To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Eksperymentalna Aula Polska #77. Zawsze trzymaliśmy się z dala od marketingu jednak teraz robimy wyjątek i tematem Auli będzie “Marketing w Startupie".
Jak to jest z tym marketingiem w Startupach: trudno się "to" robi czy łatwo? Ważne czy nieważne? Własnymi siłami czy ze wsparciem? Opłaca się czy niekoniecznie?
Nasi prelegenci opowiedzą o sukcesach i porażkach, jakich doświadczyli w procesie komunikowania się z rynkiem i budowania wizerunku swoich firm. Dowiemy się także, jak typowe działania podejmowane w tym zakresie przez Startupy wyglądają okiem specjalisty.
Następnie zapraszamy do wysłuchania dyskusji panelowej, w której zadamy sobie pytania: Kiedy Startup dojrzewa na tyle by "wyjść z garażu" i oddać marketing (choćby zęściowo) profesjonalistom i czy profesjonaliści są wystarczająco dojrzali, żeby poradzić sobie z nietypowymi zadaniami? Jak zarządzać tą częścią działań marketingowych, którą zostawimy wewnątrz firmy?
Dowiemy się też co w marketingu jest ważne dla inwestora? Jakich korzyści oczekuje w efekcie działań które finansuje?
Agenda:
1. Konrad Latkowski - Jak nie straciłem na PR-ze
2. Joanna Majewska - Jak nie robiłyśmy marketingu w startupie
3. Robert Wójcik - Świat według PR-owca
Kiedy: Czwartek 15 marca godzina 19.00
Gdzie: Wydział Mechatroniki PW, ul. A. Boboli 8, Warszawa
Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona. Osoby, które wielokrotnie zapisywały się na nasze spotkania, a później notorycznie się na nich nie pojawiały, będą akceptowane na końcu (jeśli nie wyczerpie się liczba miejsc).
Jak to jest z tym marketingiem w Startupach: trudno się "to" robi czy łatwo? Ważne czy nieważne? Własnymi siłami czy ze wsparciem? Opłaca się czy niekoniecznie?
Nasi prelegenci opowiedzą o sukcesach i porażkach, jakich doświadczyli w procesie komunikowania się z rynkiem i budowania wizerunku swoich firm. Dowiemy się także, jak typowe działania podejmowane w tym zakresie przez Startupy wyglądają okiem specjalisty.
Następnie zapraszamy do wysłuchania dyskusji panelowej, w której zadamy sobie pytania: Kiedy Startup dojrzewa na tyle by "wyjść z garażu" i oddać marketing (choćby zęściowo) profesjonalistom i czy profesjonaliści są wystarczająco dojrzali, żeby poradzić sobie z nietypowymi zadaniami? Jak zarządzać tą częścią działań marketingowych, którą zostawimy wewnątrz firmy?
Dowiemy się też co w marketingu jest ważne dla inwestora? Jakich korzyści oczekuje w efekcie działań które finansuje?
Agenda:
1. Konrad Latkowski - Jak nie straciłem na PR-ze
2. Joanna Majewska - Jak nie robiłyśmy marketingu w startupie
3. Robert Wójcik - Świat według PR-owca
4. Panel: Marketing w Startupie - czy już czas wyjść z garażu?
Uczestnicy:
Po części oficjalnej zapraszamy jak zwykle na pizzę oraz do wspólnych rozmów i networkingu :)
- Konrad Latkowski (Manubia.pl),
- Robert Wójcik (PR-owiec, freelancer),
- Joanna Majewska (KonkursyKreatywne.pl),
- Anna Pańczyk (Dyrektor Generalny, Change Communications)
Po części oficjalnej zapraszamy jak zwykle na pizzę oraz do wspólnych rozmów i networkingu :)
Kiedy: Czwartek 15 marca godzina 19.00
Gdzie: Wydział Mechatroniki PW, ul. A. Boboli 8, Warszawa
Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona. Osoby, które wielokrotnie zapisywały się na nasze spotkania, a później notorycznie się na nich nie pojawiały, będą akceptowane na końcu (jeśli nie wyczerpie się liczba miejsc).
Miejsce
Wydział Mechatroniki, Politechnika Warszawska, sala nr 11
ul. Andrzeja Boboli 8, Warszawa
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
ul. Andrzeja Boboli 8, Warszawa
Termin
15 Marca 2012, 19:00 (Czwartek)