Big Data - bigger opportunities. Conference
28 Kwietnia 2016, 10:00 (Czwartek)
Szkoła Główna Handlowa bud. C, Warszawa Zobacz na mapie

Big Data należy do najszybciej rozwijających się dziedzin nauki. Rynek Big Data wart jest miliardy dolarów. Data scientist to jedna z najbardziej przydatnych (i najseksowniejszych) profesji XXI wieku. Dzięki Big Data można walczyć z malarią i hejtem w sieci, przewidywać spadki koniunktury i zmiany klimatyczne. Nawet Chandler Bing z "Przyjaciół" zajmował się zawodowo tematyką Big Data.
Ale tak właściwie... o co chodzi w tym całym BIG DATA, o którym tyle się mówi?
Odpowiedź na to pytanie poznacie podczas konferencji "Big Data - bigger opportunities", organizowanej w tym roku już po raz drugi przez SKN Statystyki.
Tegoroczna edycja konferencji, jednego z najbardziej wyczekiwanych projektów w SGH, odbędzie się w dniach 28-29 kwietnia. Tym razem, poza prelekcjami prowadzonymi przez ekspertów w dziedzinie analizy największych zbiorów danych, uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach, podczas których samodzielnie zmierzą się z zadanym problemem analitycznym.
Założeniem projektu jest przedstawienie tematyki big data na przykładzie konkretnych metod i narzędzi analitycznych, zrealizowanych zadań oraz rozwiązanych problemów. Dbamy o to, by prelekcje poruszały jak najwięcej praktycznych zagadnień i prezentowały zastosowanie big data w najróżniejszych branżach - od IT i telekomunikacyjnej, poprzez konsultingową, bankową i ubezpieczeniową, na energetycznej i FMCG kończąc.
Agenda wydarzenia:
28 kwietnia - Aula I, bud. C
10:00 - 11:00 - Mateusz Zawisza, Piotr Borowik, SAS Institute Polska
Od danych do decyzji - analityczny cykl życia na platformie SAS
11:10 - 12:10 - Artur Czerwiński, Cisco
Smart Cities - wykorzystanie big data w rozwoju nowoczesnych miast
12:20 - 13:10 - Kamil Żbikowski, Piotr Gawrysiak, mBank
Big Data w mBanku - nieklasyczne metody przetwarzania informacji w bankowości
Przerwa kawowa
14:00 - 15:00 - Marius Zabulionis, Nielsen
Automation of sample design for big data sets in retail measurement
15:10 - 16:10 - Paweł Marcinkowski, Marcin Możejko, PwC Polska
Analityka predykcyjna a osiąganie zakładanych wyników biznesowych
16:20 - 17:20 - Tomasz Brzeziński, Netsprint
When data are really big, czyli o wyższości internetu nad telewizją
17:30 - 18:30 - Konrad Kobylecki, niezależny ekspert
Analityka danych okiem praktyka
29 kwietnia - sala 4d, bud. C
12:00 - warsztat PwC Polska - "Od regresji logistycznej po biznesowy Deep Learning - niech Twoje modele mówią za Ciebie"
Miejsce
Al. Niepodległości 128, Warszawa