Startujesz z firmą i marketing jawi Ci się jak droga przez mękę albo zwyczajnie zastanawiasz się jak się do tego zabrać?
Na szkoleniu poznasz narzędzia i kluczowe zasady, które można będzie od razu wykorzystać w praktyce.
Czego możesz się spodziewać❓
✅Konkretów - wszystko o czym mówimy, to sprawdzone metody z powodzeniem wdrożone w wielu organizacjach
✅Case study - przykładów wdrożeń i efektów jakich należy się spodziewać
✅Praktyki - prelekcje są prowadzone przez doświadczonych praktyków marketingu
O czym mówimy?
✅Strategia marki oparta o archetypy - czym są archetypy w marketingu i jak mogą wpłynąć na Twój biznes?
✅Inbound Marketing - czym jest i czy jest Ci potrzebne?
✅Marketing analityczny - jak dane i potencjał big data może wpłynąć na decyzje strategii marketingowej organizacji?
✅Narzędzia - darmowe i płatne rozwiązania, którą pomagają osiągać cele biznesowe
Dlaczego warto poświęcić czas na to szkolenie?
Bo możesz mieć świetny pomysł i kapitalny produkt, ale jeśli go nie sprzedaż to go zaorasz. Firma (startup) aby przetrwać musi sprzedawać. W tym celu pomocnym narzędziem jest marketing. Stereotyp marketingu, to "kłamstwo" i "manipulacja". Dziś to zbiór narzędzi, pomagających trafić z przekazem tylko do potencjalnego targetu, który może być Twoim klientem. Szkolenie będzie miało dwie części, poświęcone
✅Archetypom marki
✅Inbound Marketingowi.
Po co Ci archetyp marki?
Wybór i rozwój silnego archetypu pozwala zminimalizować element subiektywizmu w ocenie kreacji i komunikacji marki, oraz istotnie zmniejsza wydatki przeznaczone na badania konsumenckie. Jest to także doskonałe narzędzie do skutecznej komunikacji z agencją marketingową obsługującą Klienta.
Po co Ci inbound marketing?
W tej filozofii podmiotem jest klient, a nie marketer. Marka nie sprzedaje, nie reklamuje się, nie manipuluje, ale... rozwiązuje problemy klienta i wskazuje kierunek działania. Poprzez spójny przekaz marketingowy z "klientocentryzmem" na czele, to właśnie klient, sam chce się skontaktować z handlowcem, by kupić jego produkt lub usługę, by ta rozwiązała problem.
Harmonogram
11:15 - 11:30 Dlaczego Archetypy są standardem w globalnymi zarządzaniu markami?
11:15 - 12:30 Wstęp do Archetypów w marketingu
11:30 - 11:45 PRZERWA
11:45 - 12:0012 Archetypów - jak je rozpoznać?
12:00 - 12:15 Cel Archetypu
12:15 - 12:20 Moce Archetypu
12:20 - 12:30 Obawy Archetypu
12:30 - 12:45 Język Archetypów
12:45 - 13:00 Wytyczne graficzne (kolory, fonty, style graficzne, przykładowe motywy) - przykłady
13:00 - 13:15 Wytyczne dotyczące projektu logotypu - przykłady
13:15 - 13:30 Ćwiczenia z rozpoznawania Archetypów
13:30 - 13:45 PRZERWA
13:45 - 14:00 Czym jest Inbound Marketing
14:00 - 14:15 Lejek sprzedażowy i jego sens
14:15 - 14:30 Digital Body Language - czym jest i jak korzystać z danych
14:30 - 15:00 Metody pozyskiwania danych na blogu
15:00 - 15:20 Content marketing - skąd czerpać wiedzę, inspirację, trendy?
15:20 - 15:45 Czym jest marketing automation?
15:45 - 16:00 Segmentacja kontaktów - dlaczego jest ważna?
Startujemy o godz. 11:15 w sali 007 w budynku d-21 (CWINT) w dniu 12 grudnia br.
Szkolenie jest bezpłatne. Konieczna jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.
Miejsce
pl. Grunwaldzki 11, Wrocław
Termin
Organizator
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Politechniki Wrocławskiej
Ul. Na Grobli 12 bud. L-3 pok. 0.2150-377 Wrocław
Telefon: 71 320 44 21