To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Uczestnicy
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

ARTONOMIA to nowy projekt edukacyjny poznańskiej Fundacji Uniwersytetu Ekonomicznego! Zapraszamy artystów, twórców, animatorów i kadry kultury, by podniosły swoje zawodowe kompetencje oraz rzeszę ekonomistów, bankowców, finansistów, którzy chcieliby poznać świat sztuki, mecenatu artystycznego i kolekcjonerstwa. W programie warsztaty, szkolenia i spotkania z ciekawymi osobami, praktykami wielu dziedzin.

ARTONOMIA to forma dialogu ujęta w Laboratoria podzielone na bezpłatne warsztaty i szkolenia, mnóstwo praktycznej i aktualnej wiedzy. Organizatorem jest Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Głównymi partnerami: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM w Kaliszu. ARTONOMIA współfinansowana jest ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.

Więcej szczegółów http://fundacjauep.pl/news/2019/20190919.html, https://www.facebook.com/fundacjauep/

Prosimy o punktualne przybycie na warsztaty.

Liczba miejsc jest ograniczona i zależy nam, aby dobrze wykorzystać szansę dla każdej chętnej osoby, dlatego prosimy o poinformowanie najpóźniej na 3 dni przed planowanym warsztatem o swojej nieobecności, abyśmy mogli przekazać wolne miejsce osobie z listy rezerwowej.

10 października 2019, godz.11.30-13.00

Agnieszka Hała "Komunikacja i promocja - skuteczne sposoby autoprezentacji i informowania o własnej działalności i projektach artystycznych. Artysta jako marka - istota budowania wizerunku w mediach"

Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM w Kaliszu

 ul. Nowy Świat 28-30, Kalisz, sala numer E 344

Warsztaty dostarczą kompleksowej wiedzy, jak budować swój artystyczny wizerunek zarówno w sieci, za pomocą mediów społecznościowych, jak i w osobistych kontaktach, ale także jak zidentyfikować swoich odbiorców i stworzyć plan komunikacji marki własnej, by następnie skutecznie ją promować i opowiadać związane z nią historie w kreatywny i interesujący sposób. Poruszymy praktyczne zagadnienia: jak budować strategię promocyjną, jak się komunikować i jakich mediów użyć, aby dotrzeć do szerokiego grona.

Agnieszka Hała - jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierunek Handel i Marketing oraz studiów podyplomowych "Design management". Od 20 lat zajmuje się budowaniem strategii komunikacji oraz operacyjnym wykorzystaniem narzędzi PR i promocji, zarówno w środowisku off-line i on-line. Odpowiadała za koncepcyjną i wdrożeniową stronę kampanii marketingowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, pracowała i pracuje dla agencji reklamowych, obecnie w zakresie zarządzania kontentem, optymalizacji treści pod SEM i prowadzenia profili w ramach kanałów social media. Od 10 lat zajmuje administracyjną stroną konkursu na plakat. Dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu pełni również rolę producentki wystaw i wydarzeń artystycznych. Ma doświadczenie w prowadzeniu wykładów dla studentów UEP oraz w ramach programów dla młodzieży szkolnej i seniorów.


Podanie danych osobowych w celu rejestracji ma charakter dobrowolny - osoba, której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania, jednak ich niepodanie uniemożliwia jej zapisanie się na warsztaty. Administratorem danych osobowych jest Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ul. Towarowa 53, pok. 10, 61-896 Poznań.

Zobacz również:

szkolenia Sztuka Zarządzanie projektami wydarzenia Kalisz