Marka to kultura- impulsy do tworzenia kultury organizacji

5 Lutego 2020, 10:00-12:00 (środa)

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Udział w wykładzie jest bezpłatny Rejestracja

Udział w wykładzie jest bezpłatny

Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym wykładzie Grzegorza Kossona. 

Podczas wykładu zmienimy optykę patrzenia na markę, która dotąd była rozumiana jako komunikacja zewnętrzna. My przedstawimy markę jako kulturę, a komunikację tylko jako wypadkową i jej fragment.

Na tym spotkaniu zajmiemy się 8 impulsami i wymiarami ważnymi w tworzeniu, odkrywaniu i kultywowaniu kultury:


  • Tożsamość marki - kultura jako transfer wartości marki 
  • Storytelling a kultura organizacji 
  • Rola słuchania w odkrywaniu kultury 
  • Przestrzeń a kultura organizacji 
  • Kulturotwórcze miary sukcesu i wyznaczania celów 
  • Własne rytuały budujące kulturę 
  • Co sprawia, że zespoły są optymalne? 
  • Zmiana organizacji - amerykańska lekcja z Iraku

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa