E-COMMERCE W PRAKTYCE 5 Roadshow

26 Maja 2014, 09:00 (Poniedziałek) - 29 Maja 2014, 15:00 (Czwartek)

Kraków, Wrocław, Poznań, Warszawa,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Prelegenci

Mariusz Wesołowski

Grupa Raben

Doświadczenie zdobył w Grupie Allegro, gdzie stworzył i koordynował projekt Edukacyjnych Spotkań Allegro. Na wolnym rynku nie stroni od dużych klientów. Z jego umiejętności szkoleniowych skorzystały firmy takie, jak: Onet, Agora czy EduInvest. Obecnie związany z Grupą Raben. Współautor "Biblii e-biznesu", "Małej encyklopedii obciachu", a także "Tomów kultury" (lata 70. & 80.). Zdarza mu się wykładać e-marketing oraz e-biznes w ramach studiów podyplomowych na kilku wyższych uczelniach w Polsce.

Sławomir Rajch

Grupa Raben

Powszechnie znany jako srajchpeel. Historyk literatury średniowiecza. Uzależniony od e-commerce ambasador zakupów w Sieci. Współtworzył strategię edukacyjną Grupy Allegro. Prowadzi szkolenia dla największych firm internetowych w kraju. Dziś E-commerce Customer Manager w Grupie Raben.

W wolnych chwilach zajmuje się poprawianiem tekstów reklamowych i funkcjonalnością ofert sprzedaży w Internecie. Prywatnie eukariota w podtypie skorupiaka. Fan Alicji Majewskiej i wielbiciel średniowiecznych kazań łacińskich.

W hotelach spędza 250 dni w roku, nadal narzeka, marudzi i zrzędzi. Wymaga jeszcze więcej, niż wymagał. I o tym także opowiada na szkoleniach.

Anna Rak

Trusted Shops

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Public Relations, Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz podyplomowych studiów w London School of Business and Finance na kierunku International Business and International Negotiation. Swoją karierę zawodową zaczynała w Auracall Ltd na stanowisku Sales Executive. Po dwóch latach rozpoczęła pracę dla Moneybookers, z początku jako Sales Manager na Polskę, by z czasem awansować na stanowisko Sales Managera na Wschodnią Europę. Od połowy stycznia 2011 r. jest Country Managerem w Trusted Shops.

Andrzej Przyjemski

Trusted Shops

Absolwent Krakowskiej Szkoły Wyższej na kierunku Stosunki Międzynarodowe, specjalność Handel Zagraniczny.

Swoją karierę zawodową rozpoczął w Raiffeisen Bank Polska S.A. W firmie Trusted Shops pracuje od marca 2012 r. jako Konsultant ds. Sprzedaży. Prywatnie optymista, zawsze uśmiechnięty, lubi aktywnie spędzać wolny czas.

Maciej Chmiel

Trusted Shops

Absolwent Politechniki Lubelskiej Wydziału Elektrotechniki i Informatyki oraz Politechniki Warszawskiej Wydziału Zarządzania. W 2013 ukończył studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Ekonomia. Kilka lat spędził poza granicami kraju, m. in. w Irlandii Północnej oraz USA. Po powrocie do Polski pracował w Coca-Cola HBC Polska oraz Raiffeisen Banku. Od czerwca 2013 Konsultant ds. Sprzedaży w Trusted Shops.

Marianna Poproch-Wesołowska

Kancelaria Prawna MPW

Radca prawny, właścicielka MPW Kancelaria Radcy Prawnego. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Wydział Prawa i Administracji, a aktualnie doktorantka tejże uczelni w Katedrze Publicznego Prawa Gospodarczego. Poza zagadnieniami z zakresu prawa gospodarczego szczególnie interesuje się zagadnieniami związanymi z prawem nowych technologii (zwłaszcza prawem internetowym i e-commerce, prawem konkurencji oraz własności intelektualnej przedsiębiorców działających w branży IT) oraz obowiązkami informacyjnymi spółek publicznych (w tym też zakresie uczestniczyła w strategicznych procesach wprowadzania spółek na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie). Właścicielka MPW Kancelarii Radcy Prawnego (www.mpw-kancelaria.pl). Autorka bloga "Aspekty Prawa" (www.aspektyprawa.pl). Pomysłodawczyni i współorganizatorka "luźnych spotkań z prawem" - Prawo 2.0 (www.facebook.com/Prawo2.0).

Tomasz Gutkowski

Grupa Unity

Do jego zadań należy uczestniczenie w rozwoju oferty produktów i usług firmy w zakresie platformy e-commerce, prezentacja i sprzedaż oferowanych przez Grupę Unity rozwiązań oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Prelegent na takich branżowych konferencjach jak InternetBeta, M@il My Day czy roadshow "E-commerce w Praktyce". Koordynował cykl bezpłatnych konsultacji prowadzony dla przedsiębiorców, chcących skorzystać z dotacji PO IG 8.2 na wdrażanie rozwiązań typu B2B. Ponadto, swoją wiedzą o rynku dzieli się z czytelnikami pism i portali branżowych.

Wcześniej związany był z działem produktu e-commerce w Grupie Onet oraz działem obsługi reklamy w Zumi.

Barbara Molga

Grupa Unity

W Grupie Unity do jej zadań należy prezentacja oraz sprzedaż dedykowanej platformy e-commerce oraz pozyskiwanie nowych klientów. Uczestniczy także w edukacji rynku poprzez czynny udział w konferencjach o tematyce e-commerce oraz dzielenie się wiedzą na portalach i w magazynach branżowych.

Aleksander Krupski

Grupa Unity

Posiada kilkuletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu internetowego, które początkowo nabierał jako programista, tworząc i rozwijając narzędzia dla agencji interaktywnych w Polsce i za granicą. Przez ostatnich kilka lat pracował między innymi przy kampaniach dla takich klientów jak: Eurolot, PDK, Polmed, Reporter, Urban City, Answear, Bytom, PCC Rokita czy Atlantic.

W Grupie Unity zajmuje się analityką internetową, optymalizacją działań SEO/SEM i rozwijaniem oferty produktów na potrzeby projektów e-commerce.
Zwolennik optymalizacji i automatyzacji posuniętej do granic możliwości. Pasjonuje się analityką internetową i programowaniem.

Bartosz Koplin

Grupa Unity

Od 2009 roku związany z Grupą Unity. Obecnie odpowiedzialny za zespół SEO realizujący projekty dla czołowych e-commerców w kraju. W codziennej pracy łączy inspiracje z różnych dziedzin marketingu internetowego wykorzystując je w obszarze SEO. Pracuje m.in dla Vistuli, T-mobile, Piotr i Paweł.

Robert Wiącek

Orbitvu

Odpowiedzialny za kontakt z polskimi klientami, jednocześnie doradza i szkoli w zakresie fotografii. Ukończył studia na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach o specjalizacji Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Zarządzanie i Administracja. Od młodzieńczych lat związany z fotografią, która ukształtowała jego karierę. Pierwsze kroki zawodowe stawiał w gazecie "Polska Dziennik Zachodni". Laureat wielu prestiżowych konkursów fotograficznych, m.in. "BZWBK Press Foto" czy "Śląskiej Fotografii Prasowej". Jego zdjęcia znajdują się w zbiorach Muzeum Śląskiego w Katowicach. Jako doskonały przykład połączenia pasji z życiem zawodowym, w pracy opowiada ludziom o tym na czym zna się najlepiej, a po godzinach poszerza grono miłośników fotografii prowadząc warsztaty fotograficzne.

 

Filip Kłodawski

FreshMail

W firmie FreshMail pracuje od 4 lat. Zajmuje się m.in przygotowaniem strategii dla kluczowych Klientów, pisaniem tekstów, edukacją z zakresu email marketingu i systemu FreshMail, a także jest prelegentem podczas wielu branżowych wydarzeń. Ciągle wyszukuje nowych pomysłów i rozwiązań, które zwiększają efektywność prowadzonych kampanii. Prywatnie pasjonat zegarków, drzewek bonsai oraz wycieczek górskich i rowerowych.

 

Krzysztof Bartnik

eKomercyjnie.pl

Redaktor naczelny eKomercyjnie.pl. Z branżą e-commerce związany od 2006 roku, w Internecie zawodowo działa od 2000 roku. W latach 2007-2010 był project managerem w Grupie o2, gdzie odpowiadał za porównywarkę Radar.pl czy platformę sklepową otwarte24.pl. Prowadzi sklep GameClub.pl, a także aktywnie doradza e-sklepom i innym, ciekawym projektom z zakresu e-commerce.

Goście specjalni

Kraków

 

Bartłomiej Rak

Polar Sport

 

 
Wrocław

 

Rafał Zaremba

AB S.A.

Absolwent Wydziału Prawa, studiów MBA, oraz programu "Management 2011" organizowanego przez ICAN Institute (Business Harvard Review). Obecnie odpowiedzialny za rozwój biznesu w Grupie AB oraz ekspansję w kanale e-commerce zarówno w obszarze B2B jak i B2C. Wcześniej przez 5 lat Manager odpowiedzialny za rozwój oraz działalności inwestycyjną w obrębie Grupy Money.pl. Początek kariery zawodowej związał z rynkiem zarządzania wierzytelnościami (Santander Consumer Bank, Kancelaria Prawna Lexus, Kaczmarski Altor Asset Managment), gdzie był odpowiedzialny między innymi za ocenę ryzyka, prognozowanie zwrotu z inwestycji, procesy due diligence. Od wielu lat pasjonat nowych technologii i Internetu. Prywatnie miłośnik tenisa oraz wycieczek rowerowych.

 
Poznań

 

Andrzej Świderski

EuroFlorist

Dyrektor zarządzający w EuroFlorist, największej sieci kwiaciarni w Europie umożliwiającej wysyłanie kwiatów w każdy zakątek świata. Od 10 lat związany z branżą internetową. Posiada wieloletnie doświadczenie w e-commerce oraz e-marketingu. Obecnie zaangażowany w realizacje strategii Grupy EuroFlorist w Polsce i na rynkach zagranicznych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (Stosunki Międzynarodowe), praktyk zarządzania i entuzjasta nowych technologii.

 
Warszawa

 

Marcin Piątkiewicz

Żywiec Zdrój

Ekspert w obszarze sprzedaży oraz zakupów w branży e-commerce. Obecnie Kierownik ds. Aktywacji Internetowych w Żywiec Zdrój S.A., wcześniej związany z branżą rtv agd. Był odpowiedzialny za dział sprzedaży m.in. takich marek jak Mix electronics, RTV EURO AGD, Beko, Amica Wronki czy Electrolux.