyny i niezastąpiony głos Agenta 47, bohatera serii gier Hitman - opowiadające przygody płatnego zabójcy, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych. Obecnie David Bateson mieszka w Kopenhadze.

Born in South Africa, he began his career as an actor with Prince of Jutland (Royal Deceit), after which he gained international recognition. However, he specializes in serial, theatrical and narrative roles, where he draws special attention with his voice. As the only and irreplaceable voice of Agent 47, the protagonist of the Hitman series of games - telling the adventures of a paid killer for whom nothing is impossible - gained the greatest recognition. Currently, David Bateson lives in Copenhagen.


O GAME MUSIC FESTIVAL 2019

Dwa dni, trzy koncerty, warsztaty, spotkania i dyskusje branżowe. Ogłoszono szczegóły drugiej edycji Game Music Festival we Wrocławiu. Festiwal muzyki z gier o tej skali to unikatowa impreza nie tylko w naszej części Europy. W trakcie dwóch dni, 18 i 19 października 2019, na prestiżowej scenie Narodowego Forum Muzyki wystąpi łącznie kilkuset muzyków. Poprzednia edycja Game Music Festival zebrała liczne wyrazy uznania od fanów i została świetnie przyjęta także przez kompozytorów, gromadząc łącznie ponad 5 tys. uczestników. Również i tym razem na odwiedzających czekają liczne wydarzenia towarzyszące. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Game Music.

Pierwszy z koncertów tegorocznej edycji Game Music Festival - The Symphony of the Desert - będzie oparty na kontraście między trzema niezwykle klimatycznymi produkcjami: Journey, Abzu, The Banner Saga. Dwie pierwsze ścieżki dźwiękowe niosą ze sobą subtelność, są wręcz eterycznie piękne; z kolei trzecia pełna jest przenikliwego chłodu i surowa w formie. Autorem muzyki, stanowiącej ogromną wartość wszystkich tych gier, jest uznany amerykański kompozytor Austin Wintory. Sound Factory Orchestra pod batutą Roberta Kurdybachy, która podczas pierwszej edycji GMF zagrała niesamowity koncert z muzyką Ori and the Blind Forest, tym razem zabierze słuchaczy w podróż przez bezkresne pustynie, morskie głębiny i ośnieżone szczyty gór.

The Symphony of the Colossus, drugi koncert tegorocznego festiwalu, poświęcony będzie muzyce z trzech ponadczasowych gier: ICO, Shadow of the Colossus, The Last Guardian. Gracze pamiętają te tytuły nie tylko ze względu na więź z ich głównymi bohaterami i minimalistyczną narrację, lecz także muzykę bogatą w monumentalne, a zarazem delikatne melodie. Gry autorstwa Fumito Uedy (projektanta wspomnianych tytułów) zawsze przedstawiają opowieści głęboko chwytające za serce. Nie inaczej będzie z The Symphony of the Colossus, połączenia twórczości kompozytorów japońskich takich jak Michiru Oshima, Kow Otani i Takeshi Furukawa. Ta wyjątkowa muzyczna podróż pod przywództwem Roberta Kurdybachy i w wykonaniu Sound Factory Orchestra to rzecz, której żaden fan nie powinien przegapić.

The Symphony of the Shadows będzie zwieńczeniem tegorocznej edycji Game Music Festival. To synteza muzyki towarzyszącej dwóm skrytobójcom i hołd złożony niezapomnianemu udźwiękowieniu ich przygód - mowa o Ezio Auditiore z Assassin's Creed II oraz Agencie 47 z serii Hitman. Autorem tych unikalnych soundtracków jest utalentowany Duńczyk Jesper Kyd. Symfonię wykona pełna orkiestra oraz chór Narodowego Forum Muzyki; łącznie ponad 120 muzyków na scenie. W tym roku mija 10 lat od premiery Assassin's Creed II oraz 20 lat od pierwszej gry z serii Hitman. Przenikliwa i nastrojowa ścieżka dźwiękowa w obu produkcjach ukazuje dwa światy, które mogą pozornie wydawać się zupełnie różnymi, jednak w rzeczywistości mają ze sobą wiele wspólnego. Tematy, które wybrzmią 19 października w Narodowym Forum Muzyki, powstawały na przestrzeni niemal dwóch dekad. Ten koncert pomoże odkryć je na nowo i przyjrzeć się bez pośpiechu muzycznym detalom, by wyeksponować ich największe walory.

Jak zapewniają organizatorzy z portalu gamemusic.pl, ideą festiwalu jest nie tylko możliwość wysłuchania ulubionych melodii z gier na żywo w wersji akustycznej, ale także szansa spotkania kompozytorów, udziału w warsztatach i prelekcjach oraz panelach dyskusyjnych: "Stawiamy na najwyższą jakość artystyczną, dlatego ponownie zdecydowaliśmy się na Narodowe Forum Muzyki, które ma jedną z najlepszych pod względem akustyki sal na świecie. Dzięki temu muzyka może być tam odbierana w sposób niezakłócony sztucznym nagłośnieniem, w przeciwieństwie do hal sportowych i innych obiektów. Bardzo zależy nam na tym, by festiwal był również miejscem edukacji, gdzie fani mają możliwość zapoznania się z procesem powstawania muzyki do gier, ale też forum spotkań ekspertów branży, dźwiękowców i kompozytorów".

Miejsce:

Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu to imponujący gmach na mapie polskich filharmonii. Doskonała akustyka specjalnie zaprojektowanych sal koncertowych stawia NFM w czołówce najlepszych obiektów tego typu na świecie. Posiadają one nowoczesne systemy służące do zmiany akustyki, m.in. ruchomy sufit oraz przestrzenie akustyczne okalające sale, pozwalając na regulację długości wybrzmiewania dźwięku.

Artyści:

Orkiestra symfoniczna NFM Filharmonia Wrocławska powstała w 1945 roku i od tego czasu wykonała dziesiątki unikalnych projektów, promując także polską muzykę za granicą. Sound Factory Orchestra jest zaś projektem multimedialnym powołanym do życia w 2009 roku przez Roberta Kurdybachę. Celem SFO jest promocja i popularyzacja wydarzeń związanych ze sztuką współczesną, głównie w obszarze muzyki i sztuki wizualnej. Ponadto obu orkiestrom towarzyszyć będą inni artyści, w tym Chór Narodowego Forum Muzyki.

Partytury:

Przygotowaniem repertuaru i aranżacjami zajęło się kilku specjalistów, między innymi Jan Sanejko, Aruto Matsumoto, Robert Kurdybacha. Wszyscy trzej to utytułowani kompozytorzy, którzy mieli już okazję pracować z muzyką do gier wideo. Proces powstawania aranżacji był nadzorowany przez kompozytorów oryginalnej muzyki oraz przez wydawców poszczególnych produkcji.

Bilety:

Ceny za wstęp na pojedyncze wydarzenia zaczynają się od 59 zł i rosną w zależności od umiejscowienia na sali. Karnety na wszystkie koncerty festiwalu wyceniono od 349 zł. W sprzedaży są także ściśle limitowane karnety VIP, zapewniające dodatkowo spotkania ze wszystkimi kompozytorami, którzy pojawią się na festiwalu, a także wstęp na wydarzenia towarzyszące. W celu uzyskania aktualnych informacji warto odwiedzać stronę wydarzenia na Facebooku. Wszystkie rodzaje wejściówek są już dostępne na stronie Ticketmaster oraz w salonach sieci Empik i Media Markt.

Po wejściówki zapraszamy na http://www.gmfest.com.

O zespole gamemusic.pl:

Jesteśmy grupą ludzi zafascynowanych muzyką z gier wideo, którzy założyli Fundację Game Music, aby promować tę wyjątkową formę sztuki. Nasz zespół tworzy dwujęzyczny portal gamemusic.pl, który już od ponad 13 lat dostarcza wszystko to, co chcielibyście przeczytać i usłyszeć o dźwięku w grach. Pochodzimy z Polski, lecz działamy na skalę międzynarodową. Działalność portalu obejmuje recenzje, wywiady i artykuły, lecz także organizację koncertów, warsztaty i panele dyskusyjne oraz wytwórnię płyt winylowych gamemusic records.

ABOUT GAME MUSIC FESTIVAL 2019

Two days, three concerts, workshops, meetings with composers, and panel discussions. The details of the second edition of the Game Music Festival in Wroclaw, Poland, have been unveiled. A fully-fledged festival of this scale dedicated to the soundtracks of video games is a truly unique event. During the 18thand 19th of October 2019, a total of several hundred musicians will appear on the stage of the National Forum of Music. The previous edition of Game Music Festival received much praise and was well acclaimed by fans and composers alike, attracting an audience of over 5,000 participants total. There will be multiple accompanying events this time as well. The whole initiative is organized by the Game Music Foundation, and tickets are already available for purchase.

The first concert of this year's Game Music Festival - TheSymphony of the Desert - is based on the idea of contrast between three incredibly atmospheric titles: Journey, Abzu, The Banner Saga. The former two soundtracks are subtle and have an ethereal beauty, while the third one is full of piercing cold and raw in its form. The author of those pieces, which add lots of value to their respective games, is the acclaimed American composer Austin Wintory. Sound Factory Orchestra led by Robert Kurdybacha, an ensemble that played the amazing concert with the music from Ori and the Blind Forest during the first GMF, will take listeners on a journey through endless deserts, vast sea depths, and snowy mountains.

The Symphony of the Colossus, being the second concert of this year's Festival, is dedicated to the music of three timeless games:ICO, Shadow of the Colossus, The Last Guardian. Players remember these titles not only because of the bond with their protagonists and a minimalist narrative but also thanks to their soundtracks full of monumental yet delicate melodies. The productions by Fumito Ueda (who is the game designer of all three) always present a profoundly emotional story. The Symphony of the Colossus shall reflect this approach by merging the creations of Japanese composers such as MichiruOshima, Kow Otani, Takeshi Furukawa. This extraordinary musical adventure will be performed by Sound Factory Orchestra and conducted by Robert Kurdybacha.

The Symphony of the Shadowswill be the grand finale of Game Music Festival 2019. It is a synthesis of music accompanying two stealthy assassins, as well as an homage to the audio design of their missions - Ezio Aduditore from Assassin's Creed II together with Agent 47 from the Hitman series. The music to both amazing games was composed by Jesper Kyd. These two powerful suites will be performed live by over 120 musicians in total, the full NFM Wroclaw Philharmonic Orchestra with a choir. This year marks the 10th anniversary of the release of Assassin's Creed II and the 20th of the first Hitman title. The distinct, moody soundtracks of these games present two worlds which may seem completely different yet actually have much in common. The themes which will resound on the 19th of October in the National Forum of Music were created over a timespan of two decades. This concert will let the audience discover them anew and appreciate all the musical details without a hurry.

The Game Music Festival is produced by the team of gamemusic.pl. The organizers say that the idea of the festival is not only to give fans the opportunity to enjoy live music form their favorite games in acoustic versions but also to gather composers and audio professionals of the video game industry. They want to create a common space for workshops, lectures, and discussions:"We focus on the highest artistic quality, that is why once again we decided to cooperate with the National Forum of Music which has one of the best philharmonic halls in the worldin terms of sheeracoustics. Thanks to this, we can provide the performances without any electronic amplification, contrary to what would happen in a sports arena or other objects. We really want the festival to bealso aneducational event, where fans canget acquainted with the process of making music for games. Furthermore, we want GMF to be of a forum for meetings of experts, sound designers, and composers working in the gaming industry" - say the organizers.

The venue:

The Witold Lutoslawski National Forum of Music (NFM) is an impressive edifice located in Wroclaw, Poland. The perfect acoustics of its concert halls put it among the very best objects of its kind in the world. Moreover, the concert halls have innovative systems for programming acoustics, including the shifting ceiling in the main concert hall and an air margin encircling it, allowing to control the length of reverberation.

The artists:

The music will be played by the NFM Wroclaw Philharmonic and the Sound Factory Orchestra. The NFM'ssymphonic orchestra was founded in 1945, and since then it has been delivering dozens of unique projects, also promoting Polish music around the world. Sound Factory Orchestra is a multimedia project that was created in 2009. Its mission is to promote and popularize projects related to contemporary art, primarily in the field of music and visual arts. Beside the NFM Orchestra and Sound Factory Orchestra, there will be more performers on the Festival's stage, including the NFM Choir.

The score:

Unique musical scores were written specially for all four concerts of the Festival. They were created by several composers and arrangers, including Jan Sanejko, Aruto Matsumoto, and Robert Kurdybacha - all of them being brilliant and very talented artists who worked with video game soundtracks previously. The whole process was supervised by the creators of the original music and publishers of the games.

The tickets:

The price range of tickets for this event starts from 59 PLN and rises depending on the location of the seat. Combined passes for all festival concerts start from 359 PLN. Strictly limited VIP vouchers are also available - they include meetings with all composers that will appear at the festival, as well as entry to all accompanying events.All tickets are being sold online avia the Ticketmaster portal. For the latest news, follow the event's Facebook site.

ABOUT GAMEMUSIC.PL

We are a group of individuals passionate about the music of video games. Our team works at gamemusic.pl which has been one of the most active and comprehensive portals dedicated to game audio for over 13 years now. We are based in Poland, but our mission spreads internationally. Our activities include soundtrack reviews, interviews with composers, organization of events, workshops, and discussion panels. We also run gamemusic records, a label releasing game music on vinyls.

Zobacz również:

szkolenia Muzyka Muzyka klasyczna wydarzenia Wrocław