boomBA #16 (WEBINARIUM) - Jak budować zaufanie i zdrowe relacje na linii klient-zespół?
16 Kwietnia 2020, 18:00-20:00 (Czwartek)
Webinarium,

STOWARZYSZENIE INŻYNIERII WYMAGAŃ serdecznie zaprasza na 16 spotkanie w ramach cyklu: "boomBA - Spotkania Analityków ", tym razem widzimy się w SIECI.
TEMAT : "Jak budować zaufanie i zdrowe relacje na linii klient-zespół?"
OPIS WYSTĄPIENIA:
Praca analityka w projektach IT to wymagająca praca z ludźmi. Metody zbierania czy dokumentowania wymagań najczęściej pomagają jedynie ogarnąć namacalną część pracy. Projekty generują różnego rodzaju konflikty interesów. Warto wiedzieć, jak budować swoją pozycję i zaufanie w zespole projektowym oraz u klienta. Dzięki temu możemy bezproblemowo i skutecznie wykonywać pracę analityka.
Podczas webinaru:
- Opowiem o istotnych mechanizmach budowania zaufania oraz dobrych relacji z zespołem i klientem
- Będą 2 dłuższe sloty Q&A dla Was, abyśmy przerobili Wasze konkretne case'y (zgłoszone w ankiecie lub live podczas webinaru):
- w temacie budowania zaufania do nas jako analityków
- w temacie poprawiania relacji klienta i zespołu technicznego
- Przećwiczymy kwestię oczekiwań poszczególnych interesariuszy i co można z nimi robić na co dzień jako analityk (a czego nie ma sensu robić :)
GRUPA DOCELOWA:
- analitycy biznesowi,
- analitycy systemowi,
- inżynierzy wymagań,
- product ownerzy,
- kierownicy projektów,
- QA
- testerzy,
- oraz wszyscy ci, którzy na co dzień tworzą rozwiązania dla Biznesu.
🏢 MIEJSCE WYDARZENIA: 16 kwietnia (czwartek), godz. 18:00, Aplikacja Zoom (link udostępniamy osobom zarejestrowanym)
18:00-18.10 - Rozpoczęcie wydarzenia, przywitanie
18:10 -19:00 - Prelegent- Jak budować zaufanie i zdrowe relacje na linii klient-zespół?
19:00-20:00 - Q&A, Networking
PRELEGENT

Jestem managerem IT i trenerem o szerokim doświadczeniu technicznym i nieszablonowym sposobie myślenia. Badam i rozwijam metody rozwoju kompetencji, zwłaszcza umiejętności miękkich, które przenoszą się przecież na wszystko, co robimy.
Przez ostatnie 15 lat pracowałem w różnych rolach w firmach IT w Polsce i za granicą, m.in. jako product manager w Google w Zurychu, HR-owiec, trener i analityk biznesowy w software house'ach, specjalista UX, programista. Dzielę się wiedzą i wspieram w rozwoju innych. Zwracam szczególną uwagę na komunikację, sposób pracy z klientem, a także na budowę pozytywnych, zdrowych relacji. Eksploruję metody budowania mistrzostwa poprzez deliberate practice, mentoring i inne narzędzia.