Szkolenie - Sprzedaj ofertę!
Jak sprzedawać więcej dzięki sile internetu!
Forma szkolenia: warsztaty, wykład ilustrowany przykładami
Czas: 8h szkoleniowych
Termin: 27.09.2019 r
Godziny: 9:00 - 17:00
Miejsce: Restauracja Trzy Po Trzy - ul. Adama Mickiewicza 47
Prowadzący: Łukasz Kruszewski - Praktyk marketingu nieruchomości. Prelegent na licznych konferencjach branżowych, menedżer, filozof i szkoleniowiec. Specjalizuje się w strategii marketingowej. Dyrektor Marketingu i Współwłaściciel sieci Freedom Nieruchomości. Absolwent UWM w Olsztynie na kierunkach gospodarka przestrzenna, pośrednictwo i filozofia. Uczestnik programu CIM - Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Autor książek: Marketing Nieruchomości, Marka Agenta oraz współautor Praktyki brandingu. Zaradny mąż i ojciec. Prowadzi bloga lukaszkruszewski.pl
Program
Szkolenie stanowi bogate źródło informacji na temat możliwości promocji Twoich ofert nieruchomości. Odpowiada na pytanie, jak wygląda rynek serwisów nieruchomości, dostępnych form promocyjnych i skuteczności. Jak zachowują się klienci i na co zwracają uwagę. Wreszcie, jak maksymalizować efektywność promocji dzięki skutecznej analizie kosztów oferty. Szkolenie przez analizę różnego rodzaju narzędzi i form wyróżnień (w tym tych niestandardowych) wzbogaci Twoje kompetencje w zakresie ich skutecznego wykorzystywania.
Korzyści, które przełożysz na codzienną praktykę:
1. poznasz współczesne mechanizmy zachowania i konsumpcji treści klientów w Internecie, dzięki czemu będziesz wiedział z jakich działań zrezygnować, co koniecznie wdrożyć i na czym się koncentrować,
2. otrzymasz rzeczywiste, aktualne dane na temat technik i sposobów poszukiwania nieruchomości, co pozwoli Ci zweryfikować jakość bazy Twoich ofert, optymalizować ją (segmentacja bazy!) i skutecznie inwestować promocję,
3. przybliżę Ci główne modele strategiczne promowania ogłoszeń. Poznasz dostępne na rynku formy ich cenę oraz skuteczność a także taktyki wyróżniania. To wszystko sprawi, że będziesz mógł lepiej inwestować własne pieniądze.
4. poznasz przykłady płatnych i bezpłatnych form promocji, warunki dobrze zoptymalizowanej pod kątem promocji oferty oraz czynniki wpływające na popularność ogłoszeń. To wszystko sprawi, że wyróżnianie nigdy już nie będzie kłopotem.
Blok "Budowanie bazy": jak klienci szukają ogłoszeń nieruchomości, przegląd potencjału portali ogłoszeniowych i poprawnej struktury własnej bazy danych.
● jak klienci szukają ofert,
● leady, prospekty, poszukujący,
● jak segmentować bazę ofert nieruchomości,
● lejek sprzedaży na podstawie CRM,
Blok "Promocja ofert": jak budować misję i wizję, co to luka jakości, jak wykorzystać networking w sprzedaży.
● strategie i techniki promocji,
● Twoja strona internetowa,
● promocja na Facebooku,
● promocja w Google,
● konwertowanie kupujących na sprzedających,
Blok "Sprzedaj ofertę", praca warsztatowa:
● jak liczyć skuteczność i efektywność promocji,
● jak pracować na rekomendacjach,
● social selling w nieruchomościach,
● nowe technologie w nieruchomościach,
Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach budowy szybko rotujące bazy ofert (potencjał sprzedaży), dostępnych narzędzi promocyjnych i wykorzystywaniu potencjału klientów z bazy CRM. Dodatkową wartość stanowi przegląd nowych technologii w nieruchomościach, które zwiększają jakość pracy i sprzedaży.
Miejsce
Adama Mickiewicza 47, Białystok