To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Ostatnia w 2011 Aula Polska (15 grudnia) będzie wyjątkowa. W jej trakcie zaprezentowane zostaną wyniki pierwszej fali, pierwszego w Polsce, stałego (odbywającego się co kwartał) badania koniunktury sektora eCommerce.
W trakcie pierwszej prezentacji - Marek Górecki z Grupy Divante opowie, jak wygląda koniunktura w sektorze eCommerce w grudniu 2011. Czy minione 12 miesięcy było dla polskiego eCommerce dobre i, czy nadchodzący 2012 będzie rzeczywiście rokiem kryzysu.
Jako drugą Dagmara Malinowska z Dontpay - opowie o tym czy, i w jaki sposób sklepy internetowe "robią" swój marketing, jakie narzędzia marketingowe właściciele sklepów uważają za najskuteczniejsze i jakie kanały komunikacji z klientem przynoszą ich sklepom największe sukcesy.
Trzecia prezentacja, nietypowo wygłoszona przez dwóch prelegentów - Bartka Rozkrut i Michała Kraus z Empathy- dotyczyć będzie rozwiązań informatycznych stosowanych w polskim eCommerce. Jakie są doświadczenia właścicieli sklepów, jakie funkcjonalności są z punktu widzenia ich doświadczeń współpracy z klientami najważniejsze.
Ostatnią, czwartą prezentację, pokaże Anna Rak z Trusted Shops -dotyczyć będzie ona tego w jaki sposób zdobywać i zwiększać zaufanie polskiego ekonsumenta.
1. Koniunktura na rynku eCommerce AD 2011 - Marek Górecki, Grupa Divante
2. Jak sklepy interentowe robią marketing - Dagmara Malinowska, DontPay
3. Rozwiązania informatyczne w eCommerce - Bartek Rozkrut, Michał Kraus, Empathy
4. Zaufanie polskiego ekonsumenta w liczbach. - Anna Rak, Trusted Shops
Osoby, które wielokrotnie zapisywałysię na nasze spotkania, a później notorycznie się na nich nie pojawiały, będą akceptowane na końcu (jeśli nie wyczerpie się liczba miejsc).
Do zobaczenia na Auli!
Miejsce
Wydział Mechatroniki, Politechnika Warszawska, sala nr 11
ul. Andrzeja Boboli 8, Warszawa
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
ul. Andrzeja Boboli 8, Warszawa
Termin
15 Grudnia 2011, 19:00 (Czwartek)