VICI - Radzenie sobie z obiekcjami i finalizowanie sprzedaży - KATOWICE 09-10.09.2019

9 Września 2019, 08:00 (Poniedziałek) - 10 Września 2019, 16:00 (Wtorek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Biletu wstępu na szkolenie otwarte

dostępnych: 15

już niedostępne 1 476,00 zł -

 VICI -  radzenie sobie z obiekcjami i finalizowanie sprzedaży

Jedną z najważniejszych umiejętności sprzedawcy jest umiejętność pozyskania klienta i zbudowanie z nim relacji w taki sposób, który oczywiście pozwoli realizować cele biznesowe, ale przede wszystkim spowoduje, że zadowolony klient do nas wróci i będzie potrafił "oprzeć" się konkurencji. Szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą poznać umiejętności pozwalające na skuteczne finalizowanie sprzedaży oraz zbudowanie trwałej relacji z klientem.


JEŚLI CHCESZ:

  • trenować zapoznać się z zasadami budowania lojalności stałych klientów,
  • umiejętnie umiejętnie radzić sobie z obiekcjami klienta,
  • rozwinąć umiejętności budowania strategii postępowania wobec klientów,
  • rozwinąć umiejętności finalizowania sprzedaży,
  • rozwinąć umiejętności panowania nad przebiegiem rozmowy handlowej,
  • wypracować, z zastosowaniem metody Walta Disney'a, rozwiązania w zakresie zwiększania swojej konkurencyjności na rynku

... TO ZAPRASZAMY NA WARSZTAT.


Pełny program i informacja organizacyjna do pobrania TUTAJ.


TREŚCI PORUSZANE NA WARSZTACIE:

Monitoring efektów II warsztatu

Rozpoznawanie i radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami w trakcie kontaktu handlowego- w tym module dowiesz się jak różnicować obiekcje klienta i docierać do ich rzeczywistych obiekcji. Warsztat pokaże różne sposoby używania wątpliwości handlowych jako narzędzi przekonywania oraz wskaże jak radzić sobie z trudnymi pytaniami i atakami ze strony klienta.

Zasady finalizowania zakupu - ten moduł nauczy uczestników rozpoznawać sygnały o gotowości od zamówienia oraz potrzebne techniki zamykania sprzedaży np. alternatywy wyboru, ostry haczyk, drugoplanowe pytania czy arkusz bilansowy Bena Franklina.

Efektywne zakończenie spotkania - ta część warsztatu pokaże jak budować "pomost w przyszłość" w relacjach z klientem i umiejętnie podsumować spotkanie.

Metody radzenia sobie z krytyką i atakiem ze strony klientów - niezbędnymi narzędziami w pracy handlowca są reguły asertywnych reakcji na krytykę i atak, a także sposoby konstruktywnego reagowania na ocenę. W tym module dowiesz się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach "przekraczania granic" i presji ze strony klienta.

Kreatywność jako metoda poszukiwania niestandardowych rozwiązań i podejścia do klienta- moduł, w którym będziesz miał szansę poznać metodę Walta Disney'a, pozwalającą na skuteczne wypracowanie rozwiązań zwiększających i wzmacniających przewagę nad konkurencją w branży.

Podsumowanie przez każdego uczestnika własnych mocnych i słabych stron oraz wyznaczenie zadania dotyczącego wdrażania zdobytych umiejętności w codziennej pracy.

WARSZTAT POPROWADZI:

Łukasz Gabryś

Trener, coach i konsultant z 16-letnim stażem. Praktyczne doświadczenie zdobył pracując w międzynarodowym koncernie Pfizer Polska Sp. z o. o. w działach sprzedaży i szkoleń. Prowadził szkolenia z profesjonalnych umiejętności sprzedaży oraz sesje coachingowe dla przedstawicieli handlowych. Współpracował z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży i Dyrektorem Sprzedaży, monitorując wyniki i poziom umiejętności sprzedażowych handlowców.

Obecnie specjalizuje się w warsztatach z zakresu leadership oraz rozwoju kompetencji managerskich na wszystkich szczeblach zarządzania. Realizuje też projekty rozwojowe z zakresu sprzedaży, negocjacji oraz profesjonalnej obsługi klienta (m.in. opracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta). Prowadzi również zajęcia w obszarach rozwoju osobistego łącząc pracę warsztatową z sesjami coachingowymi (zarządzanie sobą w czasie, efektywna komunikacja i mediacje, asertywność, prezentacje i wystąpienia publiczne i inne).


GDZIE I KIEDY?:

09-10.09.2019 - Katowice


ZAPRASZAMY!!!

Pełny program i informacja organizacyjna do pobrania TUTAJ.


Zobacz również:

szkolenia szkolenia w 40-042 katowice wydarzenia 40-042 Katowice ŁukaszGabryś sprzedaż szkolenie