Komunikacja marketingowa w modzie. Cykl Spotkań agencji ALIGANZA i uczelni VIAMODA
26 Lutego 2020, 10:30-12:30 (środa)
Mindspace, Warszawa Zobacz na mapie
- Wykład będzie dotyczył kluczowych aspektów mody odpowiedzialnej, wpisanej w ideę produkcji zrównoważonej.
- Wyjaśniona zostanie istota problemów związanych z surowcami, materiałami i procesami produkcji odzieży.
- Położony będzie szczególny nacisk na właściwe rozumienie rozwoju nowoczesnych technologii wytwarzania tekstyliów i ubiorów, z podkreśleniem ich rzeczywistych wad i zalet.
- Pokazane będą częste błędy w opisach i komunikowaniu produktów mody, które są niekiedy sprzeczne z obowiązującym prawem, a często nie sięgają istoty zagadnienia lub wręcz wprowadzają w błąd.
- Pod hasłem "modne bzdury" zdemaskowane zostaną obiegowe, fałszywe opinie o wybranych produktach, surowcach i materiałach odzieżowych.
To już czwarty otwarty wykład w ramach cyklu spotkań KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W MODZIE organizowanego przez agencję ALIGANZA i uczelnę VIAMODA oraz ekspertów, którzy stosują teorię w praktyce już od dwóch dekad, pracując dla największych globalnych i lokalnych marek.
Plan wykładu:
10:30 - 11:00 Rejestracja gości
11:00 - 12:30 "Moda odpowiedzialna i odpowiedzialnie o modzie - czyli jak tworzyć z pełną świadomością istoty rzeczy treść komunikatów o produktach mody, wpisanych w ideę sustainability fashion?" wykład poprowadzi dr inż. Marzanna Lesiakowska-Jabłońska, Prorektor ds. dydaktycznych VIAMODA.
12:30 Zakończenie wykładu, networking
Do kogo skierowane są Spotkania:
- Do osób, które już pracują w branży mody czy lifestyle lub chciałyby podjąć w nich pracę
- Do osób, które chciałyby założyć firmę w branży mody i zbudować strategię komunikacji i wizerunkową
- Do osób, pracujących w branżach pokrewnych, które są zainteresowane współpracą z branżą mody i chcą lepiej zrozumieć mechanizmy w niej działające i bieżącą rzeczywistość
- Do pracowników agencji: pr-owych, reklamowych i kreatywnych
Co możemy Wam obiecać?
Cykl Spotkań opiera się na kompleksowym programie w obszarze budowania strategii wizerunkowej i komunikacyjnej w sektorze mody, uwzględniającym aspekty praktyczne
- Cykl Spotkań to wymiana wiedzy, doświadczeń i networking
- Każdy wykład poprowadzony zostanie przez eksperta praktyka z wieloletnim doświadczeniem
- Goście będą mieć możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji
- Pozytywną i kameralną atmosferę spotkania
- Dyplom zaświadczający o udziale w spotkaniach (dla Uczestników wszystkich spotkań)
Partner strategiczny: VIAMODA
Patroni wydarzenia: Akademia Leona Koźmińskiego, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Prowly, KERRIS, MINDSPACE, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów