SKUTECZNY SPRZEDAWCA - 5 KLUCZOWYCH KOMPETENCJI POŚREDNIKA
12 Grudnia 2019, 10:00-17:00 (Czwartek)
SKUTECZNY SPRZEDAWCA - 5 K L U C Z O W Y C H K O M P E T E N C J I P O Ś R E D N I K A
Jeśli pracujesz w nieruchomościach, pewnie nieraz słyszałeś następujące zdania: - "To my się musimy teraz zastanowić i odezwiemy się w przyszłym tygodniu!"
- "Nam się nie spieszy, nie mamy noża na gardle, szukamy okazji..."
"- Podoba nam się, tylko ta cena..."
- "Ma Pan coś jeszcze? Chcielibyśmy porównać" ...
Klient ogląda kolejne nieruchomości, zdradza zainteresowanie, dopytuje o szczegóły, czasem proponuje kolejne spotkania, w końcu podejmuje nawet temat ceny i rozpoczyna negocjacje, po czym... znika. Przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które mu poświęciliśmy, idą na marne, wywołując tylko frustrację.
Kiedy rozmawiam z doradcami w branży nieruchomości, większość z nich wskazuje na następujące obszary, z którymi boryka się w swej codziennej pracy:
- wysokie oczekiwania klientów, które nie przekładają się na efekt, a więc "Pan nam sprawdzi, przygotuje, wyśle";
- nieustające obiekcje, czyli ciągle coś jest za jakieś oraz "fajne, ale" 😊
- odkładanie decyzji, czyli "zdzwońmy się w przyszłym tygodniu";
- kłopoty w nawiązaniu kontaktu, a więc "nie mogę teraz rozmawiać" i "proszę zadzwonić później"...
A jak to jest u Ciebie?
KTÓRYŚ Z TYCH PROBLEMÓW WYDAJE CI SIĘ ZNAJOMY, BYĆ MOŻE POTRZEBUJESZ RADYKALNEJ ZMIANY W PODEJŚCIU DO SPRZEDAŻY.
Jeśli chciałbyś:
- nauczyć się zarządzać swoją sprzedażą,
- umiejętnie planować, ile dokładnie zarobisz w każdym kwartale,
- nauczyć się przeprowadzać kwalifikację klienta,by nie marnować czasu na oglądaczy i turystów mieszkaniowych,
- nauczyć się zarządzać spotkaniem z klientem, by przebiegało według Twojego a nie jego scenariusza,
- uzyskiwać decyzję klienta na końcu każdego kontaktu,
- radzić sobie z obiekcjami bez słownej szermierki i pojedynków na argumenty,
- dochodzić do prawdziwych intencji klienta,
zapraszam Cię na całodniowe szkolenie:
SKUTECZNY SPRZEDAWCA - 5 KLUCZOWYCH KOMPETENCJI POŚREDNIK
1. UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA SPRZEDAŻY
- Jak być swoim własnym menedżerem?
- Lejek sprzedaży, czyli poznaj samego siebie 😊
- Jakie są Twoje Key Results Area?
- Wyznaczanie celów wg SMART.
- Zaplanuj swój rok / kwartał / miesiąc!
2. UMIEJĘTNOŚĆ REALIZACJI PLANU SPRZEDAŻOWEGO
- Co tą są KPI i jak je stosować w drodze do celu?
- Wymówki jako przeszkody w drodze do realizacji planu.
3. UMIEJĘTNOŚĆ KWALIFIKACJI KLIENTA
- Puste przebiegi, czyli spotkania z tzw. potencjalnymi klientami, którzy nigdy nie staną się klientami rzeczywistymi.
- Różnica między klientem a prospektem
- Podstawowe narzędzia kwalifikacji klienta.
4. UMIEJĘTNOŚĆ KONTRAKTOWANIA
- Ogony, czyli niedomknięte tematy, które może kiedyś się domkną.
- Kontraktowanie jako podstawowe narzędzie każdego sprzedawcy
- Umawiaj się na wynik, nie na przebieg!
5. UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI
- Wszyscy kłamią - czy tak musi być?
- Narzędzia relacyjne i odkrywanie intencji prospekta
- Rozmowa o obiekcjach
- Nie walcz z obiekcjami, bo zawsze przegrasz! 😊
O TRENERZE
Nazywam się Krzysztof Rzepkowski. Przez wiele lat pracowałem jako pośrednik w branży nieruchomości, a dziś jestem konsultantem w jednej z największych organizacji szkoleniowych na świecie Sandler Training. Jako pośrednik, a potem jako menedżer i trener sprzedaży brałem udział tysiącach spotkań z klientami. Ponosiłem porażki i zdobywałem doświadczenie. Wdrażałem nowe techniki i doskonaliłem warsztat. Dziś dzielę się tym doświadczeniem z tymi, którzy chcą zarabiać więcej.
- 4950 - uczestników szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat
- 5,76 - średnia ocen wystawiona przez uczestników szkoleń (w skali 1-6)
- 5818 - followersów sprzedażowego bloga na FB Buty Klienta
Miejsce
Traugutta 3, Białystok