To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  CX na kolację - interaktywny meet up

dostępnych: 5

już niedostępne 100,00 zł -
  Wejściówka na 2 wydarzenia: 24.09 + 19.11

dostępnych: 16

już niedostępne 175,00 zł -

ZERKNIJ W VIDEO I ZOBACZ, 

DLACZEGO WARTO!

  


Jaki jest cel? Czy ten meet up jest dla Ciebie? Jak działamy? Jakie kompetencje rozwijamy? 

O tym przeczytasz w poniższej prezentacji:


MARKA OSOBISTA NA LINKEDIN 

tworzona pod okiem ekspertek:

Doroty Maklewskiej (Doris in Social Media) specjalizującej się w tworzeniu "personal brandu" na LinkedIn https://www.linkedin.com/in/justynajakubczyk/

Justyny Jakubczyk - trenerki Body Movement & Design Thinking, rozwijającej własną markę na LinkedIn w błyskawicznym tempie.

KLIKNIJ W ZDJĘCIA I DOWIEDZ SIĘ O NICH WIĘCEJ!

   

Warsztaty są zaplanowane jako cykl, podczas którego uczestnicy w ciągu 2 miesięcy rozwiną skrzydła na LinkedIn pod okiem prowadzących, będą mieli zadania domowe, a podczas kolejnych spotkań wspólnie będziemy weryfikować postępy.

Druga edycja - 19.11 będzie poświęcona na weryfikację założeń, analizę efektów, feedbacku i dopracowanie strategii. 

https://evenea.pl/event/cxnakolacje1911marka/

    W obu spotkaniach można uczestniczyć niezależnie.

ZAPISZ SIĘ OD RAZU NA 2 WYDARZENIA, 

by Twoje działania przyniosły najlepsze owoce!

Zaoszczędź

i zapłać 175 zł zamiast 200 zł. 


ZAINWESTUJ W SWOJĄ KARIERĘ W OPARCIU O SILNĄ MARKĘ OSOBISTĄ! 


AGENDA:

24.09.2019 - projektowanie własnego brandu + opowieści o marce + wartości dla odbiorcy

Przejdziemy przez 4 fazy Design Thinking:

EMPATYZACJA 

  •  stworzenie "bohatera" - opis własnej osobowości w oparciu o cechy charakteru, zdolności i doświadczenie
  •  ustalenie grupy docelowej, opis protoperson, stworzenie krzywej wartości i nakreślenie "przewag konkurencyjnych" - unikatowych cech, które wyróżniają Cię z tłumu

DEFINIOWANIE

  •  stworzenie własnej narracji i sposobu jej realizacji: kto, co, dla kogo i jak (format przekazywania treści)

IDEACJA

  •  generowanie pomysłów na budowanie własnej marki

PROTOTYPOWANIE

  • selekcja pomysłu i szczegółowy opis: plan działania na 2 miesiące

  ZADANIE DOMOWE: testowanie i zbieranie danych o odbiorcach - wnioski z prototypu


19.11.2019 - weryfikacja prototypu + dalsze projektowanie

EMPATYZACJA

  •  prezentacja feedbacku i wniosków z obserwacji zachowań odbiorców po 2 miesiącach pracy
  •  weryfikacja założeń i pierwotnych hipotez o personach

DEFINIOWANIE:

  • sformułowanie nowego / zmodyfikowanego wyzwania projektowego 
  •  ustalenie nowej propozycji wartości dla odbiorców

IDEACJA:

  •  generowanie nowych pomysłów na storytelling o marce osobistej z uwzględnieniem wniosków i feedbacku od odbiorców 

PROTOTYPOWANIE:

  •  selekcja pomysłu i szczegółowy opis: plan działania / postów na 2 miesiące 




CZEKAMY NA CIEBIE!

Spotkajmy się podczas najbardziej interaktywnych i kreatywnych warsztatów i przeżyjmy to kolejny raz razem! 
With love! 
Justyna & zespół JustFullness, który się tworzy i do którego możesz dołączyć! :) 

Zobacz również:

szkolenia Agile Design Empatia Kreatywność Warsztaty Współpraca wydarzenia Warszawa