To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet normalny
Wyprzedane 43,05 zł Wyprzedane

Poznaj możliwości jakie daje automatyzacja marketingu i naucz się korzystać z user.com

W ciągu jednego dnia przejdziemy przez wszystko co należy wiedzieć, aby efektywnie rozpocząć pracę z automatyzacją. Dowiesz się krok po kroku jak wdrożyć i wykorzystać automatyzację marketingu do realizacji konkretnych celów biznesowych, aby przy najbliższej okazji móc zastosować ją do rozwoju swojej firmy.

Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego każdy z uczestników ma szansę samodzielnej pracy z systemem do automatyzacji. Części teoretyczne szkolenia zapewnią Ci lepsze zrozumienie całego procesu wdrożenia, roli danych, oraz możliwości jakie daje automatyzacja.

Podczas części praktycznej zobaczysz natomiast:

  • jak w rzeczywistości wygląda tworzenie automatyzacji na przykładzie systemu user.com,
  • co i jak możesz zautomatyzować (stworzymy automatyzacje do generowania, wygrzewania i kwalifikacji leadów, odzyskiwania klientów, a także przyspieszenia pracy wewnątrz firmy),
  • o czym należy pamiętać i na co uważać w trakcie pracy z automatyzacją,
  • czemu nie należy bać się strony technicznej - w przyjazny sposób przedstawione zostaną narzędzia, takie jak Google Tag Manager, czy Zapier, które wykorzystamy do implementacji poszczególnych procesów

Program szkolenia:

9:00 - 10:30 - Wprowadzenie do automatyzacji marketingu
  • Czym jest marketing automation?
  • Jakie procesy można zautomatyzować w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta?
  • Jak różni się wykorzystanie automatyzacji w przypadku różnych modeli biznesowych?
  • Jak przygotować plan wdrożenia automatyzacji marketingu?
10:30 - 10:45 - Przerwa kawowa
10:45 - 12:15 - Wdrażanie systemu do automatyzacji marketingu
  • Prezentacja systemu User.com - Demo aplikacji
  • Przegląd możliwości integracji danych i śledzenia (Google Tag Manager, Zapier, REST API)
  • Instalacja skryptu za pomocą GTM (część praktyczna)
  • Struktura danych na temat użytkowników i ich aktywności
  • Przesyłanie informacji o zdarzeniach z wykorzystaniem GTM (część praktyczna)
  • Specyfika różnych kanałów komunikacji i wiążące się z nimi kwestie technologiczne (dostarczalność, konfiguracja, integracje)
12:15 - 13:00 - Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
13:00 - 14:30 - Tworzenie automatyzacji - część I
  • Generowanie leadów (pop-up, czatbot, zaczepki na czacie, formularze call back)
  • Lead nurturing, lead scoring, automatyczna i półautomatyczna kwalifikacja
  • Praca na CRM-ie i elementy Sales Automation
  • Reaktywacja klientów i systemy powiadomień dla handlowców
14:30 - 14:45 - Przerwa kawowa
14:45 - 16:30 - Tworzenie automatyzacji - część II
  • On-boarding, czyli proces wdrożenia klienta (kampanie edukacyjne typu drip maila, zarządzanie pracą obsługi klienta z wykorzystaniem CRM-a_
  • Automatyzacje dla e-commerce (ratowanie koszyków, reaktywacja uśpionych klientów, zachęta do kolejnych zakupów)
  • Automatyzacje związane z obsługą klienta (formularze NPS, after interaction survey)
16:30 - 17:00 - Panel dyskusyjny

Dla kogo

Jeśli Twoim celem jest:

  • generowanie leadów,
  • zaprojektowanie procesu podgrzewającego te leady (lead nurturing),
  • automatyzacja powtarzalnych działań swojego działu sprzedaży (wdrożenie sales automation),
  • zaprojektowanie on-boarding (komunikat, który wyślesz do klienta przy jego pierwszym obcowaniu z Twoim produktem lub usługą),
  • automatyczny up-selling albo cross-seling Twoich klientów,
  • badanie satysfakcji klientów badaniami NPS lub post contact survey,
  • ratowanie porzuconych koszyków lub nie uzupełnionych formularzy,
  • aktywowanie uśpionych klientów,

Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się wdrażaniem automatyzacji bezpośrednio

  • pracownicy działu marketingu,

jak i pośrednio

  • agencje,
  • niezależni konsultanci,
  • partnerzy user.com

O prowadzącym

Michał Korba - Chief Commercial Officer User.com

Od ponad 3 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com na całym świecie. W branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital), oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do banerków wielkości 750×100 pikseli). Przedsiębiorca internetowy, rozumie co to znaczy "robić marketing przy ograniczonych zasobach". Sam nie przepada za tym określeniem, ale gdy ktoś szuka "growth hackera" na Facebooku, to często jest oznaczany w komentarzach. Swoim praktycznym doświadczeniem dzieli się w trakcie szkoleń.


Informacje techniczne

Każdy z uczestników powinien przynieść własnego laptopa. Dla uczestników którzy nie mają aktywnej subskrybcji w user.com rekomendujemy aby przed zajęciami założyć konto Trial oraz spróbować przejść przez instalację widgetu na stronie internetowej na której docelowo ma być wdrożony system.

Bardzo pomocne w praktycznej części warsztatu jest posiadanie Google Tag Managera zainstalowanego na stronie na której ma być wdrażany sytem user.com, także jeżeli to możliwe to na zajęcia proszę przyjść ze stroną internetową na której zainstalowany jest Google Tag Manager oraz z wszystkimi dostępami do niego.

Zobacz również:

szkolenia CRM Chatboty Email marketing Marketing Marketing internetowy wydarzenia Warszawa