Zapraszamy na piąte 🖐 spotkanie osób pracujących przy projektach wykorzystujących Data Science / Machine Learning / Big Data / Artificial Intelligence.
Tym razem pogadamy m.in o wykorzystaniu Sztucznej Inteligencji i Uczenia Maszynowego w narzędziach marketingowych a także o wykorzystaniu Deep Learningu do skomplikowania tego, co jest proste ;)
Stack technologiczny? Nie istotny. Nie ważne czy używasz Pythona, R, Javy, Scali, Matlaba czy Excela. Każdy znajdzie coś dla siebie ;)
Celem wydarzenia jest wymiana wiedzy i doświadczeń.
Jeśli zajmujesz się tym hobbystycznie lub dopiero wkroczyć do tej działki, to również jesteś mile widziany(a) i na pewno dostaniesz solidną dawkę wiedzy :)
HARMONOGRAM:
18:10 Szczepan Serwatka - "Wykorzystanie AI i ML w narzędziach marketingowych na przykładzie BAZO aplikacji do identyfikacji ruchu na stronach internetowych przedsiębiorstw"
19:00 Wojciech Koziej- "Upraszczanie - w krzywym zwierciadle"
20:00 integracja przy chłodnych napojach ;)
MIEJSCE SPOTKANIA:
➡ Lubelskie Centrum Konferencyjne, Sala S1 na parterze (Artura Grottgera 2).
PRELEGENCI I OPISY PREZENTACJI:
➡ Szczepan Serwatka - Head of Growth w BAZO.io
Opis prezentacji:
Marketing i sprzedaż to obszary, które najczęściej korzystają z AI oraz ML. Wdrażanie rozwiązań marketing automation jest coraz częściej praktykowane nie tylko w dużych firmach, ale również w sektorze MMŚP. Narzędzie BAZO jest wynikiem prac B+R nad unikalnym, autorskim algorytmem, który pozwala identyfikować podmioty korporacyjne odwiedzające stronę. Rozwiązania z obszaru quick marketingu pozwalają zaś wykorzystywać personalizację w komunikatach marketingowych. Celem narzędzia jest wzrost sprzedaży ze strony poprzez wsparcie działów handlowych za sprawą wykorzystania potencjału strony dzięki najnowszym technologiom.
➡ Wojciech Koziej - Head of Computer Vision Department
Weźmiemy na blat problem przekształceń obrazów. Rozwiążemy (?) go za pomocą metod (głębokiego) uczenia maszynowego. Zobaczymy jak można można skomplikować proste rzeczy w słusznym celu: aby zdobyć wiedzę, doświadczenie i +30 do "dam radę". Przejdziemy całą, wyznaczoną przez metodykę ML drogę, czyli skończmy w punkcie wyjścia (niech żyją iteracje)!
WSPÓŁPRACA:
Jeśli chcesz wspierać naszą inicjatywę, napisz na adres: [email protected]
Miejsce
Artura Grottgera 2, Lublin