Facebook Dla Biznesu Warszawa

11 Września 2019, 09:30-17:00 (środa)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet Standardowy
już niedostępne 736,77 zł -

Facebook Dla Biznesu 
Szkolenie Warszawa

Podczas szkolenia będziemy pracować nad realną poprawą efektów Twoich działań:
  • zwiększenie liczby fanów
  • osiągnięcie maksimum korzyści z działań reklamowych
  • zwiększenie zasięgu oraz liczby aktywnych i angażujących się osób
  • sprawienie, by Facebook był źródłem ruchu i konwersji
  • techniki na szybkie przełożenie działań na Facebooku na realną sprzedaż

  • Dla przedsiębiorców, osób budujących markę, które chcą samodzielnie prowadzić działania lub lepiej zrozumieć działania agencji marketingowych.
  • Dla osób odpowiedzialnych za działania e-marketingowe w firmach, instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
  • Dla osób chcących zrozumieć i wykorzystać potencjał Facebooka.
  • Dla osób szukających skutecznego sposobu dotarcia do klientów

  • Dowiesz się od czego ZACZĄĆ, by trafić z komunikacją do właściwych osób.
  • Dowiesz się jak ZDEFINIOWAĆ i ZNALEŹĆ odbiorców.
  • Nauczysz się BUDOWAĆ RELACJE z klientami w social mediach.
  • Nauczysz się ZARZĄDZAĆ MARKĄ online oraz skuteczne prowadzenie fanpage
  • Poznasz metody tworzenia atrakcyjnego CONTENTU.
  • Poznasz 5 najważniejszych elementów SUKCESU.


BARTOSZ PACZYŃSKI

Specjalista eMarketingu z ponad 10 letnim doświadczeniem w obszarach digital marketingu, strategii social media, kampanii sprzedażowych i promocji wizerunku. Wykorzystuje Social Media do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Prowadzi agencję Social Media Content Hero wyspecjalizowaną w kampaniach Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube) oraz Google Ads. Od ponad 5 lat jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Podczas jego szkoleń i sesji mentoringowych setki firm i startupów zyskało praktyczną wiedzę dotyczącą promocji, dzięki której w krótkim czasie nabrały wiatru w żagle i rozwinęły się w dobrze prosperujące przedsiębiorstwa. W jego portfolio znajdują się takie firmy jak: ManPowerGroup, Bureau Veritas, Huawei, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski, Raiffeisen Bank Polska.




9.30-11.00 - Zapomnij o Fanpage i postach - skup się na efektywności działań!
- jak zmniejszenie ilości postów wpływa na zwiększenie efektywności
- dlaczego warto porzucić walkę o fanów na fanpage
- 10 najczęstszych błędów na Facebooku które zabierają Ci pieniądze
- jak współpracować z social media managerem lub agencją i oczekiwać efektów
- kluczowe ustawienia Fanpage wpływające na osiągnięcie celów biznesowych

11.00-11.15 - przerwa kawowa

11.15-12.45 - Social Media i Facebook nie sprzedają… czy na pewno?
- Planowanie kampanii efektywnościowej (sprzedażowej, leadowej, wizerunkowej) na Facebooku - warsztaty
- Top 5 narzędzi w analizie konkurencji oraz optymalizacji działań - praca warsztatowa na przykładzie Twojej firmy
- Social Selling - wstęp do sprzedaży z wykorzystaniem elementów social marketingu
- Client Service przez mechanizmy Facebooka

12.45-13.15 - lunch

13.15-14.45 - Skuteczne Reklamy na Facebooku, które sprzedają (warsztaty)
- Przedstawienie narzędzi do przygotowywania kreacji reklamowych online
- Analiza treści reklamowych emitowanych przez konkurencję
- Analiza i budowanie lejka sprzedażowego z wykorzystaniem Facebook Ads
- omówienie opcji i możliwości
- Niestandardowe techniki targetowania reklam zwiększające konwersje
- Ratowanie utraconych koszyków z wykorzystaniem Facebook Ads
- Warsztaty z tworzenia grup odbiorców oraz posługiwania się Menedżerem Reklam
- Dobre praktyki w tworzeniu reklam podnoszące konwersję

14.45-15.00 - przerwa kawowa

15.00-16.00 - Facebook jako element lejka sprzedażowego
- Warsztaty - udoskonalanie stworzonych lejków sprzedażowych
- Planowanie kampanii na Landing Page z celem Sprzedaż/Lead Generation
- Zapoznanie z narzędziami do tworzenia stron sprzedażowych (lądowania)
- Przydzielenie dostępu do Akademii Przedsiębiorczości na okres 14 dni - Sesja Q&A


Partner Szkolenia:

akademia przedsiębiorczości


Zobacz również:

szkolenia LinkedIn Marketing Marketing internetowy Media Social Media Warsztaty wydarzenia Warszawa