Programowanie Gier 2D dla iOS

23 Kwietnia 2021, 09:30 (Piątek) - 25 Kwietnia 2021, 15:30 (Niedziela)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Udział w szkoleniu
już niedostępne 2 214,00 zł -
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SZKOLENIU

Dowiedz się jak wykrzesać z frameworków SpriteKit, i GameplayKit maksimum możliwości. W trakcie trzech dni szkolenia zaprojektujesz pełną grę 2D, która będzie aktywnie wykorzystywała dobre wzorce projektowe z GameplayKIT, włączając w to elementy SI wykorzystywane w grach. Gra używać będzie dostępnego w SpriteKit silnika fizycznego.

  • 3 dni szkolenia z profesjonalnym trenerem
  • Materiały dydaktyczne on-line
  • Praktyczne przykłady i zadania
  • Wsparcie trenera po szkoleniu


PO UKOŃCZENIU KURSU UCZESTNICY BĘDĄ
  • Wiedzieć, jak używać Xcode do pisania kodu Swift w grach mobilnych
  • Znać zasady pracy z frameworkiem SpriteKit
  • Znać zasady wykorzystania algorytmów i narzędzi z frameworku GameplayKit

OSOBY, DO KTÓRYCH SKIEROWANE JEST TO SZKOLENIE
  • Programiści
  • Architekci oprogramowania
  • Konsultanci ds. technologii

WYMAGANIA WSTĘPNE
  • Podstawowe wiadomości dostępne w artykułach "Wstęp do programowania urządzeń Apple" i "App Store dla developera"
  • Znajomość podstawowych koncepcji programistycznych (w tym zmienne, logika, klasy, obiekty, napisy)
  • Znajomość podstaw języka Swift (lub ukończenie szkolenia Development in Swift 4)

KTO PROWADZI TO SZKOLENIE?

Szkolenie prowadzone jest przez Certyfikowanego Trenera Apple i praktyka z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu aplikacji na urządzenia z systemem iOS.



PLAN SZKOLENIA

DZIEŃ 1
Podstawy SpriteKit
9:30 - 16:30

  • Projektowanie gry
    • Grafika w SpriteKit
    • Elementy UX w SpriteKit
    • Pozycjonowanie elementów SpriteKit
    • Sceny i praca z nimi
    • SpriteKit a UIKit
  • Scena gry
    • Obiekty gry i ich identyfikacja
    • Animacje w SpriteKit
    • Tworzenie elementów programistycznie i z wykorzystaniem edytora
    • Tworzenie subklas klas SpriteKit
  • Akcje SpriteKit
    • Wykonywanie akcji dla obiektów na scenie
  • Interakcje użytkownika
    • Funkcje obsługi dotyku
    • Multitouch
  • Symulacja fizyki
    • Fizyka w SpriteKit
    • Ciała i maski
    • Zachowanie elementów
    • Interakcje między elementami
DZIEŃ 2
8:30 - 16:30
  • Efekty
    • Efekty świetlne w SpriteKit
    • Efekty cząsteczkowe w SpriteKit
  • Multimedia
    • Dźwięk i multimedia w grze
    • Podstawy użycia dźwięku
    • Korzystanie z zasobów multimedialnych
    • App Slicing
    • Formaty multimedialne i graficzne
  • Podstawy logiki gry
    • Workflow aplikacji
    • Wprowadzenie do GameplayKit
    • Maszyna stanów gry
DZIEŃ 3
8-30 - 15:30
  • Podstawy sztucznej inteligencji w grze (GameplayKit)
    • Projektowanie logiki gier
    • Encje i komponenty
    • Agenty, cele i zachowania
    • Algorytmy SI w GameplayKit
    • Algorytmy grafowe w GameplayKit
    • Algorytmy decyzyjne w GameplayKit

TWÓJ TRENER:

Imagedr Błażej Zyglarski - Autoryzowany Trener Apple (Swift)

Od lat pasjonat technologii mobilnych. Autor dziesiątek aplikacji dla systemów iOS, tvOS i watchOS. Wykładowca na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktykujący deweloper iOS. Współzałożyciel Asuri Solutions.

Swift_4_image



CO ZAPEWNIAMY W RAMACH SZKOLENIA?
  • Organizację szkolenia oraz zapewnienie profesjonalnego trenera
  • Materiały dydaktyczne odpowiednie do określonego poziomu
  • Catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia

CZEGO POTRZEBUJESZ?
  • Komputer z systemem macOS Mojave lub nowszym
  • Xcode 10 lub nowsze
  • Mile widziane urządzenie typu iPad lub iPhone do testowania gry

Sprawdź to i inne nasze szkolenia.
Więcej szczegółów na stronie www.asuri.pl.




Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Toru