#Academy_Smolna#2019 Szkolenie: Customer care - budowanie relacji z klientami w firmie
10 Grudnia 2019, 09:45-16:00 (Wtorek)
Centrum Kreatywności, Warszawa Zobacz na mapie
Centrum Przedsiębiorczości Smolna
zaprasza na warsztat, który odbędzie się w Centrum Kreatywności Targowa
Customer care - budowanie relacji z klientami w firmie
w ramach projektu #Academy_Smolna#2019, który realizuje
Fundacja Inkubator Technologiczny - Youth Business Poland
"Klient płaci pensję wszystkim pracownikom w firmie" - Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem, zwłaszcza gdy konkurencja stale rośnie, zagraniczne firmy konkurują z lokalnymi, a nowoczesne technologie powodują, że oczekiwania względem obsługi klienta nieustannie rosną. Jak zatem zbierać ten cenny kapitał jakim są potrzeby i wzorce zachowań klientów? Jak później wykorzystać tą wiedzę, aby nie tylko pozyskać, ale i zatrzymać klienta na dłużej, tworząc z nim stabilną, opartą na współpracy relację? - Tego i wielu innych cennych informacji dowiesz się podczas warsztatu Customer care - budowanie relacji z klientami w firmie!
Czeka na Ciebie solidna dawka wiedzy, inspiracji w formie przykładów najlepszych praktyk, a także praktyczne ćwiczenia, dzięki którym będziesz mógł wykorzystać zdobytą wiedzę w swojej firmie! Podczas wspólnej pracy przejdziemy przez najważniejsze obszary i zagadnienia, które pozwalają na budowanie solidnego fundamentu pod świadomą i skuteczną obsługę Klienta. A zatem:
- Poznamy czynniki wpływające na budowanie i wzmacnianie relacji z Klientami;
- Omówimy metody projektowania, które pomogą zrozumieć, kiedy Klient wchodzi w relację z Waszą firmą i jak może wpłynąć to wyniki biznesowe;
- Zastanowimy się, jaką rolę i zadania powinniśmy postawić przed obsługą Klienta, by wspierała cele naszej firmy;
- Wspólnie odpowiemy na pytanie - Jak wygląda oraz co daje nam standard obsługi i czy potrzebujesz go w swojej firmie?
- Poznamy najważniejsze parametry (wskaźniki), które powinieneś mierzyć i rozumieć by skutecznie współpracować z Klientami;
- Opinia Klienta - kiedy, jak zbierać i co musisz zrobić z nią dalej by skutecznie doskonalić produkt lub usługę;
- Krótko przyjrzymy się przykładom narzędzi, które mogą Ci pomóc w opanowaniu obsługi Klientów i wsparcia sprzedaży;
- Na koniec opracujesz krótki plan kolejnych działań w drodze do doskonałej obsługi Klientów w Twojej organizacji.
Dodatkowo podczas szkolenia:
- poznasz innych przedsiębiorców i zdobędziesz nowe kontakty biznesowe,
- otrzymasz certyfikat po ukończonym szkoleniu,
- zapewniamy poczęstunek i napoje.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - przyjdź 10 grudnia o godzinie 9:45 do Centrum Kreatywności Targowa :) Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja za pośrednictwem serwisu Evenea. Liczba miejsc ograniczona. W związku z dużym zainteresowaniem szkoleniami - warunkiem uczestnictwa w warsztacie jest potwierdzenie obecności w odpowiedzi na maila przypominającego o szkoleniu.
Warsztat kierowany jest do działających przedsiębiorców oraz osób, które planują założenie własnej firmy. Szkolenie jest realizowane w ramach programu doradczo-szkoleniowego #Academy_Smolna#2019. Jednocześnie jest to już ostatnie szkolenie w ramach tegorocznej edycji programu, więc już dziś zapraszamy do śledzenia kolejnych edycji cyklu #Academy_Smolna!
INFORMACJE O PROWADZĄCYM
RAFAŁ JAROSZ
Przebieg spotkania:
09:45 - 10:00 Rejestracja uczestników
10.00 - 12.30 Szkolenie, część 1.
12.30 - 13.30 Przerwa lunchowa (we własnym zakresie)
13.30 - 16.00 Szkolenie, część 2._______________________________
Program doradczo - szkoleniowy #Academy_Smolna#2019 finansowany jest przez Miasto Stołeczne Warszawa. Operatorem programu jest Fundacja "Inkubator Technologiczny" (Youth Business Poland). Po więcej szczegółów zapraszamy na:
http://firma.um.warszawa.pl/doradztwo-indywidualne-academy_smolna/
http://ybp.org.pl/academy_smolna/
Zapraszają: Miasto Stołeczne Warszawa, Centrum Przedsiębiorczości Smolna, Centrum Kreatywności Targowa, Youth Business Poland
Miejsce
Targowa 56, Warszawa