Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Doskonała Obsługa Pacjenta dla Personelu Rejestracji
11 Października 2019, 23:59 1 390,00 zł


DOSKONAŁA OBSŁUGA PACJENTA - SZKOLENIE I WARSZTAT
Dla Personelu Rejestracji Stomatologicznej

Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce stomatologicznej. 

Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie usług, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.

To nie jest łatwe zadanie! 

Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki. 


Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestniczki:


POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW

Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny  sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.


O KURSIE

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji.


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.


CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

       Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3 wzorcowych
          kroków Doskonałej Rejestracji Stomatologicznej

       Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na wizytę,
          akurat w Twojej praktyce.

       Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej rejestratorce.


KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestniczki potrafią:

       Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym - wybadać potrzeby
          i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.

       Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i
          relacje z pacjentami.

       Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania - ponieważ nie ma
          trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.



Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden Floor Plaza
ul.Aleje Jerozolimskie 123A

Warszawa


TERMIN:
12 października 2019


GODZINY:
9:00 - 18:00


ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,

UWAGA:
Ilość miejsc jest ograniczona



MICHAŁ KATARZYŃSKI

Od 7 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.

Jest wykładowcą Akademii Digital Smile Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.

Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.

Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych, podczas uroczystej gali uhonorował 22 praktyki stomatologiczne prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta"

W jego kursach i wykładach na temat zarządzania i komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.

Dzięki swojej praktycznej wiedzy oraz doświadczeniu skutecznie pomaga zespołom stomatologicznym, których misją jest maksymalna satysfakcja i pomoc pacjentom stomatologicznym.


Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy oraz personelu średniego jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu można lepiej pomagać swoim pacjentom.


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: biuro@doskonalaobslugapacjenta.pl


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa Michał Katarzyński