Inspirujący warsztat HUMAN ORIENTED AI w ramach Master Class Digital Champions
31 Stycznia 2020, 10:00 (Piątek)
Warsztat przeznaczony jest dla osób które podejmują decyzję o wdrożeniu innowacji biznesowych wykorzystujących nowoczesne technologie w obszarach takich jak marketing, sprzedaż, rozwój produktów, efektywność operacyjna. Skorzystają z niego również osoby odpowiedzialne za projektowanie takich rozwiązań - ich architektury biznesowej, koncepcji realizacji i integracji z istniejącymi w firmie rozwiązaniami automatyzacji procesów i usług.
Pomożemy uczestnikom ocenić, w których obszarach funkcjonowania ich organizacji warto zastosować rozwiązania z kategorii HUMAN ORIENTED AI. Omówimy i przeanalizujemy wspólnie z uczestnikami potencjał jaki oferują one dla transformacji relacji z klientami, wzbogacenia produktów i usług, zwiększenia produktywności pracy kognitywnej oraz pracy zespołowej.
Uczestnicy będą również mogli ocenić i przedyskutować wyzwania związane z zastosowaniem rozwiązań HUMAN ORIENTED AI, oraz kompetencji niezbędnych dla ich właściwego zaprojektowania, zbudowania i wdrożenia.
Definicja SI zorientowanej na użytkownika (Human Oriented AI, HOAI)
- Główne aspekty SI zorientowanej na użytkownika (HOAI) i jej pozycjonowanie wśród innych klas zastosowań SI.
- Główne wzorce zastosowań HOAI: Chatboty, Wirtualni Asystenci, Doradcy, Ko-boty, Inteligentne agregatory usług (Smart Hubs).
- Autonomiczne urządzenia i usługi.
- Przykłady innowacji w obszarze HOAI.
Aspekty psychologiczne i ekonomiczne cyfrowej transformacji pracy ludzkiej
- Jakie są "twarde" przesłanki za cyfrową transformacją ludzkiej pracy?
- Szanse i wyzwania ludzkiej pracy w świecie wirtualnym i fizycznym.
- Cyfrowa transformacja pracy - perspektywa kluczowych interesariuszy zmiany.
- Psychologiczne aspekty relacji człowiek-maszyna oraz ich wpływ na praktyki projektowania rozwiązań oraz ich wartość biznesową.
Wdrażanie HOAI - warsztat I stadium przypadku
- Praktyczny pokaz procesu tworzenia agenta cyfrowego z wykorzystaniem dostępnym platform i technologii.
- Studium przypadku realnego rozwiązania (produktu) klasy HOAI - cyfrowy współpracownik w kontekście krytycznych procesów biznesowych.
Mapa rozwoju SI zorientowanej na użytkownika
- Przegląd możliwości SI których komercjalizacji możemy oczekiwać w bliskiej przyszłości. Co może się zdarzyć, kiedy to nastąpi i co o tym może zdecydować?