PR się opłaca I Posłuchaj PRowcu drogi, oto skutecznego podcastowania wymogi
9 Grudnia 2019, 18:00 (Poniedziałek)
Podcasting dość szybko wdarł się na rynek i nie zapowiada się, żeby zniknął. Daje on szansę na budowanie własnego kanału mediowego, w którym odbiorcy będą wyjątkowo mocno zaangażowani. Jednak, tak jak jest ze wszystkim - można zmarnować lub wykorzystać szanse, które daje.
Jak skutecznie realizować podcasty w PR? Odpowiedzi na to pytanie udzieli Michał Kasprzyk, mówca, trener przemawiania, specjalista od podcastów.
Więcej o prelegencie:
Przemówienia sprawiły, że życie wywróciło mu się do góry nogami i dzięki temu ma teraz cel w życiu, pracę i żonę. Chce opowiadać historie, które dają wartość odbiorcom oraz pomagać innym tworzyć takie historie. Najnowsze medium, które mu na to pozwala i którym się ekscytuje, to podcasty. Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Podcaster w Do Początku. Partner w Earborne Media - pierwszym w Polsce podcastowym studiu produkcyjnym skupiającym się na podcastach narracyjnych. Założyciel Biura Mówców Spice, które pomaga w kontakcie ze świetnymi prelegentami. Zaangażowany w projekt pierwszej europejskiej analogowej bazy kosmicznej z zespołem Space Is More.
Miejsce
Legnicka 48, Wrocław