GB 2020 Ekspozycja marki w social media jako element strategii marketingowej
18 Lutego 2020, 09:00-11:30 (Wtorek)
SZKOLENIE TYLKO DLA UCZESTNIKÓW KONKURSU GDYŃSKI BIZNESPLAN 2020!
Na szkoleniu zostanie poruszony temat planowania strategii marketingowej w dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie. Czy social media to jedyne miejsce na komunikację? Czy prasa i reklama outdoor to już przeżytek?
Porozmawiamy o tym jak social media wpłynęły na marketing i PR, a także o tym dlaczego pewne elementy w marketingu są niezmiennie niezależnie od czasów, w których żyjemy.
Prowadząca:
Dorota Cząstka - Na co dzień prezes studia kreatywnego HIDAY współpracującego z firmami z sektora lifestyle i fashion.
Na swoim koncie ma kilkuletnią współpracę zarówno z największymi galeriami handlowymi, takimi jak Galeria Bałtycka, czy Galeria Kaskada, jak i mniejszymi markami, jak gdyńska marka torebek Mana Mana. Organizatorka i pomysłodawczyni projektu GDYNIA KREATYWNA organizowanego wspólnie z Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz PROJEKTU MODA, który tworzy wspólnie z Centrum Designu Gdynia.
Kocha zmiany, dlatego każdego roku inicjuje nowy projekt. Rozwijając go z edycji na edycję, stawia sobie poprzeczkę coraz wyżej.
Miejsce
Al. Zwycięstwa 96/98, sala D, budynek III, Gdynia