Jak dobrze skonfigurować Google Analytics? - warsztat

14 Października 2019, 18:00-21:00 (Poniedziałek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Jak dobrze skonfigurować Google Analytics? - warsztat / 14 października 2019
już niedostępne 183,27 zł -

Zapraszamy na warsztat  #ThinkDigital w Krakowie!

Praktyczny warsztat 3-h z Google Analytics

➡️ Data: 14 października 2019 roku
➡️ Godzina: 18.00- 21.00 ⏰
➡️ Prowadzący: Monika Kołodziejczyk
➡️ Miejsce: Biznes Lab, ul. Zabłocie 20 / sala konferencyjna

Prosimy o zabranie laptopów! :)


Opis szkolenia: 🔝🔝🔝

Czy Twoje dane w Google Analytics są poprawne?
9 na 10 kont Google Analytics zbiera błędne dane. Złe wdrożenie, niepoprawne ustawienia, brak odpowiednich filtrów - to wszystko sprawia, że analiza danych staje się wręcz niemożliwa a prowadzenie kampanii reklamowych i ocena ich efektywności bardzo utrudnione.

💡 Co należy sprawdzić?
💡 Jakie ustawienia są absolutnym "must have" dla każdego konta Google Analytics?
💡 Jak mieć poprawny współczynnik odrzuceń w witrynie?
💡 Jak wdrożyć to wszystko samodzielnie przy pomocy Tag Managera bez wsparcia programisty?
To i wiele więcej w prostej i przystępnej formie na warsztacie.

📈 Każdy uczestnik otrzyma dedykowane konto GA+GTM do samodzielnej pracy.
📈 Podczas warsztatu przejdziemy wspólnie przez audyt konta Google Analytics.
📈 Jako bonus - dla każdego z uczestników mamy 1 h konsultacji w celu omówienia mini audytu dla waszego Google Analytics.

➡️ Szkolenie przeznaczone dla:
- marketerów, przedsiębiorców, pracowników e-commerce, osób prowadzących działalność w sieci, wszystkich zainteresowanych tematyką analityki internetowej i raportowania

------------------------
O prowadzącym:

Monika Kołodziejczyk - ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek. Prowadzi szkolenia oraz występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych. Od ponad 7 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet, przez 2,5 roku na stanowisku Head of Digital Analytics Department w Semahead (Grupa Interia). Obecnie CEO agencji digital marketingu #ThinkDigital oraz ThinkDigital Academy.


Warsztaty #ThinkDigital Academy to praktyczna wiedza przekazywana uczestnikom podczas serii spotkań, i warsztatów.

Jeśli jesteś zainteresowany zagadnieniami z zakresu :

  • digital marketingu,
  • analityki webowej,
  • SEM,
  • SEO,
  • UX,
  • web designu
  • lub chcesz rozwinąć kompetencje miękkie, przydatne w biznesie te spotkania są dla Ciebie!

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Kraków