Aula 77

15 Marca 2012, 19:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Aula 77
już niedostępne -
Eksperymentalna Aula Polska #77. Zawsze trzymaliśmy się z dala od marketingu jednak teraz robimy wyjątek i tematem Auli będzie “Marketing w Startupie".

Jak to jest z tym marketingiem w Startupach: trudno się "to" robi czy łatwo? Ważne czy nieważne? Własnymi siłami czy ze wsparciem? Opłaca się czy niekoniecznie?

Nasi prelegenci opowiedzą o sukcesach i porażkach, jakich doświadczyli w procesie komunikowania się z rynkiem i budowania wizerunku swoich firm. Dowiemy się także, jak typowe działania podejmowane w tym zakresie przez Startupy wyglądają okiem specjalisty.

Następnie zapraszamy do wysłuchania dyskusji panelowej, w której zadamy sobie pytania: Kiedy Startup dojrzewa na tyle by "wyjść z garażu" i oddać marketing (choćby zęściowo) profesjonalistom i czy profesjonaliści są wystarczająco dojrzali, żeby poradzić sobie z nietypowymi zadaniami? Jak zarządzać tą częścią działań marketingowych, którą zostawimy wewnątrz firmy? 

Dowiemy się też co w marketingu jest ważne dla inwestora? Jakich korzyści oczekuje w efekcie działań które finansuje?


Agenda:
1. Konrad Latkowski - Jak nie straciłem na PR-ze
2. Joanna Majewska - Jak nie robiłyśmy marketingu w startupie
3. Robert Wójcik - Świat według PR-owca
4. Panel: Marketing w Startupie - czy już czas wyjść z garażu?
Uczestnicy:
  • Konrad Latkowski (Manubia.pl),
  • Robert Wójcik (PR-owiec, freelancer),
  • Joanna Majewska (KonkursyKreatywne.pl),
  • Anna Pańczyk (Dyrektor Generalny, Change Communications)
Moderator: Agnieszka Skala (Szkoła Przedsiębiorczości Innovation Nest SPIN)

Po części oficjalnej zapraszamy jak zwykle na pizzę oraz do wspólnych rozmów i networkingu :)


Kiedy: Czwartek 15 marca godzina 19.00
Gdzie: Wydział Mechatroniki PW, ul. A. Boboli 8, Warszawa

Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona. Osoby, które wielokrotnie zapisywały się na nasze spotkania, a później notorycznie się na nich nie pojawiały, będą akceptowane na końcu (jeśli nie wyczerpie się liczba miejsc).

Zobacz również:

imprezy Budowa marki w biznesie Budowanie wizerunku Marketing Startup Strategia marketingowa wydarzenia Warszawa