Wielkie Piwo Między Projektami

31 Stycznia 2020, 17:30 (Piątek)

Novotel Wroclaw Centrum, Wrocław Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Temat panelu " Kompetencje, których będziemy wymagali od managerów w niedalekiej przyszłości" Panel Dyskusyjny

Temat panelu " Kompetencje, których będziemy wymagali od managerów w niedalekiej przyszłości"

dostępnych: 47

już niedostępne 79,00 zł -
Manager: początek, czyli narzędzia na drogę RT1 Marek Bugiel

Manager: początek, czyli narzędzia na drogę

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Naucz się i oducz się, czyli praktyczne porady dla managera RT2 Kamila Słowik

Naucz się i oducz się, czyli praktyczne porady dla managera

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Deleguj... jak to łatwo powiedzieć RT3 Paweł Bochnowski

Deleguj... jak to łatwo powiedzieć

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Jak budować produkty i dostarczać usługi, które klienci kochają przy wykorzystaniu Fit-For-Purpose RT4 Radosław Orszewski

Jak budować produkty i dostarczać usługi, które klienci kochają przy wykorzystaniu Fit-For-Purpose

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Twój Osobisty Bullshit Detector: erystyka, czyli jak nie dać się wpuścić w maliny RT5 Igor Mroz

Twój Osobisty Bullshit Detector: erystyka, czyli jak nie dać się wpuścić w maliny

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Design Thinking, czyli jak nie przepalać milionów złotych RT6 Gabi Czesak

Design Thinking, czyli jak nie przepalać milionów złotych

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Jak przejąć kontrolę nad swoim rozwojem w świecie projektów RT7 Grzegorz Szałajko

Jak przejąć kontrolę nad swoim rozwojem w świecie projektów

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Jak pogodzić ogień z lodem, czyli EVM nie tylko w tradycyjnych projektach RT8 Łukasz Paluszkiewicz

Jak pogodzić ogień z lodem, czyli EVM nie tylko w tradycyjnych projektach

dostępnych: 2

już niedostępne 79,00 zł -
Jak reagować na negatywne opinie klientów, by wykorzystać je na swoją korzyść RT9 Monika Kutowska

Jak reagować na negatywne opinie klientów, by wykorzystać je na swoją korzyść

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
User story mapping krok po kroku RT10 Marta Soja

User story mapping krok po kroku

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Jakie emocje rządzą pracą zespołu RT11 Sylwia Dąbrowska

Jakie emocje rządzą pracą zespołu

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Ekstremalna komunikacja, czyli doświadczenie Navy Seales, które pomogą Ci w prowadzeniu zespołu RT12 Paulina Gawlicka

Ekstremalna komunikacja, czyli doświadczenie Navy Seales, które pomogą Ci w prowadzeniu zespołu

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Przewaga porządku nad chaosem, czyli jak wspólnie z zespołem stworzyć strategie marketingową RT13 Marta Bulba

Przewaga porządku nad chaosem, czyli jak wspólnie z zespołem stworzyć strategie marketingową

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Content marketing i PR dla SaaS, tech i B2B - jak działać na rynkach zagranicznych RT14 Kinga Odziemek

Content marketing i PR dla SaaS, tech i B2B - jak działać na rynkach zagranicznych

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Narzędzia badające gotowość organizacji do zarządzania zmianą RT15 Mirosław Dąbrowski

Narzędzia badające gotowość organizacji do zarządzania zmianą

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Narzędzia wspierające prowadzenie małej i średniej firmy RT16 Tomasz Kopczyński

Narzędzia wspierające prowadzenie małej i średniej firmy

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Pętla skutecznej sprzedaży online Twojego produktu RT17 Krzysztof Czyżykiewicz

Pętla skutecznej sprzedaży online Twojego produktu

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Jak rozwinąć firmę od 0 do 100 zatrudnionych osób RT18 Maciej Szott

Jak rozwinąć firmę od 0 do 100 zatrudnionych osób

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Konstruktywna komunikacja w rozwiązywaniu problemów projektowych RT19 Tomek Feliksik

Konstruktywna komunikacja w rozwiązywaniu problemów projektowych

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Instrukcja obsługi zespołu, czyli skuteczna współpraca i komunikacja RT20 Radosław Wyrzykowski

Instrukcja obsługi zespołu, czyli skuteczna współpraca i komunikacja

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Dobre praktyki tworzenia wizji produktu, który kochają klienci RT21 Magdalena Mazur-Milewska

Dobre praktyki tworzenia wizji produktu, który kochają klienci

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
UX w małej i średniej firmie - czy to się przekłada na biznes? RT 22 Bogumiła Sobiczewska

UX w małej i średniej firmie - czy to się przekłada na biznes?

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Rekrutacja managera - jak się przygotować do procesu i na co zwrócić uwagę RT23 Marta Kozak

Rekrutacja managera - jak się przygotować do procesu i na co zwrócić uwagę

dostępnych: 1

już niedostępne 79,00 zł -
Jakie są kluczowe role w zarządzaniu zmianą i czy PM może być change managerem na swoim projekcie? RT24 Krzysztof Ogonowski

Jakie są kluczowe role w zarządzaniu zmianą i czy PM może być change managerem na swoim projekcie?

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Dekonstrukcja biznesu, który pozyskał w pierwszym roku 1300 Klientów B2B,czyli w 90 minut budujemy firmę i jej sprzedaż RT25 Maciej Drzewiecki

Dekonstrukcja biznesu, który pozyskał w pierwszym roku 1300 Klientów B2B,czyli w 90 minut budujemy firmę i jej sprzedaż

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane
Wódz plemienia, czyli jak zarządzać zespołami w metodzie TRIBE RT26 Grzegorz Bandurowski

Wódz plemienia, czyli jak zarządzać zespołami w metodzie TRIBE

dostępnych: 1

już niedostępne 79,00 zł -
High-Quality Customer Contact, czyli najpierw buduj relacje, potem podpisuj umowy RT27 Marcin Stanisławski

High-Quality Customer Contact, czyli najpierw buduj relacje, potem podpisuj umowy

dostępnych: 0

Wyprzedane 79,00 zł Wyprzedane

🔥🔥 EDYCJA JUBILEUSZOWA 🔥🔥

Spotkanie nie tylko dla osób zarządzających projektami ponieważ poruszamy tematy biznesowe z wielu perspektyw.
Wydarzenie ma trzy główne cele:
💎 zainspirować i pokazać konkretne narzędzia
💎 stworzyć przestrzeń do wymiany doświadczeń
💎 efektywny networking i nowe kontakty biznesowe

"Piwo Między Projektami" to czas, w którym wymieniamy się wiedzą z poprowadzonych projektów i realizowanych biznesów, uczymy się warsztatu zarządzania i nawiązujemy nowe kontakty. Biorąc udział w warsztatowej sesji round tables masz możliwość nauczenia się konkretnych narzędzi od praktyków w swoich dziedzinach. To wszystko w weekendowej luźnej atmosfery, towarzystwie ciekawych osób oraz napojów chłodzących, które wspierają networking 🍺🍺🍺
Wszystkie informacje znajdziecie na stronie: https://indeed.best/wydarzenia/piwo-miedzy-projektami/

⚡⚡ AGENDA ⚡⚡

17:30 - 18:00 Moderowany networking 🗣👥
18:00 - 19:30 SALA I - warsztatowe Round Tables 🛠
18:00 - 19:30 SALA II - panel dyskusyjny 😎
19:30 - 20:00 przerwa na organizacje i piwo 🍺
20:00 - 21:15 Janina Bąk & Paweł Tkaczyk
21:15 - 02:00 After Party

Uczestnicy mogą wybrać panel dyskusyjny lub miejsce w sesji round tables. 
Na koniec wydarzenia Janina Bąk i Paweł Tkaczyk wystąpią przed wszystkimi na wspólnej sali.

🍺🍺 ZASADY ROUND TABLES 🍺🍺
- rozmowy trwają 90 minut
- 6 uczestników wydarzenia przy stoliku
- możliwość wybrania tylko jednego tematu

🍺🍺🍺 TEMATY ROUND TABLES 🍺🍺🍺

- Marek Bugiel - Manager: początek, czyli narzędzia na drogę
- Kamila Słowik - Naucz się i oducz się, czyli praktyczne porady dla managera
- Paweł Bochnowski - Deleguj... jak to łatwo powiedzieć
- Radosław Orszewski - Jak budować produkty i dostarczać usługi, które klienci kochają przy wykorzystaniu Fit-For-Purpose
- Igor Mróz - Twój Osobisty Bullshit Detector: erystyka, czyli jak nie dać się wpuścić w maliny
- Gabi Czesak - Design Thinking, czyli jak nie przepalać milionów złotych
- Grzegorz Szałajko - Jak przejąć kontrolę nad swoim rozwojem w świecie projektów
- Łukasz Paluszkiewicz - Jak pogodzić ogień z lodem, czyli EVM nie tylko w tradycyjnych projektach
- Marta Soja - User story mapping krok po kroku
- Sylwia Dąbrowska - Jakie emocje rządzą pracą zespołu
- Paulina Gawlicka - Ekstremalna komunikacja, czyli doświadczenie Navy Seales, które pomogą Ci w prowadzeniu zespołu
- Marta Bulba - Przewaga porządku nad chaosem, czyli jak wspólnie z zespołem stworzyć strategie marketingową
- Monika Kutowska - Jak reagować na negatywne opinie klientów, by wykorzystać je na swoją korzyść
- Mirosław Dąbrowski - Narzędzia badające gotowość organizacji do zarządzania zmianą
- Tomasz Kopczyński - Narzędzia wspierające prowadzenie małej i średniej firmy
- Kinga Odziemek - Content marketing i PR dla SaaS, tech i B2B - jak działać na rynkach zagranicznych
- Krzysztof Czyżykiewicz - Pętla skutecznej sprzedaży online Twojego produktu
- Maciej Szott - Jak zbudowałem firmę od 0 do 100 zatrudnionych pracowników
- Tomek Feliksik - Konstruktywna komunikacja w rozwiązywaniu problemów projektowych
- Radosław Wyrzykowski - Instrukcja obsługi zespołu, czyli skuteczna współpraca i komunikacja
- Magdalena Mazur-Milewska - Dobre praktyki tworzenia wizji produktu, który kochają klienci
- Bogumiła Sobiczewska - UX w małej i średniej firmie - czy to się przekłada na biznes?
- Marta Kozak - Rekrutacja managera - jak się przygotować do procesu i na co zwrócić uwagę
- Krzysztof Ogonowski - Jakie są kluczowe role w zarządzaniu zmianą i czy PM może być change managerem na swoim projekcie?
- Maciej Drzewiecki - Dekonstrukcja biznesu, który pozyskał w pierwszym roku 1300 Klientów B2B, czyli w 90 minut budujemy firmę i jej sprzedaż
- Grzegorz Bandurowski - Wódz plemienia, czyli jak zarządzać zespołami w metodzie TRIBE
- Marcin Stanisławski - High-Quality Customer Contact, czyli najpierw buduj relacje, potem podpisuj umowy.

Zobacz również:

konferencje wydarzenia Wrocław