CX na kolację! Jak zacząć budować Markę Osobistą na LinkedIn za pomocą Design Thinking? Meet up & warsztaty. cz. 1
24 Września 2019, 18:00-22:00 (Wtorek)
ZERKNIJ W VIDEO I ZOBACZ,
DLACZEGO WARTO!
Jaki jest cel? Czy ten meet up jest dla Ciebie? Jak działamy? Jakie kompetencje rozwijamy?
O tym przeczytasz w poniższej prezentacji:
MARKA OSOBISTA NA LINKEDIN
tworzona pod okiem ekspertek:
Doroty Maklewskiej (Doris in Social Media) specjalizującej się w tworzeniu "personal brandu" na LinkedIn https://www.linkedin.com/in/justynajakubczyk/
KLIKNIJ W ZDJĘCIA I DOWIEDZ SIĘ O NICH WIĘCEJ!
Warsztaty są zaplanowane jako cykl, podczas którego uczestnicy w ciągu 2 miesięcy rozwiną skrzydła na LinkedIn pod okiem prowadzących, będą mieli zadania domowe, a podczas kolejnych spotkań wspólnie będziemy weryfikować postępy.
Druga edycja - 19.11 będzie poświęcona na weryfikację założeń, analizę efektów, feedbacku i dopracowanie strategii.
https://evenea.pl/event/cxnakolacje1911marka/
W obu spotkaniach można uczestniczyć niezależnie.
ZAPISZ SIĘ OD RAZU NA 2 WYDARZENIA,
by Twoje działania przyniosły najlepsze owoce!
Zaoszczędź
i zapłać 175 zł zamiast 200 zł.
ZAINWESTUJ W SWOJĄ KARIERĘ W OPARCIU O SILNĄ MARKĘ OSOBISTĄ!
AGENDA:
24.09.2019 - projektowanie własnego brandu + opowieści o marce + wartości dla odbiorcy
Przejdziemy przez 4 fazy Design Thinking:
EMPATYZACJA
- stworzenie "bohatera" - opis własnej osobowości w oparciu o cechy charakteru, zdolności i doświadczenie
- ustalenie grupy docelowej, opis protoperson, stworzenie krzywej wartości i nakreślenie "przewag konkurencyjnych" - unikatowych cech, które wyróżniają Cię z tłumu
DEFINIOWANIE
- stworzenie własnej narracji i sposobu jej realizacji: kto, co, dla kogo i jak (format przekazywania treści)
IDEACJA
- generowanie pomysłów na budowanie własnej marki
PROTOTYPOWANIE
- selekcja pomysłu i szczegółowy opis: plan działania na 2 miesiące
ZADANIE DOMOWE: testowanie i zbieranie danych o odbiorcach - wnioski z prototypu
19.11.2019 - weryfikacja prototypu + dalsze projektowanie
EMPATYZACJA
- prezentacja feedbacku i wniosków z obserwacji zachowań odbiorców po 2 miesiącach pracy
- weryfikacja założeń i pierwotnych hipotez o personach
DEFINIOWANIE:
- sformułowanie nowego / zmodyfikowanego wyzwania projektowego
- ustalenie nowej propozycji wartości dla odbiorców
IDEACJA:
- generowanie nowych pomysłów na storytelling o marce osobistej z uwzględnieniem wniosków i feedbacku od odbiorców
PROTOTYPOWANIE:
- selekcja pomysłu i szczegółowy opis: plan działania / postów na 2 miesiące
CZEKAMY NA CIEBIE!
Spotkajmy się podczas najbardziej interaktywnych i kreatywnych warsztatów i przeżyjmy to kolejny raz razem!
With love!
Justyna & zespół JustFullness, który się tworzy i do którego możesz dołączyć! :)
Miejsce
Konstruktorska 11, Warszawa