ARTONOMIA Agnieszka Hała "Komunikacja i promocja - skuteczne sposoby autoprezentacji i informowania o własnej działalności i projektach artystycznych. Artysta jako marka - istota budowania wizerunku.
19 Października 2019, 12:00-14:00 (Sobota)
ARTONOMIA to nowy projekt edukacyjny poznańskiej Fundacji Uniwersytetu Ekonomicznego! Zapraszamy artystów, twórców, animatorów i kadry kultury, by podniosły swoje zawodowe kompetencje oraz rzeszę ekonomistów, bankowców, finansistów, którzy chcieliby poznać świat sztuki, mecenatu artystycznego i kolekcjonerstwa. W programie warsztaty, szkolenia i spotkania z ciekawymi osobami, praktykami wielu dziedzin.
ARTONOMIA to forma dialogu ujęta w Laboratoria podzielone na bezpłatne warsztaty i szkolenia, mnóstwo praktycznej i aktualnej wiedzy. Organizatorem jest Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Głównymi partnerami: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM w Kaliszu. ARTONOMIA współfinansowana jest ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.
Więcej szczegółów http://fundacjauep.pl/news/2019/20190919.html, https://www.facebook.com/fundacjauep/
Prosimy o punktualne przybycie na warsztaty.
Liczba miejsc jest ograniczona i zależy nam, aby dobrze wykorzystać szansę dla każdej chętnej osoby, dlatego prosimy o poinformowanie najpóźniej na 3 dni przed planowanym warsztatem o swojej nieobecności, abyśmy mogli przekazać wolne miejsce osobie z listy rezerwowej.
19 października 2019, godz. 12.00-14.00
Agnieszka Hała "Komunikacja i promocja - skuteczne sposoby autoprezentacji i informowania o własnej działalności i projektach artystycznych. Artysta jako marka - istota budowania wizerunku w mediach"
sala 4.1 Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ul. Towarowa 55, Poznań
Warsztaty dostarczą kompleksowej wiedzy, jak budować swój artystyczny wizerunek zarówno w sieci, za pomocą mediów społecznościowych, jak i w osobistych kontaktach, ale także jak zidentyfikować swoich odbiorców i stworzyć plan komunikacji marki własnej, by następnie skutecznie ją promować i opowiadać związane z nią historie w kreatywny i interesujący sposób. Poruszymy praktyczne zagadnienia: jak budować strategię promocyjną, jak się komunikować i jakich mediów użyć, aby dotrzeć do szerokiego grona.
Agnieszka Hała - jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierunek Handel i Marketing oraz studiów podyplomowych "Design management". Od 20 lat zajmuje się budowaniem strategii komunikacji oraz operacyjnym wykorzystaniem narzędzi PR i promocji, zarówno w środowisku off-line i on-line. Odpowiadała za koncepcyjną i wdrożeniową stronę kampanii marketingowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, pracowała i pracuje dla agencji reklamowych, obecnie w zakresie zarządzania kontentem, optymalizacji treści pod SEM i prowadzenia profili w ramach kanałów social media. Od 10 lat zajmuje administracyjną stroną konkursu na plakat. Dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu pełni również rolę producentki wystaw i wydarzeń artystycznych. Ma doświadczenie w prowadzeniu wykładów dla studentów UEP oraz w ramach programów dla młodzieży szkolnej i seniorów.
Miejsce
ul. Towarowa 55, Poznań