Big Data - bigger opportunities. Conference

28 Kwietnia 2016, 10:00 (Czwartek)

Szkoła Główna Handlowa bud. C, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rejestracja
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Big Data należy do najszybciej rozwijających się dziedzin nauki. Rynek Big Data wart jest miliardy dolarów. Data scientist to jedna z najbardziej przydatnych (i najseksowniejszych) profesji XXI wieku. Dzięki Big Data można walczyć z malarią i hejtem w sieci, przewidywać spadki koniunktury i zmiany klimatyczne. Nawet Chandler Bing z "Przyjaciół" zajmował się zawodowo tematyką Big Data.

Ale tak właściwie... o co chodzi w tym całym BIG DATA, o którym tyle się mówi?

Odpowiedź na to pytanie poznacie podczas konferencji "Big Data - bigger opportunities", organizowanej w tym roku już po raz drugi przez SKN Statystyki.

Tegoroczna edycja konferencji, jednego z najbardziej wyczekiwanych projektów w SGH, odbędzie się w dniach 28-29 kwietnia. Tym razem, poza prelekcjami prowadzonymi przez ekspertów w dziedzinie analizy największych zbiorów danych, uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach, podczas których samodzielnie zmierzą się z zadanym problemem analitycznym.

Założeniem projektu jest przedstawienie tematyki big data na przykładzie konkretnych metod i narzędzi analitycznych, zrealizowanych zadań oraz rozwiązanych problemów. Dbamy o to, by prelekcje poruszały jak najwięcej praktycznych zagadnień i prezentowały zastosowanie big data w najróżniejszych branżach - od IT i telekomunikacyjnej, poprzez konsultingową, bankową i ubezpieczeniową, na energetycznej i FMCG kończąc. 

Agenda wydarzenia:

28 kwietnia - Aula I, bud. C

10:00 - 11:00 - Mateusz Zawisza, Piotr Borowik, SAS Institute Polska

Od danych do decyzji - analityczny cykl życia na platformie SAS

11:10 - 12:10 - Artur Czerwiński, Cisco

Smart Cities - wykorzystanie big data w rozwoju nowoczesnych miast

12:20 - 13:10 - Kamil Żbikowski, Piotr Gawrysiak, mBank

Big Data w mBanku - nieklasyczne metody przetwarzania informacji w bankowości

Przerwa kawowa

14:00 - 15:00 - Marius Zabulionis, Nielsen

Automation of sample design for big data sets in retail measurement

15:10 - 16:10 - Paweł Marcinkowski, Marcin Możejko, PwC Polska

Analityka predykcyjna a osiąganie zakładanych wyników biznesowych

16:20 - 17:20 - Tomasz Brzeziński, Netsprint

When data are really big, czyli o wyższości internetu nad telewizją

17:30 - 18:30 - Konrad Kobylecki, niezależny ekspert

Analityka danych okiem praktyka

29 kwietnia - sala 4d, bud. C

12:00 - warsztat PwC Polska - "Od regresji logistycznej po biznesowy Deep Learning - niech Twoje modele mówią za Ciebie"

Zobacz również:

konferencje Big Data wydarzenia Warszawa