To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Liczba
  Bądź Szefem, który Potrafi Zbudować Pozytywny Wizerunek!
już niedostępne -

Bądź Szefem, który Potrafi Zbudować Pozytywny Wizerunek!


Posiadasz ogromną wiedzę, ale nie wiesz co zrobić, by ludzie zobaczyli w Tobie eksperta?
Chcesz, by wizerunek Twój i Twojej firmy przyciągał nowych Partnerów Biznesowych i Klientów?
Chcesz pozostać sobą przy zachowaniu zasad dress code?
A może zastanawiasz się co zmienić, by w oczach swojego zespołu być postrzeganym w sposób, w jaki sobie życzysz?
Twoim marzeniem jest budowanie autorytetu już od pierwszego wrażenia?


Na te oraz na wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź podczas 3-godzinnego spotkania. Dowiesz się nie tylko dlaczego ważne jest zachowanie dbałości o swój wizerunek, ale również tego, jak nad nim pracować, by stawał się coraz lepszy, bardziej wiarygodny. Uzmysłowisz sobie, które z Twoich dotychczasowych przekonań i działań sprzyjało pozytywnemu postrzeganiu Twojej osoby, a nad którymi elementami możesz jeszcze popracować.

Warsztaty zostały przygotowane na podstawie pojawiających się pytań i trudnych sytuacji, którym czoła stawiają nasi Klienci, a więc prawdopodobnie i Ty.

Pomogliśmy już setkom firm, skorzystaj z naszego doświadczenia!


Prelegent


KRZYSZTOF WILCZEWSKI

Doradca biznesowy.
Trener biznesu, coach. Rekruter. Od 7 lat pomaga innym w praktycznym rozwoju kompetencji miękkich, sprzedażowych i menadżerskich. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej i Uniwersytetu Gdańskiego.

W branży finansowej i sprzedażowej działa od ponad 14 lat. Współpracował m.in. z największą firmą pośrednictwa finansowego w Polsce pełniąc funkcję Szefa Zespołu Trenerskiego.

Prowadząc projekty doradcze przyświeca mu jeden cel: inspirować do rozwoju, okraszając to entuzjazmem, zaangażowaniem i szczyptą dobrej zabawy. Pasjonat dobrej książki o rozwoju osobistym i aktywności sportowej, szczególnie koszykówki.




Planowana agenda

09.00 - 10.15 I blok szkoleniowy

10.15 - 10.45 Przerwa networkingowa wraz z poczęstunkiem

10.45. - 12.00 II blok szkoleniowy


Spotkanie typu MUST BE!

1.Przekonasz się, że ważne jest nie tylko to, co masz w głowie, ale również to co nosisz na sobie.

2. Poznasz dobre praktyki, sprzyjające budowaniu pozytywnego wizerunku od pierwszego wejrzenia.

3. Dowiesz się co zrobić, by z jednej strony wyglądać profesjonalnie, a z drugiej niebanalnie.

4. Posłuchasz doświadczeń innych przedsiębiorców w zakresie budowania swojego wizerunku.


Proszę zaproś innych Szefów Firm/ Pracowników HR na nasze wydarzenie. Oni i my będziemy Ci wdzięczni!

Partnerzy wydarzenia

Miesięcznik Benefit

Nasi uczestnicy o Akademii:

"Niecodzienne podejście do komunikacji i profesjonalizm w jednym, to słowa które charakteryzują Personie. Dziękuję za możliwość uczestnictwa w Waszych szkoleniach. Szczerze polecam współprace i do zobaczenia!"
- BARTOSZ, WŁAŚCICIEL FIRMY POLIGRAFICZNEJ

"Doskonałość to proces… ciągle uczę się i szukam inspiracji. Dlatego wybrałam szkolenie firmy Personia. Dziękuję!"
- OLGA, PREZES W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

"Szkolenie było świetną odskocznią od codziennych obowiązków, pozwoliło na zrelaksowanie się. Jednocześnie stworzyło możliwość poszerzenia swojej wiedzy."
- PAWEŁ, PREZES ZARZĄDU W BRANŻY TECHNICZNEJ

"Bardzo dobra energia i potencjał grupy. Szkolenie poprowadzone w przyjemnej atmosferze, dobre przykłady, uśmiech i kontakt prowadzącej ze słuchaczami."
- MAGDA, SPECJALISTA HR W BRANŻY FINANSOWEJ

"Wasza otwartość i chęć dzielenia się wiedzą pozytywnie rzucała się w oczy. Prelegentka wykazała się, niełatwą do osiągnięcia, umiejętnością dostosowania do grupy i jej potrzeb. Szkolenie było profesjonalnie zorganizowane. Ponadto ogromną zaletą była atmosfera sprzyjająca nawiązywaniu relacji z Wami i innymi uczestnikami szkolenia."
- AGNIESZKA, ACCOUNT MANAGER W BRANŻY HOTELOWEJ

"Miałam przyjemność uczestniczyć w cyklu szkoleń "Bądź Szefem,który...", które zmieniły mój sposób myślenia w aspekcie zarządzania. Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez firmę PERSONIA to rewelacyjnie zainwestowany czas w rozwój kompetencji firmowych i osobistych."
- AGNIESZKA, PROJECT MANAGER W BRANŻY MEDYCZNEJ

"Bardzo dobra atmosfera i wartościowa wiedza."
- WOJCIECH, DORADCA STRATEGICZNY

"Trudno jest się nudzić na szkoleniach z firmą PERSONIA :) Pierwszy raz w swoim doświadczeniu zawodowym nie czułem upływu czasu na szkoleniu. Organizatorzy szkolenia nie tylko dbają o wysoki poziom merytoryczny spotkania, ale także o dobrą stronę organizacyjną. Dzięki elastycznemu podejściu i świetnemu kontaktowi z uczestnikami nie czuć nudy, a szereg dodatkowych atrakcji sprawia, że szkolenie odbywa się w przyjaznej i pełnej pasji atmosferze. Szczerze polecam!"
- PRZEMYSŁAW, PREZES W BRANŻY IT

"Serdecznie polecam. Szkolenia bardzo rzeczowe i profesjonalne. Konkretne, ambitne, ciekawe w bardzo miłej atmosferze. Byłem już na kilku i zapewne będę na nastepnych. Bo warto. Można wyciągnąć z nich bardzo dużo dla siebie. A pani Marta i Anita są po prostu cudowne. Polecam!"
- WOJCIECH, HEAD PASTRY CHEF/ SZEF PRODUKCJI/ MISTRZ CUKIERNICTWA

"Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu w Gdyni "Bądź szefem, który...". Jestem zauroczona Anią Gałat! Niesamowity kontakt z grupą, poczucie humoru i wiedza. Fajnie zorganizowane. Super inicjatywa i okazja do networkingu. Polecam!"
- EDYTA, WŁAŚCICIEL FIRMY W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ

"Pełen profesjonalizm prowadzących, merytoryczne szkolenia dające praktyczne wsparcie w ważnych dla każdego szefa aspektach rozwoju firmy."
- DOROTA, DYREKTOR PLACÓWKI EDUKACYJNEJ

"Jako uczestnik wielu szkoleń przeprowadzanych dla kierowników potwierdzam profesjonalizm osoby prowadzącej szkolenie (w moim wypadku Anity Leman) oraz merytoryczną wartość treści przekazywanej na szkoleniu."
- JAROSŁAW, KIEROWNIK ZMIANY BANKIETÓW I KONFERENCJI W BRANŻY HOTELARSKIEJ

"Miałam przyjemność brać udział w szkoleniu z serii Bądź Szefem z zakresu negocjacji- jestem bardzo pozytywnie zaskoczona formą szkolenia, która bardzo angażowała do aktywnego uczestnicwa, dyskusji i wymiany doświadczeń! Pani prowadząca Anita Łazuta zadbała o świetną atmosferę, a jej pozytywne nastawienie zastąpiło mi tego dnia poranną kawę :)"
- ALEKSANDRA, FOTOGRAF

"Polecam szkolenia prowadzone przez Personię - przede wszystkim za profesjonalizm, zaangażowanie i indywidualne podejście. Zastanawiające jest, skąd tyle doświadczenia u tak młodych trenerów. Dziękuję !"
- BARTŁOMIEJ, PREZES W BRANŻY IT

"Ciekawe szkolenia i przede wszystkim konkretnie na temat. Polecam."
- JAN, DYREKTOR OPERACYJNY W BRANŻY TSL

"Merytorycznie, a przy tym zabawnie. Dziękuję za warsztaty. Już wyczekuję kolejnych."
- AGATA, AUTORKA BLOGA O TEMATYCE SPORTOWEJ

"Jestem świeżo po szkoleniu "szefem być...". Muszę przyznać, że jestem oczarowana całym spotkaniem i atmosferą. Spotkanie wiele mi uświadomiło i już po zastosowaniu się kilku rad widzę większa skuteczność organizacji i wydajności w pracy :) dziękuje"
- KATARZYNA, DYREKTOR DS. HANDLOWYCH



Zapisując się na to wydarzenie, oświadczasz, że zapoznałeś się z zasadami przetwarzania danych osobowych i informacją o administratorze danych osobowych dostępnymi na www.personia.pl i zrozumiałeś ich treść, a także treść przysługujących ci praw w związku z przetwarzaniem danych. Zrozumiałeś, że wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest dobrowolne, jest jednak niezbędne w celu rejestracji uczestnictwa w wydarzeniu i może być w każdym czasie odwołane. Wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Martę Woźny - Tomczak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Marta Woźny - Tomczak PERSONIA z siedzibą w Gdyni na potrzeby rejestracji uczestnictwa w niniejszym wydarzeniu i weryfikacji listy obecności.

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Elblągu wydarzenia Elbląg