To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bądź Szefem, który jest Mistrzem Komunikacji!
już niedostępne -


Bądź Szefem, który jest Mistrzem Komunikacji!


  • Czy jesteś zadowolony ze swojego kontaktu z podwładnymi (a oni z kontaktu z Tobą)?
  • Czy wiesz jakie komunikaty trafiają prosto w serce Twoich pracowników?
  • Czy potrafisz wzbudzić w nich motywację do działania?
  • Czy wiesz w jaki sposób skutecznie przekazywać im negatywne i trudne informacje?
  • Czy metody, które stosujesz sprawdzają się?

Na te oraz na wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź podczas 3-godzinnego spotkania. Dowiesz się dlaczego ważne jest budowanie indywidualnego przekazu, dopasowanego do osobowości rozmówcy. Poznasz metody efektywnego budowania swojego komunikatu, który wpłynie nie tylko na jakość przekazu, ale również na relację na linii przełożony-podwładny.

To również świetna okazja do podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi przedsiębiorcami i szefami zespołów.


Warsztaty zostały przygotowane na podstawie pojawiających się pytań i trudnych sytuacji, którym czoła stawiają nasi Klienci, a więc prawdopodobnie i Ty. Pomogliśmy już setkom firm, skorzystaj z naszego doświadczenia!


Prelegent


KRZYSZTOF WILCZEWSKI

Doradca biznesowy.
Trener biznesu, coach. Rekruter. Od 7 lat pomaga innym w praktycznym rozwoju kompetencji miękkich, sprzedażowych i menadżerskich. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej i Uniwersytetu Gdańskiego. 

W branży finansowej i sprzedażowej działa od ponad 14 lat. Współpracował m.in. z największą firmą pośrednictwa finansowego w Polsce pełniąc funkcję Szefa Zespołu Trenerskiego.

Prowadząc projekty doradcze przyświeca mu jeden cel: inspirować do rozwoju, okraszając to entuzjazmem, zaangażowaniem i szczyptą dobrej zabawy. Pasjonat dobrej książki o rozwoju osobistym i aktywności sportowej, szczególnie koszykówki.



Planowana agenda

09:00 - 10.15 I blok szkoleniowy

10.15 - 10.45 Przerwa networkingowa wraz z poczęstunkiem

10.45 - 12.00 II blok szkoleniowy


Spotkanie typu MUST BE!

To spotkanie typu MUST BE dla każdego Szefa Firmy czy Managera Zespołu, bo:

1. Dowiesz się jak formułować efektywny i jasny przekaz do swojego zespołu.

2. Dowiesz się jak komunikować się z pracownikami o różnym typie osobowości (a przy okazji dowiesz się jaką osobowość posiadasz Ty!)

3. Dowiesz się jak "opakować" w odpowiednie słowa krytykę i negatywną informację zwrotną.

4. Dowiesz się jak porozumiewać się językiem żyrafy i dlaczego jest on skuteczniejszy od języka szakala.

5. Zobaczysz jak prezentować swoje stanowisko, by wzbudziło oczekiwany efekt w swoim zespole.

6. Posłuchasz doświadczeń innych przedsiębiorców w zakresie budowania autorytetu wśród pracowników.


Proszę zaproś innych Szefów Firm/ Pracowników HR na nasze wydarzenie. Oni i my będziemy Ci wdzięczni !
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc z chęcią przyjmiemy do dwóch osób z danej firmy.

Partnerzy wydarzenia

Miesięcznik Benefit


Nasi uczestnicy o Akademii:

"Niecodzienne podejście do komunikacji i profesjonalizm w jednym, to słowa które charakteryzują Personie. Dziękuję za możliwość uczestnictwa w Waszych szkoleniach. Szczerze polecam współprace i do zobaczenia!"
- BARTOSZ, WŁAŚCICIEL FIRMY POLIGRAFICZNEJ

"Doskonałość to proces… ciągle uczę się i szukam inspiracji. Dlatego wybrałam szkolenie firmy Personia. Dziękuję!"
- OLGA, PREZES W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

"Szkolenie było świetną odskocznią od codziennych obowiązków, pozwoliło na zrelaksowanie się. Jednocześnie stworzyło możliwość poszerzenia swojej wiedzy."
- PAWEŁ, PREZES ZARZĄDU W BRANŻY TECHNICZNEJ


"Bardzo dobra energia i potencjał grupy. Szkolenie poprowadzone w przyjemnej atmosferze, dobre przykłady, uśmiech i kontakt prowadzącej ze słuchaczami."
- MAGDA, SPECJALISTA HR W BRANŻY FINANSOWEJ


"Wasza otwartość i chęć dzielenia się wiedzą pozytywnie rzucała się w oczy. Prelegentka wykazała się, niełatwą do osiągnięcia, umiejętnością dostosowania do grupy i jej potrzeb. Szkolenie było profesjonalnie zorganizowane. Ponadto ogromną zaletą była atmosfera sprzyjająca nawiązywaniu relacji z Wami i innymi uczestnikami szkolenia."
- AGNIESZKA, ACCOUNT MANAGER W BRANŻY HOTELOWEJ

"Miałam przyjemność uczestniczyć w cyklu szkoleń "Bądź Szefem,który...", które zmieniły mój sposób myślenia w aspekcie zarządzania. Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez firmę PERSONIA to rewelacyjnie zainwestowany czas w rozwój kompetencji firmowych i osobistych."
- AGNIESZKA, PROJECT MANAGER W BRANŻY MEDYCZNEJ

"Bardzo dobra atmosfera i wartościowa wiedza."
- WOJCIECH, DORADCA STRATEGICZNY

"Trudno jest się nudzić na szkoleniach z firmą PERSONIA :) Pierwszy raz w swoim doświadczeniu zawodowym nie czułem upływu czasu na szkoleniu. Organizatorzy szkolenia nie tylko dbają o wysoki poziom merytoryczny spotkania, ale także o dobrą stronę organizacyjną. Dzięki elastycznemu podejściu i świetnemu kontaktowi z uczestnikami nie czuć nudy, a szereg dodatkowych atrakcji sprawia, że szkolenie odbywa się w przyjaznej i pełnej pasji atmosferze. Szczerze polecam!"
- PRZEMYSŁAW, PREZES W BRANŻY IT

"Serdecznie polecam. Szkolenia bardzo rzeczowe i profesjonalne. Konkretne, ambitne, ciekawe w bardzo miłej atmosferze. Byłem już na kilku i zapewne będę na nastepnych. Bo warto. Można wyciągnąć z nich bardzo dużo dla siebie. A pani Marta i Anita są po prostu cudowne. Polecam!"
- WOJCIECH, HEAD PASTRY CHEF/ SZEF PRODUKCJI/ MISTRZ CUKIERNICTWA

"Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu w Gdyni "Bądź szefem, który...". Jestem zauroczona Anią Gałat! Niesamowity kontakt z grupą, poczucie humoru i wiedza. Fajnie zorganizowane. Super inicjatywa i okazja do networkingu. Polecam!"
- EDYTA, WŁAŚCICIEL FIRMY W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ

"Pełen profesjonalizm prowadzących, merytoryczne szkolenia dające praktyczne wsparcie w ważnych dla każdego szefa aspektach rozwoju firmy."
- DOROTA, DYREKTOR PLACÓWKI EDUKACYJNEJ

"Jako uczestnik wielu szkoleń przeprowadzanych dla kierowników potwierdzam profesjonalizm osoby prowadzącej szkolenie (w moim wypadku Anity Leman) oraz merytoryczną wartość treści przekazywanej na szkoleniu."
- JAROSŁAW, KIEROWNIK ZMIANY BANKIETÓW I KONFERENCJI W BRANŻY HOTELARSKIEJ

"Miałam przyjemność brać udział w szkoleniu z serii Bądź Szefem z zakresu negocjacji- jestem bardzo pozytywnie zaskoczona formą szkolenia, która bardzo angażowała do aktywnego uczestnicwa, dyskusji i wymiany doświadczeń! Pani prowadząca Anita Łazuta zadbała o świetną atmosferę, a jej pozytywne nastawienie zastąpiło mi tego dnia poranną kawę :)"
- ALEKSANDRA, FOTOGRAF

"Polecam szkolenia prowadzone przez Personię - przede wszystkim za profesjonalizm, zaangażowanie i indywidualne podejście. Zastanawiające jest, skąd tyle doświadczenia u tak młodych trenerów. Dziękuję !"
- BARTŁOMIEJ, PREZES W BRANŻY IT

"Ciekawe szkolenia i przede wszystkim konkretnie na temat. Polecam."
- JAN, DYREKTOR OPERACYJNY W BRANŻY TSL

"Merytorycznie, a przy tym zabawnie. Dziękuję za warsztaty. Już wyczekuję kolejnych."
- AGATA, AUTORKA BLOGA O TEMATYCE SPORTOWEJ

"Jestem świeżo po szkoleniu "szefem być...". Muszę przyznać, że jestem oczarowana całym spotkaniem i atmosferą. Spotkanie wiele mi uświadomiło i już po zastosowaniu się kilku rad widzę większa skuteczność organizacji i wydajności w pracy :) dziękuje"
- KATARZYNA, DYREKTOR DS. HANDLOWYCH



Zapisując się na to wydarzenie, oświadczasz, że zapoznałeś się z zasadami przetwarzania danych osobowych i informacją o administratorze danych osobowych dostępnymi na www.personia.pl i zrozumiałeś ich treść, a także treść przysługujących ci praw w związku z przetwarzaniem danych. Zrozumiałeś, że wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest dobrowolne, jest jednak niezbędne w celu rejestracji uczestnictwa w wydarzeniu i może być w każdym czasie odwołane. Wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Martę Woźny - Tomczak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Marta Woźny - Tomczak PERSONIA z siedzibą w Gdyni na potrzeby rejestracji uczestnictwa w niniejszym wydarzeniu i weryfikacji listy obecności.


Zobacz również:

szkolenia Komunikacja w biznesie Motywacja Relacje biznesowe Relacje międzyludzkie wydarzenia Olsztyn